Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snuffie123 schreef:Hmm meningen lopen dus wel wat uiteen. Gesprek kan niet verwarrend zijn geweest. Ik vond het eigenlijk al raar dat ze 2 dagen niet reageerde en dan ook nog aangeeft dat ze niet komt als het regent. En dan vervolgens 5 minuten voor de afgesproken tijd aangeven dat je nog later komt. Geen excuus of sorry, maar er gewoon vanuit gaan dat ik dat wel prima vind. We zitten midden in een verhuizing, dus de tijd kan ik hard gebruiken.
dakplaat schreef:Dan gooi ik er nog even een gouwe ouwe in die ik nog steeds geweldig vind: Mijn moeder verkocht een oud boek aan een oude man, ze verstuurde het boek en daarna hebben ze een halfuur met elkaar gebeld over het boek. En daarna heeft hij het geld per post opgestuurd. Ze wilden het namelijk eens zónder de kinderen regelen![]()
Het leukste vind ik nog dat ze sindsdien geregeld boeken naar elkaar toe gestuurd hebben, gewoon random zo van "hé deze vind je vast leuk".
magicmist schreef:ik had interesse in een hamsterkooi.
bod op gedaan, deze ging gisteravond akkoord.
ik was tot laat aan het werk, dus rond 00.00u gevraagd wanneer ik het kon ophalen.( hun bericht was van 22.00u).
Krijg ik reactie rond 10.00u vanmorgen dat ze besloten hebben om hun hamster niet te laten inslapen en de kooi dus houden.
10 min later kom ik dezelfde adv op FB tegen. gereageerd.
wordt er gezegd dat de kooi gereserveerd is voor x bedrag(meer dan ik had geboden),
heb maar even gezegd dat ik wel doorhad dat het dezelfde adv was en dat ze beter gewoon eerlijk hadden kunnen zijn.
marleen_usar schreef:Ik werd gebeld door de politie vorige week dat de aangifte eerder kon. Ze zouden mij om 8 uur bellen maar we zijn nu 15 minuten verder en er is nog niet gebeld.
Ik begreep dat dat het in de ochtend zou zijn, maar misschien is het in de avond. Ik hoor het dan vanavond wel.