Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:ik vraag mij af.... waar mijn poes pip toch blijft. Zo irritant dat ik haar niet kan vinden, niet in het asiel.... niks. Toch maar zelf wezen kijken, zag ik andere zielige katjes. Nee niet goed voor mij.
Ben van mening dat ik liever een vrije kat heb die misschien maar 4 wordt dan een kat van 20 en niets anders ziet dan een saaie woonkamer. Maar toch is het altijd slikken wanneer ze niet thuiskomen.
(heb er 6 gehad. 1 werd 21 en is natuurlijk overleden, 1 weggegeven naar een goed huisje, 1 doodgereden, 1 vermist.)....
Bloodymary schreef:Knert schreef:ik vraag mij af.... waar mijn poes pip toch blijft. Zo irritant dat ik haar niet kan vinden, niet in het asiel.... niks. Toch maar zelf wezen kijken, zag ik andere zielige katjes. Nee niet goed voor mij.
Ben van mening dat ik liever een vrije kat heb die misschien maar 4 wordt dan een kat van 20 en niets anders ziet dan een saaie woonkamer. Maar toch is het altijd slikken wanneer ze niet thuiskomen.
(heb er 6 gehad. 1 werd 21 en is natuurlijk overleden, 1 weggegeven naar een goed huisje, 1 doodgereden, 1 vermist.)....
Wat erg! Is ze al terug? Hoe lang is ze al weg?
MarlindeRooz schreef:Omdat ze bij de buren ook Frans spreken (België). Daarbij heeft Frankrijk heel lang wanhopig gehoopt dat Frans een wereldtaal zou worden zoals Engels nu is.
Kimmie25501 schreef:Ik vraag mij af wat een bel betekent op de golfbaan?
Mijn paard staat namelijk op een stal naast de golfbaan, en als ik in de losgooibak bezig ben hoor ik heel vaak een bel. Echt zo'n rinkelding. Maar wat die nou betekent?
Kimmie25501 schreef:Ik vraag mij af wat een bel betekent op de golfbaan?
Mijn paard staat namelijk op een stal naast de golfbaan, en als ik in de losgooibak bezig ben hoor ik heel vaak een bel. Echt zo'n rinkelding. Maar wat die nou betekent?
eilleen333 schreef:Waarom een winkel op facebook met een artikel adverteert, wat ze vervolgens niet hebben, waardoor ik nu bij de concurrent een dikke bestelling aan het doen ben... Daar hadden ze het namelijk wel, en kwam ik nog meer leuke dingen tegen. Lekker handig, weer een klant kwijt, haha!
Veulen84 schreef:eilleen333 schreef:Waarom een winkel op facebook met een artikel adverteert, wat ze vervolgens niet hebben, waardoor ik nu bij de concurrent een dikke bestelling aan het doen ben... Daar hadden ze het namelijk wel, en kwam ik nog meer leuke dingen tegen. Lekker handig, weer een klant kwijt, haha!
Hebben ze het niet of moeten ze het bestellen? Ik heb zelf bv bijna geen voorraad. Alles komt bij de fabrikant vandaan. Ik bestel dus gewoon precies wat er ook gekocht wordt en dat lever ik.
Het hebben van een magazijn is heel duur en voorraad inkopen zorgt er voor dat je veel startkapitaal nodig hebt. Zonder voorraad houd je dus prijzen lager. Er zijn veel bedrijven die zo werken. Het vergroot je keus, maar ook de levertijd.