Oh ja, de action! Maar die ligt echt op een rottige plaats en in een buurt waar ik nooit kom. Dames met een webshop, is het geen idee om zo pakketen te verkopen met aanstekers en theelichtjes in?
Lucifers zijn ook fijn om kaarsen mee aan te steken
Yv_
Geplaatst: 17-01-16 16:35
Ik heb gewoon bij de Jumbo zo'n grote aansteker gehad. Is wel navulbaar, maar dikke kans dat ik inderdaad gewoon weer een nieuwe koop als-ie op is. Altijd als ik die vulkoker nodig heb, kan ik 'm nergens vinden. Lange lucifers heb ik ook nog liggen. Nooit meer blaren in elk geval . Men, heb daar echt een paar weken last van gehad gewoon .
Ik vond ook een restje sneeuw op mn kliko . Maar dat was echt nog minder dan op bovenstaande foto.
Net even opgeruimd hier, kaarsen even netjes in een kast gezet ipv in een kastje gepropt en nu lekker oude foto's aan het kijken (jankjank, herinnert me er echt aan dat ik nodig moet gaan sporten ) met Snowflakie Cookie aan . Straks sushi .
Ik wou net nog een tinnetje van WME aansteken, was al voor over de helft gebrand. Kom ik met mijn vlammetje naar het tinnetje: Woesh! sloeg er daar toch even een steekvlam uit! Het was ook weer direct weg hoor, maar je zou denken dat er alcohol ofzo in zit
Anoniem
Geplaatst: 17-01-16 20:01
We gaan mijn kat alsnog laten inslapen Ze begint weer te stoppen met eten, als je haar opneemt dan laat ze haar gewoon hangen. Ze is sowieso te zwak om te opereren, dus we krijgen haar er niet meer door.
Kirja
Geplaatst: 17-01-16 20:09
Verdorie molenhoek, dat is naar al is het voor het diertje zelf waarschijnlijk beter zo Heel erg veel sterkte gewenst!
Ja, het is voor haar het beste. Ze doet wel wat, eet wel wat maar denk dat ze aan 1/4de geraakt wat ze nodig heeft. Ze drinkt helemaal niet meer en is weer helemaal uitgedroogd. Ze is zodanig zwak dat een narcose er al te veel aan gaat zijn. Je neemt haar op en ze hangt als een dode poes in jouw armen. Ik had tot een paar uur terug heel goede hoop dat ze er alsnog door ging komen. Ik denk dat het van haar kiezen is, maar we kunnen niets doen want ze is te zwak.
Kan de dierenarts haar niet aan de sondevoeding leggen? Dan sterkt ze in ieder geval aan, ver genoeg om haar kiezen weg te halen?
Anoniem
Geplaatst: 17-01-16 20:32
kiwiwitje: Dan sterft ze sowieso. Ze krijgt nu al bij wijze van spreken nog geen hartaanval bij de dierenarts. Ze heeft echt al zeer veel meegemaakt en is overgevoelig. Naar wat ik heb gehoord is sondevoeding bij een kat ook verre van evident, dat is mij toch gezegd.
Verder zit haar keel ook nog altijd dik, zonder dat er een ontsteking op de keel zelf zit, dus dit zou ook nog veel pijn veroorzaken. We gokken nu toch richting een tumor in haar keel (wat dus ook de toegeknepen keel veroorzaakt) en die tanden die los beginnen te komen door de druk.
Echt zo gek dat we dus gewoon niet met zekerheid kunnen zeggen: Dat is het.
kiwiwitje
Geplaatst: 17-01-16 20:38
Zonde, onze dierenarts hier had wel goede ervaringen met sondevoeding. Hebben dat een tijd geleden voor onze kat besproken. Aangezien die op dieet moet. Maar dat zijn grote risico's voor katten. Als katten meerdere dagen niet eten, dan gaan ze ook niet meer uit zichzelf eten volgens hem. Eventueel overleggen of ze niet thuis aan infuus/sonde voeding kan?
Wij zijn ongeveer een uurtje thuis en heb gelijk Dancing fairy op gezet die vond ik zo bijzonder ruiken maar ook zo lekker en dat maakt hij waar op de brander ik vind het een erg lekkere geur.
Vroeger kregen wij wel eens van de kleine rolletjes snoepjes die op pilletjes leken in verschillende kleuren weet niet meer hoe ze heten maar daar ruikt de geur naar vind ik. Nou heb ik trek in die snoepjes.
O ja wat naar Nele veel sterkte ermee, heb het net even zitten lezen
Heb kiwi in pb ook even een uitgebreide uitleg gegeven, vond het fijn dat ze meedacht maar heb ik eventjes verwoord waarom we bepaalde stappen niet meer nemen en de reden erachter. Wie die pb ook wil mag gerust een berichtje sturen, het blijft namelijk een waxmelttopic. Om 21 uur kan ik nog terecht bij de dierenarts gelukkig (voor haar, uit haar leiden verlost)
Wme: Nou... Ik weet echt niet wat je bedoelt hoor. Kan me enkel licht zure snoepjes inbeelden die je ook had als armbandje zijnde etc