MarlindeRooz schreef:Tof die schoenen, voor goede schoenen zou ik dat geld nog wel over hebben. Maar met die hakken aan ben ik echt like 1.95.![]()
Ik mag ook niks meer kopen tot april.
Ik ben met Lita's 2 meter
Als het niet langer is Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus weinig over voor kleding helaas! Ben nu maar oude vans en oude t-shirts aan het customizen, en heb een (nep)leren jasje gekocht waar ik erg blij mee ben; fijn te combineren.
Ik stap aaaaltijd op gympen of laarsjes. Echt nooit op hakken. Kan je toch niet lekker op dansen
Dirndl schreef:Tja, als ik hier ga stappen op m'n vansjes (als ik mezelf ooit naar een club sleep) word ik me toch raar aangekeken.. Het is hier toch meer van de hoge hakken, te korte jurkjes en kilo's make up. Niet zo mijn stijl
.

chanelle14 schreef:Leuke schoenen/jurkje!
Ik heb een tijdje geleden wel een SLB portemonnee gekocht, weet niet of dat ook meetelt?
[ Afbeelding ]

Misschien vind jou vriend het niet zo erg om kleiner te zijn? Als je op de foto's op lage schoentjes loopt valt het niet op!
Kan je ook cheap-ass in de meeste vintage/tweedehands winkeltjes krijgen. Ik heb toen heeeele mooie gekocht voor 15 euro in de negen straatjes in Amsterdam!
wel prijzig (99,95) maar ze zitten heerlijk en blijven echt eeuwig mooi
http://www.clarks.nl/p/20346713
(ik ben ook 1.80)
haha. Die man maakte wel mijn dag. (een hele grappige Antilliaanse man, met zo een heerlijk accent)