Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lenaa_tje schreef:Dat ik zo aan het hoesten ben maar op een Franse camping zit en niet zo zit te wachten op naar een Franse huisarts gaan.
Ze spreken hier geen weinig Engels en mijn Frans gaat ook niet veel verder dan dat
imaudy schreef:lenaa_tje schreef:Dat ik zo aan het hoesten ben maar op een Franse camping zit en niet zo zit te wachten op naar een Franse huisarts gaan.
Ze spreken hier geen weinig Engels en mijn Frans gaat ook niet veel verder dan dat
Denk dat je niet perse op zijn Frans hoeft te hoesten. Op zijn Nederlands snappen ze ook wel
lenaa_tje schreef:Dat ik zo aan het hoesten ben maar op een Franse camping zit en niet zo zit te wachten op naar een Franse huisarts gaan.
Ineke2 schreef:lenaa_tje schreef:Dat ik zo aan het hoesten ben maar op een Franse camping zit en niet zo zit te wachten op naar een Franse huisarts gaan.
Gewoon gaan met handen en voeten kom je een eind en de huisarts snapt als die je hoort hoesten ook wel dat je daar last van hebt.
In NL doen ze er vaak niks aan, in het buitenland juist vaak wel. Paardenmiddel erin en je kan weer fijn vakantie vieren
Dropneus95 schreef:Straks AVB examen met de motor, maar ik heb zoooo veel stress.. ik kan het allemaal wel, maar pfff..
Echt even een je moet blijven ademen momentje. En dat terwijl ik echt zelden stress heb.
Marcella schreef:Opmerking van mijn moeder die ze dinsdag deed. Vraag maar aan je oom geld als je dat nodig ben. Ging over de auto zit er weer aan te denken om weg te doen vanwege de kosten. Benzine prijs is gewoon niet leuk meer.
Ja die oom die niet helemaal goed gaat en een beetje van het padje af is.
Ik werd daar ook een beetje pissig over tegen mijn moeder. Maar komt er op neer dat ze willen dat ik de auto houd. Vraag mij af hoe ze dat willen doen als mijn oom overleden is dan is het gewoon einde auto ongeacht wat hun willen.
Aan de andere kant ik zou gewoon geld van zijn rekening af kunnen halen, want ben samen met mijn broertje gemachtigd.
Marcella schreef:Opmerking van mijn moeder die ze dinsdag deed. Vraag maar aan je oom geld als je dat nodig ben. Ging over de auto zit er weer aan te denken om weg te doen vanwege de kosten. Benzine prijs is gewoon niet leuk meer.
Ik werd daar ook een beetje pissig over tegen mijn moeder. Maar komt er op neer dat ze willen dat ik de auto houd. Vraag mij af hoe ze dat willen doen als mijn oom overleden is dan is het gewoon einde auto ongeacht wat hun willen.
Aan de andere kant ik zou gewoon geld van zijn rekening af kunnen halen, want ben samen met mijn broertje gemachtigd.
Ineke2 schreef:Ik snap jouw reactie niet helemaal Zebrastreep?
@Marcella zonder te vragen geld van iemands rekening afhalen, al ben je gemachtigd daar toe is nog steeds stelen. Waarom zou je het niet vragen? Ik snap wel dat dat erg moeilijk is, want hulp vragen is heel moeilijk.
Zebrastreep schreef:Ineke2 schreef:Ik snap jouw reactie niet helemaal Zebrastreep?
@Marcella zonder te vragen geld van iemands rekening afhalen, al ben je gemachtigd daar toe is nog steeds stelen. Waarom zou je het niet vragen? Ik snap wel dat dat erg moeilijk is, want hulp vragen is heel moeilijk.
Nou meer zo van als het extra benzine kosten voor iemand die ziek is om die te hulp te schieten dan vindt ik het een beetje vreemd om daar geld voor te vragen
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Duim ff mee dat m'n wederhelft gaat werken ipv thuis zitten op mijn vrije dag. Hij is nu aan het overleggen. Heb echt geen zin om hem om me heen te hebben op m'n vrije dag
![]()
![]()
Hoe zie je je pensioen voor je?
_San87_ schreef:Marcella schreef:Opmerking van mijn moeder die ze dinsdag deed. Vraag maar aan je oom geld als je dat nodig ben. Ging over de auto zit er weer aan te denken om weg te doen vanwege de kosten. Benzine prijs is gewoon niet leuk meer.
Pardon?