Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:30

Ik zou persoon 1 even sturen dat bv uiterlijk om 1600 wil weten wanneer ze komt en dat ie anders naar de volgende gaat

SMDR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:31

Oke bedankt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:48

Anoniem schreef:
Ik zou persoon 1 even sturen dat bv uiterlijk om 1600 wil weten wanneer ze komt en dat ie anders naar de volgende gaat

zoiets doe ik ook, melden dat er een andere geïnteresseerde is en of meteen een datum afspreken op korte termijn of pech gehad

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:01

Weer een fijne ervaring. Gisteren op fb een electrische loopband gezien. Waren veel reacties op en verkoper gaf aan te verkopen aan wie het eerst kwam. Maar ik was aan het werken en vandaag werkte ik ook hele dag. Na bespreken heb ik onmiddelijk 1/3 van haar vraagprijs over gemaakt en een screenshot van de betaling gestuurd. Ik vond het toch spannend (was geen klein bedrag). Heb hem net opgehaald. Waren hele vriendelijke mensen. Mevrouw had zelfs haar man opgetrommeld (die een avond uit was met vrienden) om even langs te komen het ding in mijn auto te tillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:50

Gisteren viel mijn mond echt open van verbazing.. had een afspraak om een tuinset op te halen. De kopers waren er alleen te vroeg, was er zelf nog niet. Zijn ze gewoon op eigen houtje rond het huis gelopen en de (afgesloten!) achtertuin in gelopen om te kijken. Uiteindelijk hebben ze hem nog niet eens gekocht ook nog. Maar hoe bedenk je het om zomaar iemand tuin in te gaan :=

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:02

Wat brutaal! :n

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:11

jeetje wat aso zeg!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:42

Oh dat is echt heel brutaal!

Ik heb een vraagje, door een enkel operatie kan ik niet meer op helemaal platte schoenen lopen. En aangezien ik nog wel een aantal all stars, vans en britisch Knights sneakers heb wil ik die gaan verkopen. Ze staan op marktplaats maar krijg er eigenlijk weinig tot geen reactie op.
Weet iemand misschien een andere goede site of fb pagina voor het verkopen van schoenen?
Heb sowieso het idee dat je makkelijker verkoopt via fb dan via marktplaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:05

Denk dat veel al afhangt van de staat. Hoe vaak en hoe lang zijn ze gedragen etc. Ingelopen schoenen verkopen nu eenmaal moeilijker :(

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:06

xJitskee schreef:
Gisteren viel mijn mond echt open van verbazing.. had een afspraak om een tuinset op te halen. De kopers waren er alleen te vroeg, was er zelf nog niet. Zijn ze gewoon op eigen houtje rond het huis gelopen en de (afgesloten!) achtertuin in gelopen om te kijken. Uiteindelijk hebben ze hem nog niet eens gekocht ook nog. Maar hoe bedenk je het om zomaar iemand tuin in te gaan :=

Zoiets heb ik een keer gehad met verkoop van een 2 jarige, lag zelf in t ziekenhuis en de staleigenaar wou de bezichtiging doen maar kon pas die vrijdag. Daarvoor een afspraak gemaakt. Komt ze woensdags thuis en staan er 2 mannen in de wei. Komen haar tegemoed lopen en zeggen we waren in de buurt, t is niet wat we zoeken. En gingen weer weg. >;)

Toen ik dat hoorde heb ik ze opgebeld en ben me boos geworden.. hoe asso kun je zijn _-:(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 19:46

Ik heb er hier een die valt over mijn uitroeptekengebruik. Ik stuurde alleen 'dat ik de foto's afwacht voor de staat!'

:= :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:52

Tja, in een normale opmerking is een uitroepteken niet nodig, ik vind het ook al gauw storend.. ook als iemand iets vraagt met minimaal 2 ????? :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:22

Dat is gewoon mijn schrijfstijl..
Ik heb niks bizars gezegd verder. Alleen de zin zoals hierboven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:28

Maar dat weet een ander niet.. ik vind een uitroepteken al gauw schreeuwerig over komen, dus kan er wel inkomen dat het irritatie op wekt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:33

Ik zou daarom niet 450 euro mis willen lopen, maar hey, wie ben ik.. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:45

Oh dat zeker niet :+ maar bij collega's bijvoorbeeld, waarmee je regelmatig mailt, vind ik het wel storend..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 00:01

upendo schreef:
Ik zou daarom niet 450 euro mis willen lopen, maar hey, wie ben ik.. :Y)

Uhm kennelijk zit het hoog. :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 04:17

Ik ga vandaag vroeg op strand/duinrit en wilde dat eigenlijk filmen. Ik om half 11/11 uur op marktplaats nog zoeken naar een gopro/action cam. Op een aantal gereageerd, en kreeg van 1 iemand gelijk reactie dat ik hem mocht ophalen. Geld gepint en er naartoe. Stond om half 12 ('s avonds ja) voor de deur en echt een super nette (nieuwe) gopro! Hele vriendelijke man.

Zoiets maakt me dan weer blij :D

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 08:36

xJitskee schreef:

Ohh dat is wel heel aso... dat doe je toch niet? :oo

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 09:13

Het zou je verbazen hoe aso mensen kunnen zijn. Ons huis is volledig onheind. Vriend reed op een dag langs met de tractor en zag iemand binnen onze poort odnder de carport wandelen, voor de poort stond ook een auto.
Mevrouwtje en dhr van Jehova. Ja ik had aangebeld maar er deed niemand open dus ik dacht ik ga even aan de raam kloppen, mevr heeft zichzelf hiermee vrij toegang verleend om via het kleine poortje binnen te gaan, want ja die was open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 10:12

Ik was ook echt not amused. Wel de bevestiging om die sloten toch maar op het hek naar de tuin te zetten... Overigens is de tuinset gisteren verkocht aan een ontzettend lieve en aardige man, die heel erg netjes was. Die er ook nog eens €15 meer voor gaf dan de mensen van gisteren :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 18:34

Hoe asociaal kunnen mensen zijn zeg! Die had ik echt van mijn terrein gesodemieterd!

Ik heb net een lading kleine hooibaaltjes te koop gezet. Zitten nog in de trailer (had ze vorige week net opgehaald bij mijn hooiboer) dus erbij gezet dat brengen mogelijk is. Op de Nederlandse Marktplaats en hier in Duitsland. Ben benieuwd of ik reactie krijg, ze moeten eigenlijk voor vrijdag weg zijn, dan moet ik mijn paard in de trailer vervoeren :')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 18:41

GamblersCup schreef:
Hoe asociaal kunnen mensen zijn zeg! Die had ik echt van mijn terrein gesodemieterd!

Ik heb net een lading kleine hooibaaltjes te koop gezet. Zitten nog in de trailer (had ze vorige week net opgehaald bij mijn hooiboer) dus erbij gezet dat brengen mogelijk is. Op de Nederlandse Marktplaats en hier in Duitsland. Ben benieuwd of ik reactie krijg, ze moeten eigenlijk voor vrijdag weg zijn, dan moet ik mijn paard in de trailer vervoeren :')

Prijs en plek?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 18:47

Ik denk te ver weg voor jou... ik zit bij Hengelo zo'n 30 km over de grens in Duitsland. Ik rij rustig naar Enschede en omgeving (of Emmen), maar er staat dat jij in Limburg zit... da's niet om de hoek helaas!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 19:24

Dat worden dan inderdaad dure pakjes