Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:53

Pauline schreef:
Kaatastrof schreef:
Na een paar uur opzoekwerk denk ik dat ik de dader gevonden heb.. Pauline, ben jij mijn santa?

Hint 1: Joris (en de draak of toch niet?) - Je had vroeger een Haflinger die Joris heette, aan je berichten te lezen, kon hij nogal een draak zijn. :')
Hint 2: Muzikaal paard - Je huidige paard noem je Abba, maar eigenlijk heet ze Dancing Queen. Dat maakt haar wel muzikaal in mijn ogen.
Hint 3: Deze kaart. Ik ga toegeven dat ik heb valsgespeeld en mijn Nederlandse vriendin om hulp heb gevraagd om de locatie te vinden. :o Zij dacht meteen aan Scheveningen. Ik heb dan verder gezocht en kwam exact dezelfde foto tegen als op het kaartje, dus daar was ik zeker van. Na verder te speuren las ik dat je had gereageerd op het feit dat ik een emotional support nodig had om te shoppen. Jij stelde toen voor dat ik naar Den Haag kwam om samen te shoppen. Gelukkig ben ik daar niet op in gegaan want dan had ik je al eerder geraden misschien, hihi. Maar het was wel een heel lief voorstel. <3 In je profiel staat dat je in Zuid-Holland woont, dus dat komt overeen. Je plaatste ook een foto van je hondjes op het strand, dus dat klopt ook.

Aangezien ik vrij zeker ben van mijn stuk, toch de noodhint geopend omdat ik nu wel benieuwd was wat erop stond. Dat bevestigde de locatie. (Wat slim om het kaartje zo in 2 te knippen!) Ik moet nu wel erg lachen, want mijn moeder gaf me die hint maar dacht dat het op de achterkant van het originele kaartje moest staan. Wij maar zoeken _O- Ik had het meteen door (ofwel deed ze alsof om me om 't tuin te leiden).

En de datum met het tijdstip is een reactie op mij toen ik me inschreef voor SS.

Super leuke hints, was idd niet te moeilijk maar ook zeker niet te makkelijk. Ik heb me geamuseerd met het stalken. Dankjewel Pauline. <3

Jazeker! *\o/* Heel goed gedaan. Ja dat ornamentje wat stuk is gegaan is echt zonde, het zat gewikkeld in rode stof die ik dan weer van DonDon had gekregen. Het ornamentje was zo’n kitcherige kerstman.
Dat kaartje had ik gekocht als hint en lager zag ik dat er dus Den Haag bijstond. Dus heb dat door twee geknipt.
Ik heb veel plezier gehad, die boeken waren eigenlijk het leukste omdat dit echt kringloopvondsten zijn. Heb daar zelf doorheen gekeken ook en ze voldeden aan kunst en natuur. Daarom ook paw patrol he? : :+ dieren en kunst. De my Little pony stickers, het blijft bokt en deze vond ik wel grappig. Had idd echt voorpret over de ontvangst.

Goed geraden, ik vond het leuk om het pakket voor je te maken.

Hahaha grappig, ik zie het nu pas!

Bienotje

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:59

Pakket pakket pakket!!! *\%/*

Een geluk dat ik thuiswerkte om het te ontvangen, maar nadeel is dus eerst nog werken :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:11

Santaaaaaa!

Net nu ik naar de winkel en paarden vertrek, zie ik het deksel van mijn pakjeskist een fractie scheef staan...

Afbeelding

Ik ga me dus lekker haasten om asap weer thuis te geraken haha!
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 16-12-22 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:29

Hier ook een pakket! *\o/*
En wat kunstig versierd! <3
Afbeelding

Ik moet helaas eerst nog wat dingen doen voor ik hem open kan maken, tenminste, ik kan het wel haastig doen maar wil er de tijd voor nemen.
En wellicht nog even wachten tot mijn man thuis is, hij is namelijk ook nieuwsgierig. Dit jaar heeft hij mee moeten helpen omdat ik 2 weken de deur niet uit kon met snotterkop en positieve corona test. :))

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:44

Lieve Santa, ik wil laten weten dat het pakket vandaag aangekomen is. Net voordat ik naar de fysio moet. Ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Kan niet wachten om erin te kijkenAfbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:18

Hier ook Santa post *\o/*
Ik was net thuis van het werk toen er aangebeld werd
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:20

Wat spannend!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:22

Weer zo veel leuke pakketen die te wachten staan om uitgepakt te worden, erg benieuwd naar de inhoud van ze allemaal! <3

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:23

Ooooh wat spannend allemaal!

Hier nog geen pakket gespot en ook de PostNL app verklapt nog niks

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:31

Hoi lieve Santa, ik heb geen idee of je m'n pakket al opgestuurd hebt maar ik heb wegens behoorlijk nare poedersuiker omstandigheden toch tijdelijk een ander adres, ik mail deze naar het beheer maar hopelijk zie je dit nog op tijd.. sorry voor al het gedoe, ik had gehoopt een fijner lootje te zijn voor je en ik hoop dat je alsnog sss plezier hebt (gehad) dit jaar :knuffel:

Tancreda4

Doe mij ook sneeuw ipv de ijzel die hier ligt... levensgevaarlijk hier :=

Eerst even bijgelezen:

Matheno, dat schilderijtje dat je hebt gehad is echt heel gaaf, wat lief!

Er komen echt de leukste hints en puzzels voorbij. Hier kan ik nog een hoop van leren :o Ik vond het echt lastig om wilde hints te verzinnen/maken, maar met al deze voorbeelden heb ik weer meer ideeen voor volgend jaar!

Echt de meest gave pakketen komen langs. Die zelf gemaakte kaarsen zijn echt schattig Miccamaaike.

Het kaartje van AB is ook echt leuk met die ornamenten in de boom. Heeft jou santa die ook zelf getekend? Die rammelaar en babykerstsokjes zijn echt te schattig <3

Bounty Dessert saus? Nog nooit van gehoord, wat orgineel. Die houtuitsnijdingen zijn ook echt heel gaaf Banjer! Blij dat je je santa uiteindelijk hebt kunnen vinden :)

Allemaal enthousiaste blije kinderen en dieren die ook her en der helpen mee uitpakken <3

Pimaude en Zertab, wat super lief dat Pimaude zo toch nog een pakket heeft gehad, top oplossing zo dames <3 <3

Samenzwerende lootje en santa bij Apple, wat hilarisch! :') :')

Roze unicorn papier, te lieve slapende rode katjes, een haak lama bij Jolien... Allemaal enorm schattig! <3

ILoveswan lief dat je je eerste baby kadootje ook hebt gekregen!

Spannend al die pakketen weer voor vandaag!

Mijne is dus gisteren binnen gekomen. Ik heb hem vanmorgen opgehaald en uitgepakt, echt een heel leuk pakket! Ik zal even uitgebreid reageren in een aparte post <3

Banyu

Wauw SSS,

Ik ben sprakeloos! Sorry dat ik het je wellicht wat lastig gemaakt heb, aangezien ik niet altijd heel actief kon zijn door drukke baan!

Maar dit, wauw! Alles is perfect! En een large kaars van Yankee Candle! En de fles haribo kersen, te gek voor woorden! Maar super lief, en hij is goedgekeurd, net een klein glaasje op! Jammie!!
Komt ui Gemert dus zie dat ook als een van de hints!

Ik moet zo werken, maar ga morgenmiddag eventjes zitten!

Lieve schat, super dankjewel! Echt <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:57

Jaaaa, mijn pakket was er dus gisteren!! *\o/* Juist op de dag dat ik van alles had en pas laat zou thuis komen, dus ik moest nog even wachten en langer in spanning zitten. Vanmorgen het pakket opgehaald bij mijn ouders, en wat een leuk pakket *\o/* *\o/*

Het pakket met een mooi kaartje!
Afbeelding
Afbeelding

De inhoud *\o/* Super leuk pakpapier en 3 kadootjes die een hint zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Dit was echt wel de topper uit het pakket, wat een geweldig gave mok <3 <3 <3 <3 Te gaaf om te gebruiken bijna :=
Afbeelding

Alles uitgepakt *\o/*
Afbeelding

Ik ben echt heel erg blij met alle kadootjes!! Naast de super gave mok nog een heerlijke woodwick kaart (geur coastal sunset <3), happy socks, pannenlapppen, een caramel choco bomb en sneeuwballen - iets dat ik niet ken maar wat er echt heel erg lekker uit ziet!!

De drie hint cadeaus zijn een boek van Stephen King (die ik nog niet heb gelezen en heel erg benieuwd naar ben!), een zelfgemaakt (?) kommetje met op de onderzijde ingekerfde letters, en Belgische chocolade, omnomnom!! Ik ga er dan ook vanuit dat ik iemand zoek die in België woont, of bij de grens in de buurt. Ik moet alleen nu weg -O- -O- , dus ik ga vanavond verder met afstrepen en raden....

Maar voor nu alvast SUPER BEDANKT lieve Secret Santa!! Ik ben er echt ontzettend blij mee!!

De kat heeft zich vermaakt met de lintjes en het pakpapier hahaha :')
Afbeelding

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:59

Echt zo leuk om te zien hoe persoonlijk alle pakketen zijn samen gesteld . Ik heb ook geen dubbele dingen gezien, zelfs niet van het inpakpapier geloof ik. :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:11

Lavitabella schreef:
Echt zo leuk om te zien hoe persoonlijk alle pakketen zijn samen gesteld . Ik heb ook geen dubbele dingen gezien, zelfs niet van het inpakpapier geloof ik. :=

Ik heb dubbele Caviasokken gezien :D
Maar die zijn gewoon ook heel schattig. Heb ook een paar voor mezelf gekocht :o

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:15

De Dedolus sokken zijn erg populair dit jaar idd :j. Van cavia's tot donuts :') .
Ik vind het zo super leuk om al die pakketten te zien. Zo verschillend en iedereen is er zo blij mee , zo leuk!

Wat een geniale mok Tancreda4! Wil haar Santa mij een PB doen waar die gekocht is? Zoiets is echt perfect voor een vriendin van mij.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:15

De mok is van blond Amsterdam roodvos

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:17

Animal schreef:
Lavitabella schreef:

Ik heb dubbele Caviasokken gezien :D
Maar die zijn gewoon ook heel schattig. Heb ook een paar voor mezelf gekocht :o

Whoops, dat heb ik gemist haha !

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:20

Tancreda4 schreef:
:
Het kaartje van AB is ook echt leuk met die ornamenten in de boom. Heeft jou santa die ook zelf getekend? Die rammelaar en babykerstsokjes zijn echt te schattig <3

Ja ik heb de kerstboom op het kaartje digitaal zelf getekend inclusief alle ornamenten. Laten we zeggen dat ik dit jaar tijd teveel had omdat ik thuis zat. Volgende week eindelijk weer aan het werk!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:30

Wat ik ook nog wel leuk vind om te vertellen :)
Volgende week komt Jorex mijn kleine mannetje knuffelen. Spontaan idee na het berichtje dat ze graag mijn lootje wilde en daar gisteren nog iets over zei :)

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:43

Ooeehh mijn pakketje is binnen!!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:50

Hierbij mijn verslagje :)

Ik was dus net thuis van mijn werk en had mezelf net een lekkere mok thee ingeschonken toen de deurbel ging.

Mijn pakket!! *\o/* :):) *\o/*
Afbeelding

Eenmaal geopend..Wat veel cadeautjes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekkere thee en een boek en ook nog een leuk knutsel/priegel klusje. Verder nog wat lekkers om te snoepen en twee grappige foto houdertjes, een paar opbergdoosjes en een mooi houten schaaltje <3

En een kaart met een prachtige Rottweiler op de voorkant. De achterkant bevat een hint...
Afbeelding
Afbeelding

Met deze kaart en hint had ik al een vermoeden wie mijn Santa zou kunnen zijn. En in combinatie met de kaart die ik eerder al kreeg weet ik het zeker!

AfricanLady ben jij mijn Santa?
Op de kaart jouw prachtige Rottweilerdame Leslie op de tafel in jouw nieuwe trimsalon. Wandelen en vooral ook de 4Daagse waren de andere hits :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:54

Ik weet wel van wie dat laatste pakket is :D De hint is duidelijk. :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 15:57

Een scrub mommy in ster vorm, cool!

Die unicorn mok is ook prachtig!

Vanavond gaat mijn doo... ehm... pakket open :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 16:19

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Over ongeveer een uur ga ik alle verstuurde hints delen, wil jij nog een hint van je Santa, of wil jij nog een hint geven aan je lootje, Stuur dan nog even een pb :j