Maar goeie, ducttape mee..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:idinn schreef:Of gewoon de waffeltjes dichtplakken met duct tape, en de handjes bij elkaar binden. Want wat ik haast nog erger vind, zijn die mormels die op de ramen gaan staan tikken van dierenverblijven.Helaas hoeven kinderen onder de 13 niet getest...
Ik laat met liefde in m'n neus peuren met dat miniscule stokje. En dubbel als er garantie bijkomt dat die dag geen gillende koter in de dierentuin loopt.
Het mooiste is uiteindelijk de tunnel in de ocean. Jammer dat 99% van de tijd er koters lopen te krijsen. En ouders die dat schijnbaar doodnormaal vinden. Mogen ze van mij verbieden voor die parasieten.Helemaal bij aquaria, waar het geluid nog veel harder te horen is vanwege het water.
corinep schreef:Daarom hebben we ook zo'n hekel aan ze en zitten we in dit topic.Mkango schreef:Elke zesjarige en ouder kan lezen dat ze met hun tengeltjes van de ruiten af moeten blijven.
Ik denk dat je de lees, aandacht verdeel en impuls controlerende capaciteiten van 6 jarigen en ook ouder flink overschat
Mkango schreef:Zo cute, Marlinde!Ik vind je verblijf ook ontzettend leuk!
corinep schreef:Daarom hebben we ook zo'n hekel aan ze en zitten we in dit topic.
Ik denk dat je de lees, aandacht verdeel en impuls controlerende capaciteiten van 6 jarigen en ook ouder flink overschat
corinep schreef:Mkango schreef:Elke zesjarige en ouder kan lezen dat ze met hun tengeltjes van de ruiten af moeten blijven.
corinep schreef:Ik zeg hierboven toch dat de ouders hun kinderen in toom moeten houden. Een kind kan je dat niet verwijten, het is aan de ouders om het kind grenzen te leren.
MarlindeRooz schreef:corinep schreef:Ik zeg hierboven toch dat de ouders hun kinderen in toom moeten houden. Een kind kan je dat niet verwijten, het is aan de ouders om het kind grenzen te leren.
Jawel kinderen zijn direct gezonden door de duivel om het ons lastig te maken.
Blijft irritant als moeders in dit topic meepraten en dan gaan relativeren. Moet ik eens doen in je moeder topic.