DeEenhoorn schreef:Ik word 3 dagen met de auto naar stage gebracht. Heb morgen praktijkexamen daar dus ik moet wel eigenlijk.... argh
Succes met je examens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaLala schreef:Los van de ergernis over dat er met contant geld niet meer betaald kan worden en het OV onderhand enkel nog voor de elite bestemd lijkt gaan ze nu voor f sake ook nog eens 3 dagen staken.
Echt heel erg fijn voor alle mensen die er van afhankelijk zijn. God wat zal ik blij zijn als ik mijn rijbewijs en eigen auto heb, dit is echt pure waanzin.
Memories schreef:Ik zal je vertellen dat ik zelfs heb gewerkt binnen die doelgroep en daarom ook deze vraag stel want ik had dit antwoord al wel verwacht. Moet ik bij zeggen, dat gaat wel om 2 jaar terug, en ik weet niet wat er in de tussentijd is veranderd maar dergelijke problematiek kwam ik daar niet tegen... Maar de stand van zaken zal allicht veranderd zijn en er zullen allicht ook grote verschillen binnen het werk zelf zitten.
De 'zogenaamde veiligheid' van de chauffeur... er zijn gewoon daadwerkelijk chauffeurs overvallen vanwege het contant geld dat ze bij zich hebben in de bus, waarom dat in godsnaam belachelijk maken???? Maak zelf maar eens een overval mee, dat zal je vast ook wel de ogen openen...
Bowo schreef:Memories schreef:Ik zal je vertellen dat ik zelfs heb gewerkt binnen die doelgroep en daarom ook deze vraag stel want ik had dit antwoord al wel verwacht. Moet ik bij zeggen, dat gaat wel om 2 jaar terug, en ik weet niet wat er in de tussentijd is veranderd maar dergelijke problematiek kwam ik daar niet tegen... Maar de stand van zaken zal allicht veranderd zijn en er zullen allicht ook grote verschillen binnen het werk zelf zitten.
De 'zogenaamde veiligheid' van de chauffeur... er zijn gewoon daadwerkelijk chauffeurs overvallen vanwege het contant geld dat ze bij zich hebben in de bus, waarom dat in godsnaam belachelijk maken???? Maak zelf maar eens een overval mee, dat zal je vast ook wel de ogen openen...
Maar dat kan toch bij elke winkel/instantie/persoon met contant geld gebeuren? Dan kun je contant geld net zo goed helemaal afschaffen.
Of ligt het percentage overvallen op chauffeurs dermate hoger dan in bijvoorbeeld winkels?
BarbaLala schreef:Draai eens een dagje mee in de (schuld- of) hulpverlening zou ik zeggen, het zal je ogen openen.
Dit is echt weer een streek van een rechts kabinet. Ik vind het echt walgelijk.
En dan gooien ze het op de zogenaamde veiligheid van de chauffeur, hoe lachwekkend is dat.
Heb er geen goed woord voor over.
Het heet openbaar vervoer, maar ze kunnen die naam beter wijzigen want het is alles behalve dat.
Bowo schreef:Klopt, maar ik vind niet dat de buschauffeurs daar nou meer recht op zouden hebben dan anderen en zo komt het nu wel op mij over. Vind het een nogal vals argument.
Bowo schreef:Winkels met alleen pin, heb ik hier in de buurt in ieder geval niet, wel pinkassa's, maar dat is om pinnen aan te moedigen, maar als je geen pin hebt, kun je ook naar een andere kassa.