Succes met de keuring Zebrastreep
Niobe vet irritant zeg, je zou bijna willen dat je zo iemand een zetje naar voren kon geven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:De site van mijn gemeente geeft aan nog steeds niet te weten wanneer ze de energietoeslag gaan uitkeren. Ik kan het financieel nog opvangen met mijn spaargeld, maar daar baal ik gewoon van
Heb nog wel bieten, rode kooltje, andijvie, boerenkool, koolraap (nog niet super groot) en sla moet ik even kijken, want die staan op doorschieten. TheNovelist schreef:Dat de kat altijd wel thuis komt met een wond. Is een kat die veel buiten komt en ook op het land, maar hij heeft zo vaak kale plekken en wonden dat ik me echt afvraag hoe die het doet. Nu ook weer 3 wonden in zijn nek en eromheen helemaal kaal
Is trouwens vers van de moestuin dan en mijn oom betaald de zaden.
Met eigenlijk geen plek voor meer voorraad. 
Captain schreef:Niobe schreef:Ik haalde iemand in die 80 reed waar je 100 mag. Daarna haalt die persoon me weer in en ging voor mij weer 80 rijden??? Waarom.
[ [url=m/pBCNWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beterschap met je dochter wyjoming! Waardeloos dat alles zo lang moet duren!
Ik erger me aan m'n lijf.Ik zit door hernia's al 5 jaar drie keer per dag aan de morfine. En elk jaar, rond deze periode, wanneer het weer omslaat, komt daar nog spit bovenop. Echt klokslag begin september. Gisteren had ik een hele leuke dag maar zo vreselijk veel pijn, dubbele dosis morfine deed niks. Pas toen ik thuis was en 1600mg ibuprofen genomen had en een hete kruik op mijn rug had werd het wat beter.
Heb gewoon even zitten janken van frustratie, poedersuiker.Ik "hoop" dat het bij pijn alleen blijft, want ik heb ook weleens 2 weken niet kunnen lopen omdat mijn SI-gewricht gewoon compleet vast zat. Echt waardeloos dit..
Hoezo wilde mijn ouders een derde kind???