Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:35

Natsuki schreef:
http://www.hm.com/nl/product/33389?arti ... le=33389-B
Ik denk dat ik deze ga bestellen, lekker cozy voor in huis <3

En deze misschien als kerstcadeau voor mijn broer
http://www.hm.com/nl/product/40847?arti ... le=40847-D
En kijken of ik bij de primary een grappig T-shirt kan vinden. Iemand die weet of ze daar leuke shirts hebben voor mannen nu?

Die trui is tof! Durf je dat wel? Kleding voor iemand anders bestellen?
Ik ben altijd heel bang dat mijn vriend bijvoorbeeld het niet mooi vindt :+

CharlievdH

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 08:28

Tja, ik weet dat zo'n basic trui bij mijn broer altijd wel goed staat, en dat hij het wel mooi gaat vinden. Ga vaak genoeg met hem shoppen. ;)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:56

Ik vind dat ook altijd eng, kleding voor een ander kopen haha. Alleen voor mijn moeder durf ik dat wel.
Vriendje is nogal moeilijk met kleding, en vindt het eigenlijk onzinnig. Als het maar lekker zit, dat vindt hij belangrijker. :+

Zaterdag gaan we naar de stad want dan mag ik mijn kerstkadootje uitzoeken! Een ring of een ketting krijg ik <3 Alleen weet ik zelf nog niet wat ik wil. Moet het eerst zien denk ik..

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:58

Leuk zeg!

Ik denk dat ik die trui ook ga bestellen :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:14

Pffff kijk ik net op H&M, is een trui nu voor de helft van 't geld. Terwijl ik hem gisteren voor de volle mep heb besteld. _O- Bestel hem gewoon nog een keer, en stuur die anderen terug, haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:14

Haha ja dat is het handige van online bestellen :') Gewoon terug :D

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:31

Ik durf ook geen kleding bestellen of kopen als het niet voor mezelf is := tenzij ik er zeker van ben dat ik het makkelijk terug kan sturen of brengen.

Vinden jullie 150 euro betalen voor een lederen handtas te veel? Ik heb een hele mooie gezien van guess, maar het is natuurlijk vooral het merk dat je betaalt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:32

Bij Guess is het inderdaad vooral het merkje eraan waar je voor betaalt. Dat soort merken hebben over het algemeen wel vrij goede kwaliteit garantie, ze kunnen er niet mee wegkomen als het slecht is. Maar voor 150 heb je volgens mij geen echte Guess, ben je er zeker van dat het een origineel is?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:37

150 euro een lederen Guess tas is niet mogelijk, tenzij klein of uitverkoop. Ik heb zelf heel veel Guess tassen/schoenen en deze zijn 100% hun geld waard. Slijtage na intensief gebruik is minimaal, echter moet je bijv de tassen niet vullen met boeken. Daar is de tas niet geschikt voor

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:40

Ik heb juist hele slechte ervaringen met een armbandje van guess...
Dus heb het merk een beetje afgezworen :o

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:24

Op de Belgische zalando staat er weldegelijk een handtas van guess voor €150! Misschien is het dan geen echt leder, zo goed heb ik het nog niet bekeken/gelezen :)
http://nl.tinypic.com/r/okwojm/8
Maar de kwaliteit is dus wel goed?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:28

Heb de tas even opgezocht op de NL zalando en hij is gemaakt van imitatieleer. Vandaar de prijs dus ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:30

Douraque schreef:
150 euro een lederen Guess tas is niet mogelijk, tenzij klein of uitverkoop. Ik heb zelf heel veel Guess tassen/schoenen en deze zijn 100% hun geld waard. Slijtage na intensief gebruik is minimaal, echter moet je bijv de tassen niet vullen met boeken. Daar is de tas niet geschikt voor

Wel degelijk mogelijk. Guess is meestal imitatieleer en gewoon prut kwaliteit. Ik zou voor een echt lederen tas gaan, van goede kwaliteit. Bij Guess betaal je voor de naam (hoewel t vaak nogal ordinair spul is, als je t mij vraagt :) )

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:49

De meeste tassen van guess vind ik inderdaad ook niet mooi, maar ik zoek een betaalbare (nep)lederen tas met langs de buitenkant 2 vakjes met ritsen en vanbinnen 1 groot vak, en waar een A4-blad in past zeg maar, model zoals de tas op de foto. Dus het zou heel fijn zijn als iemand alternatieven weet rond een maximumprijs van €150? :)

Edit: zoals dit model dus :)
http://i58.tinypic.com/4h9qus.jpg

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 15:25

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:38

Ik heb de jas op de vorige pagina toch laten hangen.. In de winkel was 'ie nog 40 euro.. Op de site 20 dus maar via de site besteld..

@Zirkonia:
Leuke jas! Heb die toevallig vanmorgen ook gekocht!! :D
Had hetzelfde idee als jij; ach voor die €20,00...

@Maccy, dat zou ik ook doen hoor!

@Jasmine_:
Ik heb zelf 150 euro betaald voor mijn tommy tas.. Ben er nog steeds erg tevreden mee!
Moet wel zeggen dat ie origineel 300 was; dat zou ik er nooit voor uitgeven!

Edit: Lees nu dat het imitatieleer is.. Dan vind ik 150 wel veel..

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:44

Rowdine schreef:
Douraque schreef:

Wel degelijk mogelijk. Guess is meestal imitatieleer en gewoon prut kwaliteit. Ik zou voor een echt lederen tas gaan, van goede kwaliteit. Bij Guess betaal je voor de naam (hoewel t vaak nogal ordinair spul is, als je t mij vraagt :) )

Ikzelf heb alleen maar lederen Guess tassen, daarom zei ik ook dat leder niet mogelijk is voor 150 euro. En juist die artikelen zijn, zoals ik al zei, van hele goede kwaliteit. Die nep lederen koop ik zelf ook niet, vind dat inderdaad niet de beste kwaliteit. De Guess artikelen uit de Amerikaanse collectie (waar ik alles vandaan heb) is juist subtieler en totaal niet ordinair.

Bijv deze:

Afbeelding

Of deze schoenen:

Afbeelding

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:52

Bovenste tas is mooi Douraque!
Edit:
Ik heb deze van Tommy Hilfiger:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:10

Douraque schreef:
Rowdine schreef:

Ikzelf heb alleen maar lederen Guess tassen, daarom zei ik ook dat leder niet mogelijk is voor 150 euro. En juist die artikelen zijn, zoals ik al zei, van hele goede kwaliteit. Die nep lederen koop ik zelf ook niet, vind dat inderdaad niet de beste kwaliteit. De Guess artikelen uit de Amerikaanse collectie (waar ik alles vandaan heb) is juist subtieler en totaal niet ordinair.

Jaja, na 100 van dezelfde soort berichten weten we idd wel dat jij veel in Amerika shopt, en dan vooral merkkleding ;)
Ik vind Guess ordinair, ook in Amerika en vaak van slechte kwaliteit. Ieder z'n eigen mening en ervaring :) (en ik denk ook eigen smaak, want de schoenen op het plaatje vind ik vreselijk ordinair).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:12

Ik vind guess ook ordinair.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:32

Wow haphap? :')

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:34

Zullen we het gezellig houden, Rowdine?

@Jasmine_
Ik zal vandaag of morgen even voor je zoeken/kijken of ik wat kan vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:36

_Kellyy schreef:
Zullen we het gezellig houden, Rowdine?

@Jasmine_
Ik zal vandaag of morgen even voor je zoeken/kijken of ik wat kan vinden!

Oja, sorry. In het USA topic en dus ook al hier wordt steeds zo de nadruk gelegd op het shoppen in de us, en het kopen van merkkleding. Daar had ik even mn buik van vol ;)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:38

*Negeermodus*

Jasmine: bij dolcis hebben ze zo'n tas, mijn moeder heeft die vorige week gehaald, vond zij makkelijker om in te delen. Dacht dat die 30 euro was, zwart had zij hem gekocht

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:39

Kwestie van leven en laten leven zal ik zeggen... ;)

Nu weer ontopic! :)

@Douraque, hebben ze daar ook echt lederen tassen? Wist ik niet!

Jasmine, wellicht kan je bij Invito kijken?