Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:01

Ik kreeg idd een bericht via messenger. Nu moet ik zeggen dat ik zelf nog nooit de behoefte heb gehad om mensen op te zoeken als er geen match is. Dus het kwam nogal uit de lucht vallen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:02

Precies dat bedoel ik, dat zoek ik liever eerst uit voordat ik de hele moeite (met bijbehorende zenuwstress haha) doe voor een date. Maar inderdaad, ieder z'n eigen natuurlijk.

Marocje gefeliciteerd met je verjaardag!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:04

Helemaal over het cadeautje heen gekeken. Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik vind eerste dates ook zo akward. Als de klik dusdanig is op de app dan wil ik wel snel afspreken, dan ben ik echt nieuwsgierig. Maar als dat gevoel mist dan ben ik altijd bang dat het mega akward wordt :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:05

Marocje gefeliciteerd met je verjaardag!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 12:21

Chickyy schreef:
Muronia schreef:
Ik weet echt niet in 5 minuten of iemand een beetje dezelfde gedachtegang heeft dan mij en hoe iemand in het leven staat, wat iemand belangrijk vindt of niet. Alleen een fotootje is voor mij niet het belangrijkste om te weten of iemand bij mij zou kunnen passen. Dat zijn dingen die ik eerst zou willen weten voordat ik ermee afspreek. Zou er nog zoveel chemie mogen zijn, ik heb geen belang bij iemand die niet bij mij past qua persoonlijkheid dus die skip ik dan liever meteen.

Die dingen kun je toch ook ontdekken tijdens het afspreken? Je hoeft na 1 date niet te trouwen he :n Daten is juist om elkaar te leren kennen, via app kan iemand zo'n mooi verhaal ophangen, ik zie diegene dat liever in het echt vertellen :j

Dat blijkt die gozer van mij ook te denken. Heeft al twijfels of hij wel iets serieus moet beginnen.
Dude, het is een date. We gaan niet trouwen :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 13:55

Chickyy schreef:
Ja hier ook fan van Superdry en PME :+ En een man die ook zelf met leuke dingen komt, al is het maar even rondtouren en een ijsje halen bijvoorbeeld, zo spannend hoeft het niet te zijn.
Ik was dit weekend bij hem en toen voelde ik me al overdressed omdat hij in zijn joggingbroek zat -O-

Precies ik ben al blij met even naar de mac gaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 14:05

Oh ja dat soort dingen zijn ook helemaal prima.
Ik bedoelde ook meer altijd bij vrienden zijn, ieder weekend feestjes of andere afspraken.
Dat je nooit gewoon eens een avond met z'n 2en kan zijn

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 14:14

Gefeliciteerd Marocje!

Dat is denk ik het verschil tussen introvert en extravert zijn. Ik word altijd gezien als extreem extrovert, maar ik ben thuis altijd vrij introvert. Vriendlief is voor buitenstaanders een introvert en laad juist op door af te spreken met mensen. Terwijl ik dan denk jongen, ik heb de hele week al zoveel mensen gezien en gesproken. Zoek t uit _O- dus ja hij gaat ook wel alleen op pad en dan heb ik heerlijk een avond Netflix zonder geklets hahaha

Als je daar gewoon samen een modus in kan vinden is t prima.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 16:29

Gefeliciteerd Marocje!

Ik ben een extraverte introvert denk ik. Ik ben een introvert maar ik gedraag me extravert in sociale situaties. Ik ben graag alleen, houd van stilte en vermijd graag drukke plekken met veel prikkels. Ben geen kroegtijger of uitgaansdier. Liever lekker thuis in mijn vertrouwde omgeving.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 16:55

Ik word ook wel vaak gezien als extravert, maar kan ook heel goed alleen zijn en vind dat ook oprecht lekker. Maar bij mijn ex vond ik de vele feestjes en verjaardagen die we hadden ook echt leuk. Daarin waren we ook wel gelijk, bleven vaak 2-3 uurtjes en dan vonden we het ook wel weer mooi geweest. Ook naar dingen toe gaan, gewoon even rondkijken en weer door. Je maakt mij echt niet blij met een hele dag ergens rondhangen :n

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 16:56

Suzanne F. schreef:
Gefeliciteerd Marocje!

Ik ben een extraverte introvert denk ik. Ik ben een introvert maar ik gedraag me extravert in sociale situaties. Ik ben graag alleen, houd van stilte en vermijd graag drukke plekken met veel prikkels. Ben geen kroegtijger of uitgaansdier. Liever lekker thuis in mijn vertrouwde omgeving.

Dat is een goede omschrijving. Ik lijk mega sociaal maar ben ik niet haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 17:49

Ik ben wel introvert, maar als ik me op m'n gemak voel kan ik wel extravert over komen. Meestal plan ik een sociale dag in het weekend en de andere dag lekker in en rond het huis lummelen. Als ik iedere dag sociaal moet doen in het weekend dan is het wel een moetje, al vermaak ik me vaak wel als ik er eenmaal ben. Maar ik ben dan wel echt overprikkeld als ik dan thuis kom.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 06:02

Peelie schreef:
Ook heb ik meer dan eens meegemaakt dat er niemand op de date kwam opdagen. Daarom doe ik eerste dates lekker bij mij in de buurt, dan moet hij moeite nemen.

Oooh, dat is echt onfatsoenlijk. Maar die gedachtegang heb ik ook, bij mij in de buurt afspreken, dan weet je meteen of hij daar moeite voor wil doen. Tenzij ik het kan combineren met wat anders dan wil ik nog wel eens ergens anders afspreken.

Chickyy schreef:
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?

Herkenbaar. Ik merk dat ik ga vergelijken als ik iemand toch niet leuk genoeg vind om wat voor reden dan ook. Het is voor mij een signaal dat het toch niets gaat worden.

Iemand noemde een week chatten, dat vind ik ook nog onder kort vallen. Het is meer dat ik niet extreem veel tijd ga investeren in de chatfase, omdat de klik toch pas te voelen is in het echt.
Laatst een date, toen wist ik bij het aan komen lopen al 'dat wordt em niet'. Kortste date ooit, denk dat ie na tien minuten weer naar huis ging, hahaha. Het gesprek liep totaal niet.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 09:33

capopjekop schreef:
Ieder z'n ding. Ik app ook liever een week ofzo. Heb zo toch al een paar gekkies eruit gefilterd waarvan ik blij ben dat ik daar niet tijdens de date achter kwam.

Ik krijg nu opeens een bericht via fb van iemand die me op tinder had gezien. Bijzonder weer

Dit heb ik ook wel eens gehad := Snap echt niet wat je dan wilt bereiken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:04

Ik word telkens toegevoegd op fb door een gozer die mij blijkbaar via via kent. En dan weiger ik, maar probeert hij het gewoon opnieuw. Dan denk ik echt; gast, wat voor plaat heb je voor je kop? :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:05

Blokkeren of het verzoek open laten staan :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 10:43

Ik vind het veel te leuk om zo iemand dit te zien doen. :')

Blokkeren doe ik als ik uitgespeeld ben :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 20:49

Hier afgelopen week even de deksel op m'n neus gehad. Iets met ex die mijn privé leven op zijn kop zett. Ik wil gewoon los en verder maar deed me zoveel dat ik er nu ook op werk verder mee geconfronteerd werd. Had m'n scharrel even on hold gezet vanwege dit. Vond niet dat hij mn gezeik verdiende aangezien ik het niet eerlijk vind hem te belasten met mn gezeik maar ook niet leuk kon doen. Inmiddels elkaar wel weer gezien zaterdag nacht spontaan en zouden elkaar deze week ook nog ergens zien. Eindelijk een week dat we beiden geen Kids hebben. Maar hij appt nu dus bijna niet meer. Ene kant prima want ik merk echt dat een relatie niets is op dit moment en ik ben degene die juist even aangaf rust nodig te hebben vorige week. Des te irritanter vind ik het dat hij soort van afstand neemt in contact en ik het zelf heb veroorzaakt denk ik :') . Ik ben liever degene die dan de regie heeft. Echt een vrouwending haha.
Maargoed deze week voor de verandering sinds maanden ook weinig om handen deze week met anderen. Ben stiekem ook moe. Dus even rust is ook lekker, klusjes in huis, wat sporten weer en housewarming volgende week voorbereiden.

Wel wat feestjes gehad. Leuk wel de aanspraak. Wat dat betreft vind ik contact in RL op feestjes wel makkelijk. Wie weet in de winter maar eens tinder erop gooien.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-24 22:13

Steenbok12 schreef:
Hier afgelopen week even de deksel op m'n neus gehad. Iets met ex die mijn privé leven op zijn kop zett. Ik wil gewoon los en verder maar deed me zoveel dat ik er nu ook op werk verder mee geconfronteerd werd. Had m'n scharrel even on hold gezet vanwege dit. Vond niet dat hij mn gezeik verdiende aangezien ik het niet eerlijk vind hem te belasten met mn gezeik maar ook niet leuk kon doen. Inmiddels elkaar wel weer gezien zaterdag nacht spontaan en zouden elkaar deze week ook nog ergens zien. Eindelijk een week dat we beiden geen Kids hebben. Maar hij appt nu dus bijna niet meer. Ene kant prima want ik merk echt dat een relatie niets is op dit moment en ik ben degene die juist even aangaf rust nodig te hebben vorige week. Des te irritanter vind ik het dat hij soort van afstand neemt in contact en ik het zelf heb veroorzaakt denk ik :') . Ik ben liever degene die dan de regie heeft. Echt een vrouwending haha.
Maargoed deze week voor de verandering sinds maanden ook weinig om handen deze week met anderen. Ben stiekem ook moe. Dus even rust is ook lekker, klusjes in huis, wat sporten weer en housewarming volgende week voorbereiden.

Wel wat feestjes gehad. Leuk wel de aanspraak. Wat dat betreft vind ik contact in RL op feestjes wel makkelijk. Wie weet in de winter maar eens tinder erop gooien.

Durf je het aan om het te bespreken met je scharrel?
In de trant van 'joh, ik gaf aan wat ruimte nodig te hebben, maar nu merk ik dat ik het contact wel weinig vind. Is het voor jou ok om weer meer contact te hebben?'
Zo geef je aan dat je zelf toch meer behoefte hebt aan contact met hem(en zoals ik het lees er toch interesse is) en geef je hem de keuze wat hij ermee wil doen.
Is hij er op afgeknapt, dan weet je dat ook vrij snel, ipv dat je misschien daarna het contact probeert op te pakken en je van een koude kermis thuis komt.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 07:54

Eind juli bij een festival een man leren kennen. Leuke man :P
Maar hij is getrouwd en 'mag' van zijn vrouw met andere vrouwen afspreken, kwam ik later achter.
We hebben alleen gekust. Hij zag mij wel zitten en wilde vaker afspreken. Het is echt een leuke man, zag hem wel zitten. Heb er een paar dagen goed over nagedacht en besloten om geen contact meer te hebben met hem. Ik zie mij over een paar jaar, in een relatie met een leuke man, en geen 3de been aan de wagen, waar ik nooit een relatie mee ga krijgen. Hij vond jammer dat ik geen contact meer wilde >;)

Tinder ed is nog steeds hopeloos :=

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 07:56

Goed dat je erover hebt nagedacht Sabine. Beter nu dan over x aantal maanden als er grotere gevoelens zijn! Natuurlijk vind 'ie het jammer, maar het had van zijn kant ook wel even handig geweest om dat op voorhand te vermelden. :+

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 08:07

Daarom :P
Hij heeft ook best een hele grote rugzak, waar ik ook niet op zit te wachten _/-\o_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 08:08

Nou dat lijkt mij ook niks inderdaad. Dan word je verliefd en dan blijk je een 3e wiel aan de wagen. Zulke mannen kiezen toch altijd voor hun vrouw.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 11:34

Precies wat Suzanne zegt. Ik heb ook lang gehoopt dat een van m'n fwb's haar man zou verlaten en het heeft lang geduurd om er vrede mee te hebben om sidedick te zijn. Maar de gevoelens zijn er nog wel en als je alle positieve en negatieve factoren tegen elkaar wegstreept is het lastig om te zeggen of het echt een toevoeging aan je leven is om zo'n soort relatie aan te gaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 11:49

Rawr schreef:
Precies wat Suzanne zegt. Ik heb ook lang gehoopt dat een van m'n fwb's haar man zou verlaten en het heeft lang geduurd om er vrede mee te hebben om sidedick te zijn. Maar de gevoelens zijn er nog wel en als je alle positieve en negatieve factoren tegen elkaar wegstreept is het lastig om te zeggen of het echt een toevoeging aan je leven is om zo'n soort relatie aan te gaan.

Precies ik ken het ook…..die gevoelens zijn er na tig jaar nog en ik weet van beiden kanten maar heb je geen moer aan.