Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:39

Absolem schreef:
Marigold schreef:
MarlineRooz wow dat is dan weer het andere uiterste.

Absolem: nou jouw auto doet het tenminste . Die van mij wil niet meer starten (niet de accu, de basic truukjes al geprobeerd maar helaas). Duurde nogal lang voordat de garage tijd had in de agenda en ze zouden m uiteindelijk dus afgelopen donderdag ophalen (slepen) en op de brug zetten maar niks hoor. Staat hier bijna 2 dagen later nog steeds te staan en ik wordt zo zachtjesaan wel sjagrijnig hierover. Helemaal nu er een periode van veel regen aankomt….
En als ik ernaar vraag is het ja nog niet aan toegekomen. Dus met andere woorden, als ik m wel had kunnen brengen op de afgesproken dag was die daar ook nog niet van de parkeerplaats afgekomen. En had ik ten onrechte gewacht op een belletje dat die klaar is. -O-

Mijn auto rijd nog omdat die MOET blijven rijden ivm mijn dochtertje op het speciaal onderwijs. Ik heb er net 2000 euro ingepompt om alle problemen op te lossen intern voor de apk keuring ( met behulp vd gemeente). Dus de binnenkant is bijna nieuw ongeveer :') :') maar de buitenkant laat te wensen over . En ik heb nu zoveel geld er in gestoken dat ik m over vier jaar als een beginners auto wil verkopen en niet naar de stort wil brengen. En dat gaat niet als de buitenkant uit elkaar valt. Dus de achterklep vervang ik in zijn geheel ( zelf) omdat dat 300 euro goedkoper is dan laten uitdeuken en overspuiten. En de zijpanelen ga ik wel laten overspuiten . Het is een fiesta 2010/2012 model . Dus als die netjes in de lak zit zijn het leuke auto's om aan de buitenkant te tunen met een bodykit voor een jonge beginner.

Je kunt ook voor weinig onderdelen op de sloop halen. Paar tientjes heb je vaak al prima spul.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:42

Bellatrix schreef:
Hoe dan?

Ik stond geparkeerd naast dat ding blijkbaar. Hij is vrij laag met een schuine kant, ik wilde wegrijden de andere kant op dus draai mijn stuur in, rij blijkbaar die schuine kant op en bam }:0

Zit vast op de dorpel, gaat niet voor of achteruit. Een vriend van me is onderweg, hopelijk krijgt hij hem los want ik wil eigenlijk wel een keer weer weg hier :Y)

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:45

Siepie was vanochtend op oorlogspad :+ die kat heeft door de hele woonkamer gesjouwd en alles wat los zat geprobeerd naar beneden te tikken. Behalve natuurlijk alle kattenspeeltjes, die mochten op hun plek blijven liggen

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:01

black_kelpie schreef:
Ik stond geparkeerd naast dat ding blijkbaar. Hij is vrij laag met een schuine kant, ik wilde wegrijden de andere kant op dus draai mijn stuur in, rij blijkbaar die schuine kant op en bam }:0

Zit vast op de dorpel, gaat niet voor of achteruit. Een vriend van me is onderweg, hopelijk krijgt hij hem los want ik wil eigenlijk wel een keer weer weg hier :Y)

Aaaai nu snap ik het, erg vervelend ja.
Ik duim mee dat je vriend kan helpen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:30

Ik ben inmiddels weer thuis, vriend kreeg hem er met hulp van 2 krikken en een paar plankjes vrij makkelijk af *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:33

Oh gelukkig maar!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

joepie
krikjes en plankjes dus, goede tip

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

Roihi schreef:
joepie
krikjes en plankjes dus, goede tip

Gewoon niet doen wat ik doe, dan is het niet nodig :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:47

Je kan niet altijd scherp zijn! Fijn dat je los bent. :D

Ik draaide net een fles cassis open voor bij m’n brunch / lunch. Blijkbaar was die geschud door kabouters. Het spoot m’n halve woonkamer door.

Over m’n vloer, de bank, de tafel en over m’n eten heen. Jammie brood met cassis. :+

Wilde gelukkig toch al dweilen. :=

Teckel lag net buiten schot en keek zo: :wow:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:48

Ik troost je, ik heb weleens met de gloednieuwe bus van mijn ouders tegen een uitstekende putdeksel aangezeten. Auto was zes weken oud :')

Auto in de versnelling rijdt niet weg (tenzij je versnellingsbak naar de klote is. Waarschijnlijk in zijn vrij gestaan en inderdaad de handrem vergeten aan te trekken.

Net het land bemest. Voor een keer vóór de regen klaar, maar ik wilde eigenlijk ook nog uitmesten en stro lossen. Hopelijk wordt het vanmiddag droog, anders is het een klus voor morgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:49

Ik heb even in de auto gekeken om m’n vermoeden te bevestigen. Hij stond inderdaad in de vrij zonder handrem. :))

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:49

Mn vader heeft ooit de auto op een rotsblok geparkeerd toen we op vakantie waren in Frankrijk. Auto kapoet en wij blij, want we hadden ineens een week extra vakantie _O-

Aaaah gadver Marlinde, wat een plakzooi zal dat zijn :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:52

Mijn zus heeft met de oude bus nog weleens een grindpaal uit de grond gereden. Vond ik ook wel creatief.

Die cassis, dat spul spuit altijd zo erg. Ik maak het gewoon standaard boven de wasbak open.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:57

Mega slierten/bliksemschicht in m'n linker gezichtsveld. Internet zegt oog migraine. Heb t 2x eerder gehad, hele rare gewaarwording (en mega onrustig). Overigens wel (nog) zonder hoofdpijn.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:01

Oh gets dat heb ik 1x gehad ooit, het ging vanzelf over maar wat was dat raar zeg. Sterkte ermee! Ik had er ook geen hoofdpijn bij trouwens.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:11

Oog migraine is echt ruk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

Black kelpie wat fijn dat hij er af is. Geen schade verder?

Tancreda4
Oogmigraine, hier ook 1 keer gehad, kreeg een zwarte pixel, dat meerdere pixels werd tot hele gezichtsveld en toen was het weg...heel raar.
Hopelijk bij jou ook snel weg.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:26

Ik erger mij aan dat ik een beetje ruzie heb met een goede vriendin van mij. Beide gaan we door een lastige periode waardoor we emotioneel wat minder stabiel zijn. Beide wat uit onze slof geschoten.

Het kan gebeuren, het hoort bij het leven. Maar ik baal er wel van.

En de grote twijfel bij mij of ik wel door wil. Ik ben hartstikke gek op dat mens en we kunnen enorm met elkaar lachen. Maar ik merk wel dat het mij gekwetst heeft en extra stress oplevert.

Aan de andere kant mis ik haar nu, maar ben ik ook genoodzaakt om even alleen te zijn met mijn eigen gedachten en dingen op een rijtje te zetten.

Maar wat kan het allemaal soms zo ingewikkeld zijn. Ik heb helemaal geen zin aan deze ellende en wil het gewoon leuk en gezellig hebben.

Oke laatste bericht over dit klagenzang nu geef ik mijzelf een lief schopje en ga bewegen. Ik heb overal pijn en krampen van de spierspanning. Voor mijn burnout is het niet wenselijk dat ik op de bank lig te jammeren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:32

Mijn moeder denkt altijd dat er een reden moet zitten aan overprikkeling, maar nee soms besluit mijn autisme gewoon dat het geluid van mensen die bestaan te veel is om te verdragen zonder enige reden. Mijn moeder wil dit niet geloven en voelt zich persoonlijk aangesproken voor het feit dat ik lunch eet in mn atelier ipv in de woonkamer :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Wil eigenlijk bij de reform winkel langs ter ondersteuning van gastritis.

Heb alleen een hekel aan zaterdag en winkels. En zondag alles dicht (maandag ochtend ook).

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

Zaterdag een winkel in is een uitdaging.
Bij het Kruidvat was het net druk.
Succes Marcella.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

Online bestellen is nice.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Dan is maandag middag halen sneller dan online. :D

En online geen advies erbij.

Winkel is een fijne winkel met persoonlijke aandacht voor de klant als er vraag naar is.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Tancreda4 schreef:
Mega slierten/bliksemschicht in m'n linker gezichtsveld. Internet zegt oog migraine. Heb t 2x eerder gehad, hele rare gewaarwording (en mega onrustig). Overigens wel (nog) zonder hoofdpijn.

Zou maar rustig aan gaan doen, ik had ooit ineens soort van bal in mijn gezichtsveld met tig uitsteeksels.
Was eerst nog te doen, maar langzamerhand werd ik voor de helft 'blind' en daarna kwam de aanval.

(Ik heb Aura migraine dus ik zie van alles van licht flitsen tot gekke kronkels
en daarna begint mijn spraak achteruit te gaan en heb aan 1 kant geen gevoel meer en daarna knallende hoofdpijn en godsgruwelijk kotsmisselijk)

(1 kant geen gevoel is ook 1 kant een soort van blindheid.)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:23

Kunnen elkaar een hand geven, Siggislief. Zo zijn ze bij mij ook. Gelukkig door medicatie veel minder last van dan ik had.