Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:53

Twee maar :o ??

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:54

offtopic: Gevalletje veel zadels ken ik :Y) Ik heb 2 vzh wintec, 1 spring wintec en 1 prestige dressuur, en passen allemaal op mijn paard. Maar gebruik ze ook voor andere pony's hier :P

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 16:02

Zolang je je kosten nog kunt betalen en een nieuwe wasmachine, dan is het wel goed... (De wasmachine, waar dat vandaan kwam... tjah... Denk van mijn oma die alles met de hand ging wassen omdat der wasmachine en zij altijd ruzie hadden :'))

Ik heb altijd iets van "zolang het niet eet..." :D Het kost niets als het alleen ruimte in neemt... dus mjah :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 16:08

Mijn wasmachine en ik hebben wel degelijk ruzie hoor, maar planning is binnenkort (of over paar maanden) bij vriendje in te trekken en die heeft net een nagelnieuwe. Dus ik moet er geen meer aankopen. Zou het geld wel kunnen gebruiken voor mijn spaarboek maar goed, mijn oude auto ga ik ook laten ophalen door een opkoper, met wat geluk vang ik daar nog wat voor.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 16:58

Zadelmaker was vandaag op stal en heeft mijn zadel helemaal nagekeken, zadel is 17,5 inch. maar heb hem als 18 inch gekocht.
Is dat verschil dan zo groot? Ik heb hem namelijk als 18 inch te koop gezet

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:00

Naar mijn ervaring scheelt het wel ja. Ik had een 17,5 inch want in de 18 schoof ik alle kanten op. Toch raar :P

Je zadel zal een stuk makkelijker verkopen denk ik nu die 17,5 inch is.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:56

Zo ik heb vanmiddag voor mijn uitzet een mooie eettafel + stoelen opgehaald! Zo goed als nieuw en een leuke prijs! Ben er dus erg blij mee :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:57

Shirley schreef:
Twee maar :o ??

Uhhhh ja moet manlief ook een beetje te vriend houden _O- Al is doe wel zo lief geweest om m'n zadelkast te verbouwen zodat er nu 2 steunen inzitten :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:58

Ik heb mijn zadelkast aan hem gegeven voor zijn spulletjes en zelf de rest van de schuur in beslag genomen :))

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:08

ik zwijg... heb 2 springzadels, 1 dressuurzadel en 1 veelzijdigheidszadel...
maar dan wel voor een heel groot paard :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:15

Heb op stal een zadelkast met 2 steunen maar daar passen ze beide niet tegelijk in, of ik moet echt proppen :+

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:06

Ik kan maar met 1 zadel tegelijk rijden :p of passen op jouw grote paard 2 zadels?

(Voor nu is 2 zadels ideaal.. verzorgster heeft het ene zadel, ik het andere... dat ivm verhuizing zadelkast wat nog een 10 jaren plan is (moet aanhanger regelen, had iemand geregeld en dat wordt maar uitgesteld etc.)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:26

pmarena schreef:
Raar!

Maar misschien iets raars gebeurt waardoor er even een paar dagen hectiek is / was.
Hopelijk hoor je toch alsnog wat vandaag of morgen :=

Nou jaaa de bank had kontakt opgenomen met die gene van de pk bomber en een uur later hebben ze het geld terug geboekt.
Marktplaats mailde mij dat het om een oplichter gaat maar de advertenties staan er nog op.
Wees dus gewaarschuwd voor jmf uit peize aka nietap aka Berkel en roderrijs enz.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:30

Mijn geld staat er eindelijk op.. Duurt even, heel wat boze berichtjes en net met de bzc aan de slag gegaan. Maar het is eindelijk geregeld..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 22:29

Shirley schreef:
Ik heb mijn zadelkast aan hem gegeven voor zijn spulletjes en zelf de rest van de schuur in beslag genomen :))

Dat is de volgende stap als de paardjes aan huis staan }> eerst nog een ander huis kopen waar dat kan hihi
Maarre ik kan ook te veel willen heb nl de zolder ook deels ingepikt :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 22:58

Laatst een hele snelle ervaring met een dressuursingel. Nu ook binnen een paard minuten een reactie op een liverpoolstang. Hopelijk raak ik mn andere spullen ook nog een beetje kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:51

Verkopen dressuursingels een beetje? Heb een leren liggen van 70cm die maar niet verkocht raakt, is nochtans in goede staat. Nu zag ik dat ik er nog eentje in neopreen heb (wintec denk ik) en eentje in een soort stof/suede van BR. En voor paardlief heb ik een nieuwe leren gekocht van 55cm, maar doordat er elastiek aan de gespen zit is ie eigenlijk te lang...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:01

Nou, ik hoor net op de radio waar veel pakketjes/poststukken zijn gebleven........... }:0
Een postbode uit Tilburg heeft járen lang alle poststukken/pakketjes in zijn huis bewaard........... (hij is op staande voet ontslagen nu :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:02

Zouden ze die alsnog bezorgen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:06

Daar hadden ze het wel over!

(dit vond ik via google: Duizenden brieven in schuur van postbode
Een postbode in Tilburg is op staande voet ontslagen, omdat hij jarenlang brieven en poststukken niet bezorgde maar in zijn schuur bewaarde. Dat meldde PostNL donderdag.

Foto: ANP Na klachten deed het postbedrijf een onderzoek. Daaruit bleek dat de postbode in zijn schuur duizenden poststukken van de afgelopen 3 jaar had liggen.

Volgende week begint PostNL met het nabezorgen van de stukken bij de ongeveer 750 adressen in Tilburg. Klanten krijgen dan persoonlijk excuses.)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:07

Nou ons pakket hebben ze gister bij iemand in een totaal andere straat (wel zelfde huisnummer) in de tuin geflikkert. :roll: nou waren deze mensen zo aardig om het te melden, maar niet echt netjes van tnt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:29

Ik had een keer iets besteld en dat moest ook via TNT uit Nederland komen. Was na 3x aanbieden teruggestuurd. UH? Ik was gewoon elke dag thuis geweest, niks gemerkt. Via de verkoper klacht ingediend, die ging het uitzoeken voor me.
Rarara: zij had het adres netjes geprint op papier en zo op de doos geplakt, en om ongekende reden hadden ze er bij het verzendbedrijf een compleet onbestaand adres van gemaakt. Geen wonder dat je het dan niet kan afleveren 8)7
Ze zijn toen wel zo netjes geweest om het pakket van de verkoper opnieuw aan te nemen en via spoedverzending kostenloos bij mij te bezorgen. De eerste verzendkosten kreeg de verkoper ook terug, en daarmee heb ik de deal gemaakt dat ze die mocht houden voor alle moeite die ze voor me gedaan heeft met uitpluizen :)

Zou wel mooi zijn, heb je van je verkoper indertijd het geld terug gehad omdat het pakket niet aankwam, komt het nu alsnog binnen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:17

Varekaj schreef:
Verkopen dressuursingels een beetje? Heb een leren liggen van 70cm die maar niet verkocht raakt, is nochtans in goede staat. Nu zag ik dat ik er nog eentje in neopreen heb (wintec denk ik) en eentje in een soort stof/suede van BR. En voor paardlief heb ik een nieuwe leren gekocht van 55cm, maar doordat er elastiek aan de gespen zit is ie eigenlijk te lang...

Ik had een zgan wintec twv 50 euro, en verkocht voor 23 incl geloof ik. Dus dan verkoopt het opzich wel aardig. Ik moest er gewoon echt vanaf, lag in de weg en zou het toch niet gebruiken.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:26

Ik heb nog wel een singel nodig, maar geen dressuursingel, mijn paard is gekrompen (of het elastiek is uitgerekt :+ ) Maarja, ga wel naar de winkel toe denk ik, heb ik dezelfde die overal bij past :) Maar dan wat kleiner :D

Deze keer wel op Bokt en MP gekeken, maar ik wil natuurlijk weer een bruine en dan net die maat die ze niet aanbieden :S (en anders is het niet in de buurt (En in de buurt is ruim... Dordt-Eindhoven) :') Rijd dus wel langs de winkel :)
Laatst bijgewerkt door Lianne86 op 29-08-13 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:28

Goed, ik heb een wasmachine te koop staan, prima advertentie met veel informatie. Bieden vanaf 24,99 want ik wil er minimaal 25,00 voor hebben. Iemand doet een bod van 25,00. Vervolgens krijg ik van iemand anders een mail; 'tientje'. Dat is het.
Ik heb teruggestuurd; 'ik neem aan dat u mij in de maling neemt met uw bod, daar het bieden vanaf 24,99 is en er al 25,00 is geboden door een andere geintresseerde'. Niks teruggekregen. Pfffff.