Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:37

Ik baal en baal en baal nog eens...

Neefje positief getest op Corona , is relatief kort in contact geweest met mijn oom , maar mijn oom is gewoon bewust naar mijn oma gekomen terwijl hij wist dat mijn neefje in afwachting was van een test.

Mijn vader heeft mijn oom nog gezien gisteren , en wij allemaal zijn bij oma geweest. Wel echt met voldoende afstand en een mondkapje en uit een eerder ervaring op school hoef je dan perse in quarantaine. Als mijn oom woensdag klachten krijgt is er niks aan de hand.... Maar worden weer leuke dagen.

Ik baal dat er kans is dat mijn oma alsnog corona gaat krijgen en ik baal omdat ik volgende week 5 dagen weg ga dat dat straks niet door kan en ik had mij nog zo verheugd op 5 dagen even alleen maar fietsen en lol maken met mijn beste vriendin. Zo stom ik had al een enorm voorgevoel dat dit ging gebeuren... Ik hoop dat mijn oma en vader de dans ontglippen.

Ook al hebben we tot nu toe ervaringen gehad dat het net goed ging... Ben er nog steeds verbaasd over hoe dat op school ging en dat er niemand ziek is geworden door afstand houden en mondkapjes.

Hopelijk gaat mijn vaccinatie dan een beetje uitkomst bieden :=

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 02:58

Nog geen 3 uur geslapen en klaarwakker, terwijl ik wel heel erg moe ben.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 07:16

Aan mijzelf :+ werd net wakker met een brok in mijn keel met ontzettend zure smaak, moest rennen naar toilet en bleef maar donkerbruine dikkige gal overgeven met wat bloed er achteraan en kon amper ademen of praten, dus ik heb het alarmnummer gebeld :+ maar 5 minuten later ging het wel wat beter en toen kwam de ambu net aangereden. Toch nog na controle gedaan, had wat hoge bloeddruk maar verder oké. Ik heb 2 jaar geleden een anti reflux operatie gehad door aanhoudende zware maagklachten en sindsdien nooit meer zuur in mijn keel gehad, afentoe pijn in mijn maag maar dat is het. Maar ik voelde mij wel echt als een kneus toen die ambu kwam en het al ging :+ ik heb vaker gal overgegeven maar die was groen gelig en niet zoals nu. Maar voel mij dus knap stom :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 07:35

Dat mn hele tuin weer vol ligt met katten schijt. _-:(

Hou je dieren gewoon op je eigen terrein en laat ze hun eigen tuin maar lekker vol schijten. We moeten alle mest/poep opruimen, honden mogen niet te vaak blaffen maar katten hebben blijkbaar een vrijbrief voor alles. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:48

Zo idioot raar gedroomd weer dat ik het gevoel heb de hele nacht wakker te hebben gelegen. -O-
En ik moet plasje plegen, maar heb geen zin om naar de wc te lopen. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:53

Dat ik zo stom geweest ben om vandaag te laat te zijn met het indienen van verlof en nu dus vandaag moet werken en morgen en woensdag vrij ben. Geen zin.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:00

Nog steeds geen kittens. En ja ongeduldig en de kat begin het ook aardig zat te worden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:01

Rennie89 schreef:
Aan mijzelf :+ werd net wakker met een brok in mijn keel met ontzettend zure smaak, moest rennen naar toilet en bleef maar donkerbruine dikkige gal overgeven met wat bloed er achteraan en kon amper ademen of praten, dus ik heb het alarmnummer gebeld :+ maar 5 minuten later ging het wel wat beter en toen kwam de ambu net aangereden. Toch nog na controle gedaan, had wat hoge bloeddruk maar verder oké. Ik heb 2 jaar geleden een anti reflux operatie gehad door aanhoudende zware maagklachten en sindsdien nooit meer zuur in mijn keel gehad, afentoe pijn in mijn maag maar dat is het. Maar ik voelde mij wel echt als een kneus toen die ambu kwam en het al ging :+ ik heb vaker gal overgegeven maar die was groen gelig en niet zoals nu. Maar voel mij dus knap stom :+

Jezelf niet kwalijk nemen hoor. Je schrikt gewoon heel erg en zeker met jouw geschiedenis. Liever een keer te vaak dan te weinig :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:02

Gebruikte condooms naast de prullenbak en nee ik ruim het nu niet op :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:05

Ieuw smerig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:18

Aan mijn moeder haar actie weer van gisterenavond. Zij weet dat ik 0,0 contact wil. Hoe minder hoe liever. Belt ze, ik duw weg. Belt ze opnieuw, ik duw weer weg. Stuurt ze een bericht. Belt ze opnieuw via facebook messenger wat eindeloos blijft rinkelen. En dan is ze verbaasd dat ons contact zo slecht is. 1 van de punten is grenzen respecteren. Zij snapt nog altijd niet wat ze verkeerd doet. Dat ze geen grenzen respecteert werd gisteren weer duidelijk met het eindeloos blijven bellen.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:28

Dat ik weet dat mijn test uitslag er is. Ook van het zoontje van mijn partner. Maar we moeten wachten tot we gebeld worden. Ggd wilt niks vrijgeven behalve dat de uitslag er is. Mijn digid app zegt weer van niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:31

Kan je haar nr niet blokkeren en op messenger idem?

Rennie: als je op dat moment dusdanig in paniek/ongerust was dat je de hulpdiensten hebt gebeld, dan is dat maar zo. Beter een keer te snel idd! Klinkt heel naar alleszins. Beterschap!!!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:49

Verkouden wakker geworden. Niet geheel onverwacht na een week voor zieke kinderen zorgen maar toch irritant.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:12

Vealosz schreef:
Dat ik weet dat mijn test uitslag er is. Ook van het zoontje van mijn partner. Maar we moeten wachten tot we gebeld worden. Ggd wilt niks vrijgeven behalve dat de uitslag er is. Mijn digid app zegt weer van niet.

Huh ook niet op de mijn Corona website?

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:26

Aan mijn knie waar ik al sinds 24 maart last van heb en waardoor ik geen oog dicht doe s nachts. Hopelijk komt er volgende week iets uit de MRI en is er iets aan te doen. :(

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:51

Loeky01 schreef:
Vealosz schreef:

Huh ook niet op de mijn Corona website?

Nee er staat dat uitslag nog onbekend is. Terwijl persoon van ggd zelf tegen mij heeft gezegd dat zowel de uitslag van mij als het zoontje van mijn partner bekend is. Maar dat zij hem niet in zou kunnen zien.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:16

Een topic over achtbanen in pretparken. Heel veel Amerikanen die het niet normaal vinden dat ze niet in alle attracties kunnen vanwege hun “size”. En dat pretparken er maar voor moeten zorgen dat iedereen altijd overal in kan.

Lijkt me toch handig dat de beugel van een achtbaan wel dicht kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:28

Vaag, Vealosz! Hopelijk bellen ze snel. Je zou toch gaan denken dat er wat is..

Mijn beetje-dove buurman is al sinds 9.00 uur keihard aan het Teamsen :=

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:31

Nou, precies. Ik wil graag weer werken. Zit al een week in quarantaine vanwege positieve test van mijn vriend. Maar die voelt zich ondertussen ook al weer goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:31

Docent die zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Eerste college begint woensdag. Of we voor die tijd even 2 boeken willen kopen. Waarvan er 1 niet/slecht leverbaar is.
Er is vorige week al gemaild waar de informatie bleef. Maar toen hoorden we niks. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 14:30

Filmpje op FB. "Paard te koop, bla bla bla, hogere prijsklasse."

Wat is er te zien: paard struikelt over een balkje, springt aan in galop, springt over een hindernis, zit vervolgens overkruist, daarna springt hij terug, in de verkeerde galop. :') OK! Plaats dan een representatief filmpje!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 14:37

Oh en dat de bejaarde buren van mijn ouders het gore lef hadden om te zeggen dat "de jeugd" goed op moest letten met corona. Terwijl ze zelf (ze zijn risicogroep) corona hebben opgelopen op vakantie naar het buitenland tegen het advies in, tijdens de lockdown!!! Waardoor een van de twee 3,5 week een ziekenhuisbed bezet heeft gehouden omdat ze zonodig op vakantie moesten. :D :D :D

Ja de jeugd zorgt er voor dat de IC overbelast is. Niet de eigenwijze risicogroep mensen die toch op vakantie gaan. :D

Oh ja, ze hadden vorige week ook een feest. Er stonden minimaal 10 auto's. O:)

Maar zij zijn inmiddels volledig gevaccineerd dus dan kan het. Wij, de jeugd, moet thuis blijven zodat de oudjes lekker feestjes kunnen geven en op vakantie kunnen gaan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 15:02

MarlindeRooz schreef:
Oh en dat de bejaarde buren van mijn ouders het gore lef hadden om te zeggen dat "de jeugd" goed op moest letten met corona. Terwijl ze zelf (ze zijn risicogroep) corona hebben opgelopen op vakantie naar het buitenland tegen het advies in, tijdens de lockdown!!! Waardoor een van de twee 3,5 week een ziekenhuisbed bezet heeft gehouden omdat ze zonodig op vakantie moesten. :D :D :D

Ja de jeugd zorgt er voor dat de IC overbelast is. Niet de eigenwijze risicogroep mensen die toch op vakantie gaan. :D

Oh ja, ze hadden vorige week ook een feest. Er stonden minimaal 10 auto's. O:)

Maar zij zijn inmiddels volledig gevaccineerd dus dan kan het. Wij, de jeugd, moet thuis blijven zodat de oudjes lekker feestjes kunnen geven en op vakantie kunnen gaan. :')

Maar zo werkt het toch ook? Wij blijven de rest van ons leven binnen, zodat alle risicopatiënten hun beste leven kunnen leven. *\%/* *\%/* Niet zo egoïstisch zijn en je normale leven terugwillen, hoor!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 15:31

Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik :=