Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 19:43

Ik ben gestopt met roken.

Mijn normaal enorm rustige, geduldige en conflictvermijdende karakter tegenover vreemden is daardoor weg. Mijn lontje is 1 mm. Ik zeg al weken tegen vriendinnen dat ik oprecht iemand ga meppen als ze ruzie met me zoeken op straat. _O-

Vandaag ben ik uitgevallen tegen een vervelende bejaarde. Hij was ongeduldig, had een helm op en een elektrische fiets. Dan verdien je het sowieso. :j

brennie85

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 19:56

Mag je niet douchen als het onweert?

@marlinderooz: ik werk als letselschade behandelaar en ik ben groot voorstander van een helm op de fiets hoor… gaat ook echt nog wel een keer verplicht worden gok ik. Je wilt niet weten hoe ‘makkelijk’ je hersenletsel oploopt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 19:56

brennie85 schreef:

@marlinderooz: ik werk als letselschade behandelaar en ik ben groot voorstander van een helm op de fiets hoor… gaat ook echt nog wel een keer verplicht worden gok ik. Je wilt niet weten hoe ‘makkelijk’ je hersenletsel oploopt.

Klopt maar het staat zo kneuzig haha. Alsof je een duitser bent. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 19:59

Tegenwoordig hebben ze wel leukere helmen dan tig jaar geleden. Voor het mountainbiken vind ik mijn helm oprecht mooi!

Maar het geeft wel iets Duits :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 20:06

brennie85 schreef:

Ze zeggen dat het niet verstandig is(douchen als het onweert)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 20:15

Zo, weer wat geleerd van dat douchen tijdens onweer :list:

Blijkbaar is het af te raden omdat als de bliksem inslaat de stroom via de leidingen gaat en dus ook via het water. Als je dan onder de douche staat wordt je geelektrocuteerd

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 20:19

MarlindeRooz schreef:
brennie85 schreef:

Klopt maar het staat zo kneuzig haha. Alsof je een duitser bent. :=

Whaha ik woon aan de grens en idd je ziet zo wie de Duitser is en wie niet :+

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 20:31

Zebrastreep schreef:
zonnebloem18 schreef:

Klopt inderdaad, onweersbuien gaan meestal of over Gieten richting Groningen of via Appelscha richting Oosterwolde of allebei. Mijn ouders wonen in Annen en die hebben altijd veel meer onweer dan wij in Assen.

Ik woon vlakbij Annen , in Assen hoor ik ook dat het weer rustiger is. Hier gaat het nog wel even door... nou ja de avond is nog vroeg. Vind het wel gezellig zo de regen op het dak. Maar onweer hou ik dan niet zo erg van. Meer omdat het onvoorspelbaar is.

Hier in Appelscha een beetje regen maar geen onweer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 20:32

Schuur_ schreef:

Blijkbaar is het af te raden omdat als de bliksem inslaat de stroom via de leidingen gaat en dus ook via het water. Als je dan onder de douche staat wordt je geelektrocuteerd

En ook niet handen wassen , het lijstje is volgens Google nog langer :') stil zitten op de bank en niet bewegen haha

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:25

Mijn hond wordt oud(er) en mijn paard ook.Niet stokoud maar wel zo oud dat ik onze wandelingen wat korter moet maken.En dat irriteert me enorm.
Vooral omdat ze ouder worden ..zichtbaar en dat wil ik helemaal niet |(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:30

Dat ik een paar uur geleden gegeten heb, en nu alweer langzaam trek begin te krijgen...
Gaan ook niks meer eten, dat word morgen ochtend weer.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:40

office schreef:
Mijn hond wordt oud(er) en mijn paard ook.Niet stokoud maar wel zo oud dat ik onze wandelingen wat korter moet maken.En dat irriteert me enorm.
Vooral omdat ze ouder worden ..zichtbaar en dat wil ik helemaal niet |(

Herkenbaar dit. Mijn hond is 14 en nog hartstikke goed voor haar leeftijd, maar er zijn echt wel dingen waar ik nu rekening mee moet houden die ze niet meer kan. Ze gaat nog mee speuren, loopt met gemak 5 kilometer voor me uit (al is dat niet meer welke dag), maar ze is inmiddels stokdoof en er is wel wat werk aan om haar lijf zo goed mogelijk te houden. En daar baal ik van, want ze moet gewoon altijd mijn idiote energieke puppy blijven -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:41

Zebrastreep schreef:
Schuur_ schreef:

En ook niet handen wassen , het lijstje is volgens Google nog langer :') stil zitten op de bank en niet bewegen haha

Bellen met de vaste lijn mocht ook niet, ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo’n ding hebben. Weet dat mijn tante nog een ouderwetse rode telefoon heeft met snoer, maar die staat er voor de sier haha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 22:45

Ik las op Google gaan dat naar het toilet gaan al risico is :')

--

Soms ben ik ook zo'n muts.

Ik dacht ik pak snel even een stokbrood uit de oven. Brand ik mijn vinger maar ik voelde verder geen pijn. Onder de douche in mijn duim opeens een brandende pijn. Kon niks vinden dacht ergens een snee. Maar nee, weer een brandwond. Inmiddels is dat vaste prik om de zoveel tijd.

Gelukkig alle spullen in huis om het goed te behandelen en af te plakken. Het is gelukkig een klein plekje.

Waarom ben ik ook eigenwijs en heb ik niet even het geduld om een ovenwant te pakken zucht.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 23:32

Er hangt de laatste tijd een vreemde geur om me heen. Vooral als ik net mijn haren gewassen heb, dan is het het sterkst. Ik dacht dat ik gewoon een afkeer kreeg van mijn normale shampoo of conditioner, dus ik ben al van soort gewisseld, maar de geur blijft hetzelfde.

Ik kan de geur ook totaal niet plaatsen. Het is ook niet vies, maar heel sterk en ik ben het vooral zat _O-
Als ik andere mensen laat ruiken aan me ( :') ) dan ruiken ze niets. Echt zo super vaag.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 00:20

Ik ben natuurlijk weer in de gemeente gaan wonen die de hoogste belastingschaal valt... En het kost allemaal al 5 ribben.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 00:36

Dat vanmiddag de bankpas van mijn vader tussen de autostoel en de deur viel.Toch gelukt om te pakken.Ben ik in de winkel zijn lijstje kwijt,alle zakken doorzocht maar niets.Zit ik in de auto, kijk of ik alles heb vind ik het lijstje terug en met het uit de zak halen valt de pas weer tussen de stoel en deur :(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 03:02

Gvd, m'n pony had gister ochtend koliek dus check d'r zojuist op de camera. Lag ze, wel op d'r juiste plekje maar toch. Wil ik 10 minuten later nog eens kijken is de hele camera uit m'n app verdwenen. Nu dan dus maar op de ouderwetse manier checken of ze lag te slapen of weer pijn heeft... gezellig heen en weer met de auto, en dan is stal toch wel ver vind ik. poedersuiker camera.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 05:57

MarlindeRooz schreef:

Lees of luister het boek eens van Marcel borst of meld je aan voor de webinair dan ben je zo gestopt en wil je echt geen peuk meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 06:51

Mando schreef:
MarlindeRooz schreef:

Lees of luister het boek eens van Marcel borst of meld je aan voor de webinair dan ben je zo gestopt en wil je echt geen peuk meer.

Nee dank je. Ik ben al gestopt. Dat is niet het probleem.

6:30 uit mezelf wakker terwijl ik hartstikke moe ben. En dan besluit Jozi ook nog eens om bij het plasje zich ENORM te misdragen. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 07:22

Zebrastreep schreef:
Schuur_ schreef:

Dan word ik maar geëlektrocuteerd, maar geen handen wassen is echt iets wat ik vies vind. :')
Van de week nog een bezoekster die naar het toilet wilde, maar zonder handen wassen weer wegging. :r

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 07:27

Ik ga ook gewoon naar de wc ofzo als het onweert hoor. :+ De kans is klein, natuurlijk is hij er maar heel klein.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 08:56

Ik ga na het wandelen met de hond achter mijn pc zitten om te beginnen met werken en open mijn mail. Bovenaan eentje met de vraag "we hebben deze mail ontvangen (zie bijlage) maar er staat geen afzender bij, kunnen jullie deze achterhalen?" Uhh geen idee, eens kijken wat de inhoud is.

De eerste zin: "je kanker moeder"

Ok ja, ook goedemorgen :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 09:01

Lichtelijke hoofdpijn, het komt en het gaat..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 11:18

Opnieuw werk zoeken. Man wat een drama er is echt nikkssss.
Teveel uren, uitzendbureau, tig jaar ervaring voor wat simpels, te ver weg .. ^)