Citaat:
Nee niet veroordelend bedoeld.
Wat dat gefeliciteerd van jou dan wel weer is.
Overigens reageerde ik niet op Fotolijstje....
Kaitlyn maakt er van dat het een zeldzaamheid is dat mensen er niet over liegen.
En ik merk gewoon op dat dat niet is. Dat er ook mensen zijn die dat gewoon niet doen.
Dat staat buiten om dat ik alles deelde met mijn moeder. Want ik deelde en deel nog steeds weinig met haar.
Maar liegen over waar je bent is iets anders dan iets niet delen.
Ik deelde echt niet mee dat ik seks had met mijn vriend en hoe en waar. En dat deel ik overigens ook niet op internet, en ook niet met vrienden.
Maar liegen, nee.
En onder de 18 mochten wij ook niet bij elkaar slapen....
Deden we ook niet in de nacht. En ja ze wist wel dat ik in de avond daar was.
Klopt, maar ik heb ook nergens beweerd netjes te zijn.

Ik kan best hard oordelen over mensen die zichzelf netjes noemen. Vaak omdat het gepaard gaat met iemand direct of indirect niet netjes noemen, zoals in dit geval.
Natuurlijk reageren we op fotolijstje, we hebben het allemaal hier over jokken tegen ouders; een van de dingen die fotolijstje heeft opgebiecht. Je geeft aan dat het in jouw ogen niet normaal is. Dan maakt het niet uit of je het direct tegen fotolijstje hebt of het alleen tegen iemand anders hebt over de actie die zij net een pagina daarvoor heeft opgebiecht. Je bent iemand aan het veroordelen. Prima, doe ik ook, maar ik geef het wel toe.
Citaat:
Maar omdat iemand zegt dat er mensen zijn die niet liegen en dan zo aangaan...wauw...echt wauw....
Dat zeg je niet. Je zegt dat liegen in jouw ogen niet normaal is. Notabene nadat iemand net heeft opgebiecht dat ze dat heeft gedaan én andere mensen zich daarbij aansloten.
Ik vond het een passende biecht en jammer dat er gelijk een discussie volgt over hoe oké liegen tegen je ouders wel of niet is met bewoording die insinueert dat je niet netjes bent als je dat doet. Het is niet dat er moord wordt opgebiecht ofzo.
Het is normaler dat je denkt dat pubers weleens liegen over waar ze slapen.