joykel schreef:Wie weet de huidige regels van Noorwegen? Wij zijn volledig gevaccineerd maar omdat Nederland rood is lees ik toch over quarantaine plicht?
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joykel schreef:Wie weet de huidige regels van Noorwegen? Wij zijn volledig gevaccineerd maar omdat Nederland rood is lees ik toch over quarantaine plicht?
ingedebruijn schreef:joykel schreef:Wie weet de huidige regels van Noorwegen? Wij zijn volledig gevaccineerd maar omdat Nederland rood is lees ik toch over quarantaine plicht?
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
pien_2010 schreef:Zorgelijke ontwikkelingen op bestemmingen waar Nederlanders samenkomen
https://www.ad.nl/buitenland/campingclu ... ~a38e8df4/
pien_2010 schreef:Zorgelijke ontwikkelingen op bestemmingen waar Nederlanders samenkomen
https://www.ad.nl/buitenland/campingclu ... ~a38e8df4/
Fitzroy schreef:Precies en daarbij ook nog de opmerking dat het merendeel medewerkers is dat besmet is en geen toeristen. Dus om nu te wijzen naar de Nl ?
Citaat:Dat zijn precies de favoriete bestemmingen van Nederlanders.
Citaat:En reizen naar Frankrijk mág, ook vanuit ‘rode’ landen als Nederland en Spanje: een negatieve testuitslag volstaat. Mailles:
Relaxed schreef:Idd Pien, daar gaan we weer.. Maar je hebt er nu eenmaal best wel een handje van om in je posts vooral lekker naar de Nederlanders te wijzen.
pien_2010 schreef:Relaxed schreef:Idd Pien, daar gaan we weer.. Maar je hebt er nu eenmaal best wel een handje van om in je posts vooral lekker naar de Nederlanders te wijzen.
Lees mijn posts maar eens goed Relaxed. Kost het jouw geld als de grenzen dicht gaan. Neew toch→ jij doet een plas neemt een glas en viert je leven zoals je wilt. Wij betalen de rekening. Dus gemakkelijk praten zo van de kant vanuit de veilige zetel. Wij zijn bezorgd en echt bang voor ons inkomen en dat we omvallen. Mag ik dan kijken naar de Nederlanders? Van de ijslanders heb ik geen last hoor, hoe vervelend ook dat de cijfers stijgen.
Dus als we naregaan uitdelen, dan kan ik dat ook gaan doen, maar dat doe ik niet.
Ik kan dus wel met de Nederlanders en niet zonder ze. Jullie begrijpen er helemaal niets van. Jullie hebben geen noties om hoeveel Nederlanders het gaat die dreigen om te vallen hier in Frankrijk en hoe verdrietig en frustrerend dat is, want we hebben allemaal zo verschrikkelijk hard gewerkt, en vorig jaar al zoveel verlies gedraaid. Dat daar geen oog voor is, dat vind ik diep en diep triest! En in die lange rij, kunnen de Fransen zich ook aansluiten in de polonaise van misère.
pien_2010 schreef:Relaxed schreef:Idd Pien, daar gaan we weer.. Maar je hebt er nu eenmaal best wel een handje van om in je posts vooral lekker naar de Nederlanders te wijzen.
Lees mijn posts maar eens goed Relaxed. Kost het jouw geld als de grenzen dicht gaan. Neew toch→ jij doet een plas neemt een glas en viert je leven zoals je wilt. Wij betalen de rekening. Dus gemakkelijk praten zo van de kant vanuit de veilige zetel. Wij zijn bezorgd en echt bang voor ons inkomen en dat we omvallen. Mag ik dan kijken naar de Nederlanders? Van de ijslanders heb ik geen last hoor, hoe vervelend ook dat de cijfers stijgen.
Dus als we naregaan uitdelen, dan kan ik dat ook gaan doen, maar dat doe ik niet.
Ik kan dus wel met de Nederlanders en niet zonder ze. Jullie begrijpen er helemaal niets van. Jullie hebben geen noties om hoeveel Nederlanders het gaat die dreigen om te vallen hier in Frankrijk en hoe verdrietig en frustrerend dat is, want we hebben allemaal zo verschrikkelijk hard gewerkt, en vorig jaar al zoveel verlies gedraaid. Dat daar geen oog voor is, dat vind ik diep en diep triest! En in die lange rij, kunnen de Fransen zich ook aansluiten in de polonaise van misère.
Neonlight schreef:Pien heeft het over nederlandse ondernemers in Frankrijk, er zijn tal van nederlanders die campings runnen, hotels, vakantiehuisjes of iets dergelijks in de toeristenbranche. Pien heeft het niet over nederlanders die daar wonen in hun pensioentijd.
karuna schreef:Ik word verdrietig van de bozigheid naar elkaar.Waarom toch
![]()
Het artikel is gewoon duidelijk. En helaas nederland is een van de hoog risico landen. Dat kun je als nederlander wel oneerlijk vinden maar het is gewoon een feit. En een tweede feit gemiddeld genomen klitten nederlanders gewoon bij elkaar. Of je dat als landgenoot nu wilt of niet. En ongetest de grens over de meesten hetzeij omdat het niet hoeft. Of omdat sommigen denken ik word toch niet gecontroleerd.
En de ondernemers in het buitenland krijgen geen compensatie van nederlandse overheid.
karuna schreef:Ja en wat is daarvan het probleem dan? Waarom moet daar zo boos op gereageert worden? Je bent in die gebieden nu stuk minder veilig door hoge aantal besmettingen.en dat mag niet gemeld worden? Had er dan de toerist niet afkomstig uit de desbetreffende franse regios moeten staan?