Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJitskee schreef:Gisteren viel mijn mond echt open van verbazing.. had een afspraak om een tuinset op te halen. De kopers waren er alleen te vroeg, was er zelf nog niet. Zijn ze gewoon op eigen houtje rond het huis gelopen en de (afgesloten!) achtertuin in gelopen om te kijken. Uiteindelijk hebben ze hem nog niet eens gekocht ook nog. Maar hoe bedenk je het om zomaar iemand tuin in te gaan
xJitskee schreef:Gisteren viel mijn mond echt open van verbazing.. had een afspraak om een tuinset op te halen. De kopers waren er alleen te vroeg, was er zelf nog niet. Zijn ze gewoon op eigen houtje rond het huis gelopen en de (afgesloten!) achtertuin in gelopen om te kijken. Uiteindelijk hebben ze hem nog niet eens gekocht ook nog. Maar hoe bedenk je het om zomaar iemand tuin in te gaan
GamblersCup schreef:Hoe asociaal kunnen mensen zijn zeg! Die had ik echt van mijn terrein gesodemieterd!
Ik heb net een lading kleine hooibaaltjes te koop gezet. Zitten nog in de trailer (had ze vorige week net opgehaald bij mijn hooiboer) dus erbij gezet dat brengen mogelijk is. Op de Nederlandse Marktplaats en hier in Duitsland. Ben benieuwd of ik reactie krijg, ze moeten eigenlijk voor vrijdag weg zijn, dan moet ik mijn paard in de trailer vervoeren