Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Welk deuntje is dat?
Jolliegirl schreef:_San87_ schreef:ik heb al het godsganse weekend Born with a broken heart in mijn hoofd en ik kom er niet vanaf.
Je mag je hoofd wel even breken over een nummer die een andere bokker en ik zoeken .. gegarandeerd dat het deuntje in je hoofd blijft hangen![]()
Jolliegirl schreef:Jolliegirl schreef:
Je mag je hoofd wel even breken over een nummer die een andere bokker en ik zoeken .. gegarandeerd dat het deuntje in je hoofd blijft hangen![]()
Wij zoeken dus een nederlands talig liedje op dit deuntje die ik net link
Maargoed, dat is mijn ergernis...
Jolliegirl schreef:Maargoed, dat is mijn ergernis...
Jolliegirl schreef:_San87_ schreef:ik heb al het godsganse weekend Born with a broken heart in mijn hoofd en ik kom er niet vanaf.
Zebrastreep schreef:Eindelijk een aanvraag gedaan voor een bloedonderzoek en hier een verwijzing voor gekregen.
Ben ik blij, zeker nu kan er een hele boel uitgesloten worden.
Heb ik enorme angst voor prikken? Uhh ja![]()
Maar goed elke dag ellendig voelen is erger. Al had ik echt een hele goede dag. Totdat mijn lijf zei en nu wordt ke even draaiduizelig want je doet teveel. Ik zit weer braaf op de bank en durf niet meer te bewegen.
En die duizeligheid heb ik al tig keer ook voor dit grapje gehad. En dan kreeg ik altijd wel paniek maar vergat het dan weer. En nu ligt echt de focus erop.
Jolliegirl schreef:Wereldwonder van billy dans...iemand heeft m ontdekt
Mn ergernis is voorbij