Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chickyy schreef:Muronia schreef:Ik weet echt niet in 5 minuten of iemand een beetje dezelfde gedachtegang heeft dan mij en hoe iemand in het leven staat, wat iemand belangrijk vindt of niet. Alleen een fotootje is voor mij niet het belangrijkste om te weten of iemand bij mij zou kunnen passen. Dat zijn dingen die ik eerst zou willen weten voordat ik ermee afspreek. Zou er nog zoveel chemie mogen zijn, ik heb geen belang bij iemand die niet bij mij past qua persoonlijkheid dus die skip ik dan liever meteen.
Die dingen kun je toch ook ontdekken tijdens het afspreken? Je hoeft na 1 date niet te trouwen heDaten is juist om elkaar te leren kennen, via app kan iemand zo'n mooi verhaal ophangen, ik zie diegene dat liever in het echt vertellen
Chickyy schreef:Ja hier ook fan van Superdry en PMEEn een man die ook zelf met leuke dingen komt, al is het maar even rondtouren en een ijsje halen bijvoorbeeld, zo spannend hoeft het niet te zijn.
Ik was dit weekend bij hem en toen voelde ik me al overdressed omdat hij in zijn joggingbroek zat
Suzanne F. schreef:Gefeliciteerd Marocje!
Ik ben een extraverte introvert denk ik. Ik ben een introvert maar ik gedraag me extravert in sociale situaties. Ik ben graag alleen, houd van stilte en vermijd graag drukke plekken met veel prikkels. Ben geen kroegtijger of uitgaansdier. Liever lekker thuis in mijn vertrouwde omgeving.
Peelie schreef:Ook heb ik meer dan eens meegemaakt dat er niemand op de date kwam opdagen. Daarom doe ik eerste dates lekker bij mij in de buurt, dan moet hij moeite nemen.
Chickyy schreef:En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?
capopjekop schreef:Ieder z'n ding. Ik app ook liever een week ofzo. Heb zo toch al een paar gekkies eruit gefilterd waarvan ik blij ben dat ik daar niet tijdens de date achter kwam.
Ik krijg nu opeens een bericht via fb van iemand die me op tinder had gezien. Bijzonder weer
Steenbok12 schreef:Hier afgelopen week even de deksel op m'n neus gehad. Iets met ex die mijn privé leven op zijn kop zett. Ik wil gewoon los en verder maar deed me zoveel dat ik er nu ook op werk verder mee geconfronteerd werd. Had m'n scharrel even on hold gezet vanwege dit. Vond niet dat hij mn gezeik verdiende aangezien ik het niet eerlijk vind hem te belasten met mn gezeik maar ook niet leuk kon doen. Inmiddels elkaar wel weer gezien zaterdag nacht spontaan en zouden elkaar deze week ook nog ergens zien. Eindelijk een week dat we beiden geen Kids hebben. Maar hij appt nu dus bijna niet meer. Ene kant prima want ik merk echt dat een relatie niets is op dit moment en ik ben degene die juist even aangaf rust nodig te hebben vorige week. Des te irritanter vind ik het dat hij soort van afstand neemt in contact en ik het zelf heb veroorzaakt denk ik. Ik ben liever degene die dan de regie heeft. Echt een vrouwending haha.
Maargoed deze week voor de verandering sinds maanden ook weinig om handen deze week met anderen. Ben stiekem ook moe. Dus even rust is ook lekker, klusjes in huis, wat sporten weer en housewarming volgende week voorbereiden.
Wel wat feestjes gehad. Leuk wel de aanspraak. Wat dat betreft vind ik contact in RL op feestjes wel makkelijk. Wie weet in de winter maar eens tinder erop gooien.
Rawr schreef:Precies wat Suzanne zegt. Ik heb ook lang gehoopt dat een van m'n fwb's haar man zou verlaten en het heeft lang geduurd om er vrede mee te hebben om sidedick te zijn. Maar de gevoelens zijn er nog wel en als je alle positieve en negatieve factoren tegen elkaar wegstreept is het lastig om te zeggen of het echt een toevoeging aan je leven is om zo'n soort relatie aan te gaan.