Heb net een mailtje gestuurd achter de broeken aan en zet de broeken er opnieuw op, aangezien de advertentie verloopt vandaag.
En weer iemand die gisteravond het geld zou hebben overgemaakt, maar waarvan ik nog niets heb ontvangen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Kan dat? Met acceptgiro?
Claudia1993_ schreef:Pff wat erger ik me toch aan mensen die altijd zo ontzettend laag bieden.
Snap wel dat mensen proberen dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen maar af en toe....![]()
Heb verschillende paardenspellen voor pc te koop staan, kreeg een mailtje wat ik er voor wilde hebben.
Ik vroeg welke ze precies wilde zodat ik even kon kijken.
Ze wilde er 5, en 4 daarvan wilde ik €1,50 voor hebben en 1 was nieuw €20 dus daar wilde ik €3,50 voor hebben.
Best redelijke prijzen dacht ik zo... Krijg ik terug; ik bied €5,50.
Dikke doei![]()
Verkoop ligt ook even stil, probeer al een jaar een uitrijdeken te verkopen -
ding is nog zo goed als nieuw want heb hem zelf amper gebruikt maar raak hem aan de straatstenen niet kwijt.![]()
Mijn vraagprijs is al meer dan de helft minder dan de nieuwprijs...
Damelza schreef:Claudia1993_ schreef:Pff wat erger ik me toch aan mensen die altijd zo ontzettend laag bieden.
Snap wel dat mensen proberen dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen maar af en toe....![]()
Heb verschillende paardenspellen voor pc te koop staan, kreeg een mailtje wat ik er voor wilde hebben.
Ik vroeg welke ze precies wilde zodat ik even kon kijken.
Ze wilde er 5, en 4 daarvan wilde ik €1,50 voor hebben en 1 was nieuw €20 dus daar wilde ik €3,50 voor hebben.
Best redelijke prijzen dacht ik zo... Krijg ik terug; ik bied €5,50.
Dikke doei![]()
Verkoop ligt ook even stil, probeer al een jaar een uitrijdeken te verkopen -
ding is nog zo goed als nieuw want heb hem zelf amper gebruikt maar raak hem aan de straatstenen niet kwijt.![]()
Mijn vraagprijs is al meer dan de helft minder dan de nieuwprijs...
Ik heb een eskadron bicolor dekje te koop staan. Deze zijn nieuw 80 euro en het dekje heeft 2x een paard gezien. Ik krijg serieus alleen biedingen van 10 en 20 euro