Lalidan schreef:Pakketje verzonden in Alkmaar (of, liever, besteld bij een webshop in Alkmaar), moet naar Drachten. Nu zegt de app van PostNL dat er inklaringskosten zijn betaalt ;? Kan iemand mij dat uitleggen?
Dropshipping?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Lalidan schreef:Pakketje verzonden in Alkmaar (of, liever, besteld bij een webshop in Alkmaar), moet naar Drachten. Nu zegt de app van PostNL dat er inklaringskosten zijn betaalt ;? Kan iemand mij dat uitleggen?
Dropshipping?
Hilli schreef:Je hebt 237 witte stoelen en 36 groene stoelen.
De mooiste 110 stoelen wit laten.
Van de 137 stoelen die je overhoudt, moeten er 110 bruin worden.
Je moet dan de overige 27 stoelen groen maken, je hebt al 36 nieuwe en je zal er nog 47 bij moeten bestellen om ook 110 groene te hebben.
Jolliegirl schreef:Oke kan iemand me alsjeblieft helpen met een berekening...
Ik moet nieuwe stoelen bestellen en huidige beschadigde stoelen opnieuw laten bekleden en het moeten verschillende kleurstellingen worden
De totale hoeveelheid stoelen moeten 330 stoelen zijn.
Momenteel staan er werkelijk 273 stoelen in de zaal.
We komen er dus 57 tekort om aan 330 stoelen te komen.
Het moet worden als volgt:
110 groen
110 wit
110 bruin
We hebben vandaag 36 groene stoelen geleverd gekregen. ( die zitten al in de bovenstaande berekening, er komen er alsnog 57 tekort)
De overige stoelen die nu in de zaal staan (werkelijk) zijn dan dus 237 witte stoelen.
Van die 237 witte stoelen moeten er 55 opnieuw bekleed worden in wit,groen of bruin.
Hoe ga ik nu komen aan 110 stoelen per kleur??
Ik reken me suf...ik snap er niets van.. kan wel janken.
Om aan 330 totaal te komen moeten we nog 57 stoelen bestellen.
110 wit - hebben we nu 237 waarvan 55 opnieuw bekleed moeten worden.( die zouden we bruin kunnen bekleden waardoor we nog maar 182 witte stoelen overhouden)
110 bruin - hebben we nog niets van.
Ik kan die 55 hierin berekenen die opnieuw bekleed moeten worden, dan heb ik nog maar 55 bruin nodig.
De 57 stoelen die ik te kort kom bestel ik dan in het bruin, dan zit ik aan 108 bruine stoelen.
110 groen - hebben we er nu 36 van. Dus nog 74 nodig om aan 110 te komen.
Snapt iemand waar ik naartoe wil?
Hilli schreef:273 stoelen heb je al: 237 wit, 36 groen. correct en ik laat gelijk die 57 stoelen die NIEUW moeten komen groen worden en laat nog 17 oude witte stoelen opnieuw bekleed in groen = 36+57+17= 110 groene stoele
110 wit laten
correct!
110 bruin maken (want je hebt er nu 0)
110 witte stoelen om laten bekleden tot bruin
Jolliegirl schreef:Ik weet niet waar nu die 55 witte stoelen zijn die opnieuw bekleed moeten worden :;)
Of zit dat in die 110 bruin?
Jolliegirl schreef:Oke kan iemand me alsjeblieft helpen met een berekening...
Ik moet nieuwe stoelen bestellen en huidige beschadigde stoelen opnieuw laten bekleden en het moeten verschillende kleurstellingen worden
De totale hoeveelheid stoelen moeten 330 stoelen zijn.
Momenteel staan er werkelijk 273 stoelen in de zaal.
We komen er dus 57 tekort om aan 330 stoelen te komen.
Het moet worden als volgt:
110 groen
110 wit
110 bruin
We hebben vandaag 36 groene stoelen geleverd gekregen. ( die zitten al in de bovenstaande berekening, er komen er alsnog 57 tekort)
De overige stoelen die nu in de zaal staan (werkelijk) zijn dan dus 237 witte stoelen.
Van die 237 witte stoelen moeten er 55 opnieuw bekleed worden in wit,groen of bruin.
Hoe ga ik nu komen aan 110 stoelen per kleur??
Ik reken me suf...ik snap er niets van.. kan wel janken.
Om aan 330 totaal te komen moeten we nog 57 stoelen bestellen.
110 wit - hebben we nu 237 waarvan 55 opnieuw bekleed moeten worden.( die zouden we bruin kunnen bekleden waardoor we nog maar 182 witte stoelen overhouden)
110 bruin - hebben we nog niets van.
Ik kan die 55 hierin berekenen die opnieuw bekleed moeten worden, dan heb ik nog maar 55 bruin nodig.
De 57 stoelen die ik te kort kom bestel ik dan in het bruin, dan zit ik aan 108 bruine stoelen.
110 groen - hebben we er nu 36 van. Dus nog 74 nodig om aan 110 te komen.
Snapt iemand waar ik naartoe wil?