Absolem schreef:Marigold schreef:MarlineRooz wow dat is dan weer het andere uiterste.
Absolem: nou jouw auto doet het tenminste . Die van mij wil niet meer starten (niet de accu, de basic truukjes al geprobeerd maar helaas). Duurde nogal lang voordat de garage tijd had in de agenda en ze zouden m uiteindelijk dus afgelopen donderdag ophalen (slepen) en op de brug zetten maar niks hoor. Staat hier bijna 2 dagen later nog steeds te staan en ik wordt zo zachtjesaan wel sjagrijnig hierover. Helemaal nu er een periode van veel regen aankomt….
En als ik ernaar vraag is het ja nog niet aan toegekomen. Dus met andere woorden, als ik m wel had kunnen brengen op de afgesproken dag was die daar ook nog niet van de parkeerplaats afgekomen. En had ik ten onrechte gewacht op een belletje dat die klaar is.
Mijn auto rijd nog omdat die MOET blijven rijden ivm mijn dochtertje op het speciaal onderwijs. Ik heb er net 2000 euro ingepompt om alle problemen op te lossen intern voor de apk keuring ( met behulp vd gemeente). Dus de binnenkant is bijna nieuw ongeveer![]()
maar de buitenkant laat te wensen over . En ik heb nu zoveel geld er in gestoken dat ik m over vier jaar als een beginners auto wil verkopen en niet naar de stort wil brengen. En dat gaat niet als de buitenkant uit elkaar valt. Dus de achterklep vervang ik in zijn geheel ( zelf) omdat dat 300 euro goedkoper is dan laten uitdeuken en overspuiten. En de zijpanelen ga ik wel laten overspuiten . Het is een fiesta 2010/2012 model . Dus als die netjes in de lak zit zijn het leuke auto's om aan de buitenkant te tunen met een bodykit voor een jonge beginner.
Je kunt ook voor weinig onderdelen op de sloop halen. Paar tientjes heb je vaak al prima spul.

die kat heeft door de hele woonkamer gesjouwd en alles wat los zat geprobeerd naar beneden te tikken. Behalve natuurlijk alle kattenspeeltjes, die mochten op hun plek blijven liggen