Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:27

PanamaD schreef:
Keelpijn.... hoe kom ik eraan?! T is toch zomer? Kwam vanmiddag opeens opzetten:(

Verkouden, keelontsteking, enz.

Verkouden wordt je niet alleen als het koud is of daardoor :D

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 07:38

Nop geen auto gereden.

Ben officieel verkouden met keelpijn.... heb ook een koortslip of 3 ;(

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:11

Er heerst ook iets heb ik het idee, bij ons op kantoor zijn heel wat zieken momenteel.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:27

Vreemd! Komt vast door het wisselvallige weer!

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:11

Dat dezelfde persoon alweer een klacht heeft ingediend tegen mij als postbezorger.

Ik doe dit werk nu iets van 6 weken en heb nu al 3 a 4 klachten van dezelfde persoon gehad. Elke keer kan ze we weer iets anders verzinnen om over te klagen. Folders niet gehad, Folders te laat gehad, Ze miste 1 folder. Sorry maarik word hier echt pislink van dat iemand zonder enige reden elke keer ons als bezorgers probeerd zwart te maken.

Mijn zusje heeft het overgenomen van een meisje die er ook helemaal gek van werd en grotendeels door die vrouw is gekapt met bezorgen. Toen kreeg mijn zusje ook klachten die totaal niet terecht waren totdat mijn moeder maar elke week mee ging naar dat stuk van de wijk om te checken wat die vrouw nu weer zou indienen. Natuurlijk als mijn moeder erbij is dient ze geen klacht in maar Hallo? Ik ben 19 en mijn zusje is 16, onze moeder kan niet elke keer mee.

Nu dus van afgelopen week weer een klacht gehad dat ze 1 folder niet had, wat sowieso niet kan want die folder die zij noemt is de folder waar wij alles insteken zodat niks eruit valt als we een stapel op onze arm nemen. Daarnaast zijn wij slim genoeg om werkelijk alles na te kijken voordat we uberhaubt die wijk ingaan bij haar. Ze lijkt er echt lol in te hebben anderen met klachten te bestoken.

Doe iets van 300 huizen en meeste mensen zijn echt geweldig aardig maar die vrouw weet het altijd wel te verpesten. Weet gewoon nu al dat wanneer ik zo de post ga bezorgen ik morgen of overmorgen weer een klacht heb voor iets onbenulligs.

Iemand raad? _/-\o_

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 17:21

Heb je dit ook al bij het postbedrijf neergelegd? Het lijkt mij toch dat als er zo vaak onterechte klachten geplaatst worden dat ze haar toch niet meer serieus nemen? Als ik daar zou werken zou ik inmiddels doen alsof ik de klacht aannam maar er vervolgens niks mee doen.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 17:31

Aan het feit dat ik voor een normale prijs (misschien zelfs laag) foto's maak maar het volgens iedereen "boven bughed is" en totaal niet doorhebben hoeveel uren je bezig bent met bewerken er na!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 17:43

white_flame schreef:
Aan het feit dat ik voor een normale prijs (misschien zelfs laag) foto's maak maar het volgens iedereen "boven bughed is" en totaal niet doorhebben hoeveel uren je bezig bent met bewerken er na!

Maar ze verwachten gewoon alle raw bestanden onbewerkt zonder logo. Zoals veel goedkope fotografen dat doen. Helaas loop ik ook vaak tegen die muur.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:49

Dat ik door mijn Suits afleveringen ben. Ik dacht dat seizoen 6 er ook al op stond maar dat bleek niet zo te zijn. Nu moet ik een jaar wachten :')

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:52

Aan de veearts van een stalgenootje die vanochtend bij haar paard was omdat deze niet wou staan. Toen die uiteindelijk stond, viel het allemaal wel mee volgens de va en smiddags blijkt dat hij sinds de ochtend al met een slag in de darmen loopt, in shock is en moet worden ingeslapen %)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 00:49

OutOfTheWood schreef:
Dat dezelfde persoon alweer een klacht heeft ingediend tegen mij als postbezorger.

Ik doe dit werk nu iets van 6 weken en heb nu al 3 a 4 klachten van dezelfde persoon gehad. Elke keer kan ze we weer iets anders verzinnen om over te klagen. Folders niet gehad, Folders te laat gehad, Ze miste 1 folder. Sorry maarik word hier echt pislink van dat iemand zonder enige reden elke keer ons als bezorgers probeerd zwart te maken.

Mijn zusje heeft het overgenomen van een meisje die er ook helemaal gek van werd en grotendeels door die vrouw is gekapt met bezorgen. Toen kreeg mijn zusje ook klachten die totaal niet terecht waren totdat mijn moeder maar elke week mee ging naar dat stuk van de wijk om te checken wat die vrouw nu weer zou indienen. Natuurlijk als mijn moeder erbij is dient ze geen klacht in maar Hallo? Ik ben 19 en mijn zusje is 16, onze moeder kan niet elke keer mee.

Nu dus van afgelopen week weer een klacht gehad dat ze 1 folder niet had, wat sowieso niet kan want die folder die zij noemt is de folder waar wij alles insteken zodat niks eruit valt als we een stapel op onze arm nemen. Daarnaast zijn wij slim genoeg om werkelijk alles na te kijken voordat we uberhaubt die wijk ingaan bij haar. Ze lijkt er echt lol in te hebben anderen met klachten te bestoken.

Doe iets van 300 huizen en meeste mensen zijn echt geweldig aardig maar die vrouw weet het altijd wel te verpesten. Weet gewoon nu al dat wanneer ik zo de post ga bezorgen ik morgen of overmorgen weer een klacht heb voor iets onbenulligs.

Iemand raad? _/-\o_

Aanbellen als je de post brengt? En alles in handen geven; zo, mist u nog iets!? NEE? Mooi!!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 05:42

Dat er een bosbrand op 1km afstand van onze camping af was en we hebben moeten evacueren naar een andere camping. Ik had deze vakantie zó nodig en ik had me er zó op verheugd en nu is gewoon alles vergald. Het grootste deel van de activiteiten gaan gewoon niet door. Ben echt enorm verdrietig. ;(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:38

Dat het vriendje van mijn zusje. De hele tijd onze pup aan het uitdagen is, terwijl hij rustig ligt te slapen.

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:16

Aan iddink, krijg ik oppeens een mail + factuur van een niet ingeleverd schoolboek terwijl ik die toch echt wel ingeleverd heb maar nu is het natuurlijk mijn woord tegen dat van hun _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 16:47

Heb je de inleverlijst niet meer?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:18

enamorada schreef:
Dat er een bosbrand op 1km afstand van onze camping af was en we hebben moeten evacueren naar een andere camping. Ik had deze vakantie zó nodig en ik had me er zó op verheugd en nu is gewoon alles vergald. Het grootste deel van de activiteiten gaan gewoon niet door. Ben echt enorm verdrietig. ;(

Dat is heel naar, ik hoop dat je toch nog een beetje een fijne vakantie hebt :(:)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:36

Eske_B schreef:
enamorada schreef:

Dat is heel naar, ik hoop dat je toch nog een beetje een fijne vakantie hebt :(:)

Jij ook ondanks je pfeiffer :(:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:45

Bedankt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 22:08

Dat ik mijn mobiel in de badkamer de grond heb laten vallen waardoor het scherm compleet gebarsten is en ik er niks meer mee kan.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 23:01

Aan dat ik op vakantie ben :').

Overstap met veel haast gehaald, koffer kwijt, huurauto die wordt geleverd door een autobedrijf die perse de cvc code van de creditcard wil hebben (voor degene die Het niet kennen, dat is net zoiets als je pinpas geven met de pincode erop), dat we daardoor geld moesten uitgeven aan een taxi en het hotel ook tegenviel. Oh en dat ik na 1 dag door een fout bij simpel nu pas in het buitenland kan bellen.

En dat allemaal op de aankomstdag -O- :=

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 23:11

Dat ik op de seh zit..door fout van ziekenhuis

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 23:31

Justme_Lisaa schreef:
Aan dat ik op vakantie ben :').

Overstap met veel haast gehaald, koffer kwijt, huurauto die wordt geleverd door een autobedrijf die perse de cvc code van de creditcard wil hebben (voor degene die Het niet kennen, dat is net zoiets als je pinpas geven met de pincode erop), dat we daardoor geld moesten uitgeven aan een taxi en het hotel ook tegenviel. Oh en dat ik na 1 dag door een fout bij simpel nu pas in het buitenland kan bellen.

En dat allemaal op de aankomstdag -O- :=

Kan alleen maar beter gaan nu! Veel plezier

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:49

Britta31 schreef:
Heb je de inleverlijst niet meer?

Ik moest de boeken opsturen..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 01:54

Dat we laat aten terwijl ik trek had :')

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:12

Aan een vrouw die continu haar neus ophaald in de bus!