Neefje positief getest op Corona , is relatief kort in contact geweest met mijn oom , maar mijn oom is gewoon bewust naar mijn oma gekomen terwijl hij wist dat mijn neefje in afwachting was van een test.
Mijn vader heeft mijn oom nog gezien gisteren , en wij allemaal zijn bij oma geweest. Wel echt met voldoende afstand en een mondkapje en uit een eerder ervaring op school hoef je dan perse in quarantaine. Als mijn oom woensdag klachten krijgt is er niks aan de hand.... Maar worden weer leuke dagen.
Ik baal dat er kans is dat mijn oma alsnog corona gaat krijgen en ik baal omdat ik volgende week 5 dagen weg ga dat dat straks niet door kan en ik had mij nog zo verheugd op 5 dagen even alleen maar fietsen en lol maken met mijn beste vriendin. Zo stom ik had al een enorm voorgevoel dat dit ging gebeuren... Ik hoop dat mijn oma en vader de dans ontglippen.
Ook al hebben we tot nu toe ervaringen gehad dat het net goed ging... Ben er nog steeds verbaasd over hoe dat op school ging en dat er niemand ziek is geworden door afstand houden en mondkapjes.
Hopelijk gaat mijn vaccinatie dan een beetje uitkomst bieden