Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Na de Braziliaanse president lijkt ook de Wit-Russische president niet overtuigd van de ernst van het Coronavirus. Volgens hem is het voldoende om wodka te drinken en naar de sauna te gaan. De president was zelfs nog aanwezig bij een ijshockeywedstrijd afgelopen weekend, waar hij tegen een reporter heeft gezegd dat het beter is om staand te sterven dan op je knieën te leven.
https://news.sky.com/story/coronavirus- ... s-11965396
Ik vind dit echt bizar.
Destination schreef:Na de Braziliaanse president lijkt ook de Wit-Russische president niet overtuigd van de ernst van het Coronavirus. Volgens hem is het voldoende om wodka te drinken en naar de sauna te gaan. De president was zelfs nog aanwezig bij een ijshockeywedstrijd afgelopen weekend, waar hij tegen een reporter heeft gezegd dat het beter is om staand te sterven dan op je knieën te leven.
Ik vind dit echt bizar.
bigone schreef:Moonfish, de vit c behandeling ging over 30.000 eenheden per infuus voor max zeven dagen aangezien langer niet mag en kan wegens schade. En is puur bedoeld om zoveel antioxidanten in het lichaam te krijgen dat die het afval van het virus in de longen, dus niet het virus zelf kunnen binden en opruimen.
Dus zorgen voor groente en fruit waar veel antioxidanten in zitten is heel goed om vrije radicalen op te ruimen uit je lichaam.
elnienjo schreef:Destination schreef:Na de Braziliaanse president lijkt ook de Wit-Russische president niet overtuigd van de ernst van het Coronavirus. Volgens hem is het voldoende om wodka te drinken en naar de sauna te gaan. De president was zelfs nog aanwezig bij een ijshockeywedstrijd afgelopen weekend, waar hij tegen een reporter heeft gezegd dat het beter is om staand te sterven dan op je knieën te leven.
Ik vind dit echt bizar.
Hoezo is dat bizar? Nederland (althans de overheid) stond er 3 weken geleden ook nog zo in.
Janneke2 schreef:tienus63 schreef:Poeh, confronterende column.
Met de toestand van nu trieste waarheid.
De verkeerde mening, verwachting en inschatting van het RIVM.
https://www.briefjevanjan.nl/aan-jaap-van-dissel/
Nounounou, ik heb in de aanhef geloof ik al 10 dingen gelezen die niet waar zijn. (Dat het niet hier kon komen, niet besmettelijk was, etc etc.)
Dus ach, wat hier confronterend aan is: de schrijver baalt.
Don't we all....? De meerwaarde van dit soort confrontaties ontgaat mij.
Janneke2 schreef:elnienjo schreef:Hoezo is dat bizar? Nederland (althans de overheid) stond er 3 weken geleden ook nog zo in.Zin in ruzie...?
Ga toch buiten spelen (ipv nepnieuws te verspreiden).
Janneke2 schreef:Nounounou, ik heb in de aanhef geloof ik al 10 dingen gelezen die niet waar zijn. (Dat het niet hier kon komen, niet besmettelijk was, etc etc.)
Dus ach, wat hier confronterend aan is: de schrijver baalt.
Don't we all....? De meerwaarde van dit soort confrontaties ontgaat mij.
Charlotte446 schreef:RIVM meldt 93 nieuwe sterfgevallen, kabinet verlengt coronamaatregelen
- Het kabinet wil de coronamaatregelen, die tot 6 april zouden gelden, verlengen. Het is nog niet bekend tot wanneer.
- Luchtvaartmaatschappijen EasyJet en Transavia schrappen alle commerciële vluchten.
- ING, ABN Amro en Rabobank keren tot 1 oktober geen dividend uit.
Bron: NOS
Janine1990 schreef:Charlotte446 schreef:RIVM meldt 93 nieuwe sterfgevallen, kabinet verlengt coronamaatregelen
- Het kabinet wil de coronamaatregelen, die tot 6 april zouden gelden, verlengen. Het is nog niet bekend tot wanneer.
- Luchtvaartmaatschappijen EasyJet en Transavia schrappen alle commerciële vluchten.
- ING, ABN Amro en Rabobank keren tot 1 oktober geen dividend uit.
Bron: NOS
884 nieuwe geteste besmettingsgevallen…
Voorzichtigaan best wel positief toch? Oké, het is maandag… Maar toch…
Janine1990 schreef:Collega is net bij het speciale spreekuur geweest, te laag saturatielevel, maar wordt niet getest, dat doen ze pas als ze hem doorsturen naar het zkh. Vermoeden is wel corona.
Wat is bijzonder vind, het is namelijk een diabeet… Type 1...
Janneke2 schreef:Dus ach, wat hier confronterend aan is: de schrijver baalt.
Babootje schreef:Janine1990 schreef:Collega is net bij het speciale spreekuur geweest, te laag saturatielevel, maar wordt niet getest, dat doen ze pas als ze hem doorsturen naar het zkh. Vermoeden is wel corona.
Wat is bijzonder vind, het is namelijk een diabeet… Type 1...
Zolang je geen zware benauwdheidsklachten hebt ga je niet naar het ziekenhuis.
Destination schreef:[
Oh ja? Wanneer heeft Nederland gezegd dat je wodka moest drinken en naar de sauna moest gaan? En wanneer heeft Rutte gezegd dat je vooral moet gaan ijshockeyen? Aangezien de ijshockeyhal net een koelkast is en je daar geen virus ziet.
Cookies schreef:lenaa_tje schreef:Even een praktische vraag bij ons word er van je verwacht dat je afval scheidt. Prima maar dat wordt bij ons niet opgehaald alleen de groene en grijze bak maar je betaald wel per keer dat deze geleegd wordt. Ondertussen hebben wij onze bijkeuken wel vol met oud papier en plastic maar het voelt toch raar om het weg te brengen naar de milieustraat (enige plek waar je het heen moet brengen) toch maar stoppen met scheiden dan? En meer betalen of toch nog weg brengen zoals de gemeente hier nog wel van je verwacht .
Je kan kijken of er ergens in je woonplaats ondergrondse papiercontainers zijn. Bij ons in het dorp hebben we er 2 waar je het in kunt kieperen. Even op de site van je woonplaats kijken.