Vandaag bij de gamma. Een product wilde niet scannen. Ze kreeg hem niet opgezocht in het systeem. Ik kijken of t ean nummer online er bij stond. Bingo!
Zij vet blij! Super simpel opgelost maar effectief.
Ik deze avond ook met die kleine hier in de weide... Kroop zowaar net niet bij me op schoot ik gok nog een keer of twee zo gaan zitten en hij ligt bij me op schoot.
Hij is vandaag 2 weekjes en ondertussen kent hij bijna "dikke smakkerd" dan friemelt hij heel je gezicht af met zijn mini baby veulenlipjes
Uit eten geweest met mijn zoon en dochter. Een traditie als papa op reis is. Dit doen we al sinds ze klein zijn. Nu 29 en 26 en we doen het nog altijd. Was weer erg gezellig.
Tot dik na sluitingstijd rondlopen in de efteling. Voelt heel illegaal maar de wachtrij was tot 22:00 uur open dus gauw nog aangesloten. Dus liepen we in een bijna verlaten park om 22:45 uur. Love it.
Vroeger toen je aan mij vroeg wat voor auto wil je later was het die. En daarvoor heeft mn vriend een auto kunnen kopen die hij altijd al gewild heeft. Nu is t cirkeltje weer mooi rond