Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boyca schreef:Als jullie voorrang geven aan fietsers / voetgangers die eigenlijk geen voorrang hebben willen jullie dat dan aub doen als er GEEN verkeer achter je zit. Ik heb nu al een aantal keren een hartverknettering gehad omdat mensen gaan stoppen waar ze niet horen te stoppen. Ik reken er dan namelijk niet op en moet dus keihard op de rem.
boyca schreef:Als jullie voorrang geven aan fietsers / voetgangers die eigenlijk geen voorrang hebben willen jullie dat dan aub doen als er GEEN verkeer achter je zit. Ik heb nu al een aantal keren een hartverknettering gehad omdat mensen gaan stoppen waar ze niet horen te stoppen. Ik reken er dan namelijk niet op en moet dus keihard op de rem.
purny schreef:boyca schreef:Als jullie voorrang geven aan fietsers / voetgangers die eigenlijk geen voorrang hebben willen jullie dat dan aub doen als er GEEN verkeer achter je zit. Ik heb nu al een aantal keren een hartverknettering gehad omdat mensen gaan stoppen waar ze niet horen te stoppen. Ik reken er dan namelijk niet op en moet dus keihard op de rem.
Je kan er beter wel op rekenen dat het gebeurd. Als jij als automobilist een fietser aanrijd en het is gebleken dat deze fout zat zit jij alsnog fout. Bovendien is het een stukje anticiperen.