Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:39

Anastasia24 schreef:
Ach Daphne, ene oor in andere uit. Zulke mensen kijken uit een ''schoothond'' perspectief(mijn moeder is er één van), niets kan en het liefst moeten ze binnen, bij de kachel, met een dekentje aan. :+ . Of 24 uur in een stal, weg van de ''kou''. Dat ze jou er constant op aanspreekt, kan niet, maar probeer het te relativeren dat het niet slecht bedoelt is, en dat jij je er zeer zeker niets van aan moet trekken. Jij weet dat je goed bent voor je paarden want zo te lezen staan ze er heerlijk bij. Misschien kun je het gewoon zeggen, dat je geen commentaar van haar wilt, soms moet je even extra duidelijk zijn wilt het doordringen.
-
Eigen ergenis; zie nu al een aantal adv. met oudere paarden die worden afgedankt, nadat ze een leven lang ''gedient'' hebben. Uitzonderingen daargelaten maar vind het best triest.

Klopt helemaal, het is precies zo iemand idd :)) De andere buren hebben twee paarden waar nog op gereden word etc. Die staan met dikke dekens op, komen maar een paar uurtjes buiten en staan verder op stal. Dat vind ze helemaal fantastisch, elke keer als ze klaagt over mijn paarden, dan vertelt ze hoe de andere buren het doen.

Ze zei gisteren zelfs dat mijn weiland niet geschikt is voor het houden van paarden.

Mijn andere pony's staan er ook zeker anders bij. Die staan ook met dekens, gaan snachts op stal etc. Maar die worden gereden, er word mee gefokt.. Deze 3 worden alleen gepakt voor bekappen, enten en wormenkuren, verder staan ze te eten. Dekens etc hebben ze niet nodig en de stal in willen ze niet eens :+

Dit zijn trouwens de zwaar verwaarloosde stakkers. De donkerbruine is 26.
Afbeelding

Buurvrouw klaagde trouwens ook dat er geen stroom op de draden staat. Maar toen ik zei dat ze de draad vast moest pakken, wou ze dat ineens niet :')
Achter in de wei staat gewoon een stroomklok, maar de paarden weten heel goed hoever ze kunnen gaan, zeker met de wintervacht.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:43

Wat een wind.
Je waait zo’n beetje uit je jas vandaan.

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:57

Gewoon geen antwoord geven Daphne. Verspilde moeite.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:03

2 paracetamol met coffeine en de hoofdpijn wordt gewoon niet minder, heb er zelfs oorpijn bij gekregen :') zou het dorp in om een cadeautje voor mijn moeder te halen, maar ik zeg wel dat ze het op een andere dag krijgt want dit ga ik niet redden. Ben normaal wel op tijd met cadeautjes halen maar zo druk gehad dat het er helemaal bij in is geschoten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:06

luuntje schreef:
Wat een wind.
Je waait zo’n beetje uit je jas vandaan.

Vanmorgen ging het nog wel, maar is het heir ook flink aangetrokken, yukkie

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:07

rien10 schreef:
Ik denk altijd als ik zo'n "met pijn in het hart" advertentie lees: doe het dan gewoon niet.

Nou echt he....

Piep wind dit... bah. Moet eigenlijk een pakket wegbrengen. Is echt nog geen 5 minuten fietsen. Maar weet dat ik na 3 meter fietsen al alles kapot ga schelden door de wind (ja, kort lontje), dus ik doe het morgen wel ofzo :=

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:13

Sabbientje schreef:
De dealer waar ik altijd naar toe ga (Subaru) die reserveert de auto tijdelijk als je een afspraak hebt om ernaar te komen kijken.
In onze huidige auto hadden ook meerdere mensen interesse, maar omdat ik de afspraak al had staan om te kijken, moest de rest wachten.
Ja, dit zou je inderdaad verwachten. Lijkt me niet meer dan normaal en klantvriendelijk. Maar dat is helaas niet overal zo, ook niet bij alle gerenommeerde dealers dus…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 14:37

Zo rot geslapen, twee verkouden mensen in huis en de hele nacht niks anders gehoord als gehoest , al kunnen ze er niks aan doen irritant was het wel.

En beetje chaos op werk wist niet zo goed waar ik moest beginnen. Gelukkig veel kunnen doen in relatief korte tijd.

Maar nu zou ik wel op bed willen voor mijn idee heb ik al een hele dag erop zitten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:17

Mbt de wind: Morgen gaat hij weer liggen. (voor de liefhebber: www.windfinder.com)

Ik heb een fantastisch idee voor de kast van de wasmachine. Maar ik kan geen geschikte kast vinden en ik ben niet handig in het zelf maken -O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:43

Ik heb net gedaan met werken.
Zodadelijk aan mijn rondje Nederlandse tandartsen opbellen beginnen.Hopelijk vind ik iemand waar de dochter snel terecht kan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:45

Afbeelding
Aan een appelflap dief :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:00

Wel een lief kopje van de dief. <3

Wind. En morgen minder jammer genoeg werken morgen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:03

Mijn moeder die een afspraak heeft gemaakt om aangifte te doen omdat ze door een hond gebeten is, om vervolgens op het bureau aan te komen en geen aangifte te kunnen doen, want er zijn geen spreekkamers vrij.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:40

Dochter kan morgen om 10u al terecht bij een tandarts net over de grens.

Edit:de Belgische tandartsen kunnen me gestolen worden.We gaan wel naar Nederland nu met z'n allen.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 06-02-24 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:40

Wat fijn Merlen! Wij hebben vanmorgen weer onze tandartscontrole gehad, en dit is een tandarts waar je met pijn heel snel terecht kan, daar bouwen ze wat reservetijd voor in.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:44

Polarize schreef:
Mijn moeder die een afspraak heeft gemaakt om aangifte te doen omdat ze door een hond gebeten is, om vervolgens op het bureau aan te komen en geen aangifte te kunnen doen, want er zijn geen spreekkamers vrij.
Oh, hier zou ik ook heel boos over zijn. Hopelijk alles goed met je moeder verder? :knuffel: Gevalletje 'doet 'ie anders nóóit'?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:49

Westhof schreef:
Polarize schreef:
Oh, hier zou ik ook heel boos over zijn. Hopelijk alles goed met je moeder verder? :knuffel: Gevalletje 'doet 'ie anders nóóit'?

Het is nu bijna 2 weken verder en ondanks een hechting begint het nog niet heel snel dicht te gaan, maar gelukkig geen verdere schade. Alleen zorgwekkend want het was in haar bovenarm, en had zo in haar gezicht kunnen zijn.
De eigenaar was zich bewust, had de hond in huis aan de riem, maar toch niet genoeg onder controle

Ze moet nu maar wachten op het politiebureau, maar had juist een afspraak gemaakt zodat het niet zou hoeven omdat ze ook gewoon werk heeft
Laatst bijgewerkt door Polarize op 06-02-24 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:52

Gelukkig merlin :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 18:11

Hier ook de wind. En de honden die daardoor ook hartstikke onrustig zijn en constant in m'n aura zitten. Begrijp ik allemaal prima want ze vinden het spannend, maar ik moet een belangrijke e-mail typen die er vandaag echt uit moet dus geef me even tien minuten rust. :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 18:45

Merlen fijn dat je een tandarts hebt gevonden die tijd heeft.

Polarize sterkte voor je moeder. En sterkte voor jezelf.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 18:49

Die wind is één ding, maar die regen er nog eens bij.. :x :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 18:52

Mensen die je ongevraagd pb sturen. Gelukkig makkelijk kruisje rechtsonder.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:00

M’n vriend die vraagt of ik thee wil en vervolgens niks maken +:)+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:04

deksel schreef:

Vragen of hij honger heeft en niet koken. :')
.of ben ik nu een trut. Hahahaah

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:06

maralyn schreef:
deksel schreef:

Vragen of hij honger heeft en niet koken. :')
.of ben ik nu een trut. Hahahaah

Vind ik leuk :')