Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:21

Wat ontzettend leuk Daffodil! :D

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:26

Wat super leuk om te lezen, daffodil!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:41

Imaginaerum schreef:
Daffodil, wat ontzettend leuk om te lezen! Wat fijn. <3

Peelie, goed zo! Knap dat je zo lekker doorgaat. Power. Kan ik wat van leren, zeg maar. :o

Ik merk dat ik in de afgelopen 2 weken gewoon al heel veel emotionele afstand heb gedaan. Dat scheelt echt een slok op een borrel. Ik heb er ook nog geen traan om gelaten en ik voel die behoefte ook niet.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:57

Wat leuk Daffodil!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:07

Super leuk daffodil!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:08

Wat leuk! <3 <3

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:33

Super leuk Daffodil & Marlinderooz! <3

Sterkte Peelie, het klinkt alsof je er goed mee omgaat en je je zelf ook al wel een beetje mentaal had voorbereid!

Ik denk dat ik geen kinderen wil, maar ben 26 dus dat kan natuurlijk nog veranderen. Moet zeggen dat ik liever niet date met mannen met een extreem uitgesproken kinderwens, ik ben bang dat ik hem dat 'niet kan geven'. Dan liever iemand zonder kinderwens, dat vind ik echt prima. Maar is wel lastig omdat ik het niet 100% zeker weet, en je kan natuurlijk altijd van gedachten veranderen. Soms denk ik ook wel; als ik nou gewoon op mijn 35ste een man ontmoet met wat oudere kinderen, dat lijkt me heerlijk haha. Wel de gezelligheid van volwassen kinderen op bezoek maar geen gedoe met jonge kids. Is natuurlijk een beetje ge-idiaaliseerd haha :P

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:58

Super leuk Daffodil!!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:29

Ik had dus die ene jongen afgewezen, vanwege het in verschillende levensfases zitten. Reageerde hij op met: oké. Vijf dagen later vroeg hij om een duidelijkere reden. Dus dat van zijn studie aangegeven.
Kon hij helemaal in komen. Oké, prima. Einde gesprek. Drie uur later: ik twijfelde ook toen ik een filmpje van jou zag over 2016 op jouw instagram.

Okeeeee.... :') Lekker boeiend wat iemand van mij vond in 2016 hahahah. Zal wel over mijn gewicht gaan. Was toen +10kg, maar dat is er nu allemaal af.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:31

Pff wat een flapdrol. Wilde die nog even proberen om je te kwetsen omdat z'n ego gedeukt is ofzo? :?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:41

Zertab schreef:
Ik had dus die ene jongen afgewezen, vanwege het in verschillende levensfases zitten. Reageerde hij op met: oké. Vijf dagen later vroeg hij om een duidelijkere reden. Dus dat van zijn studie aangegeven.
Kon hij helemaal in komen. Oké, prima. Einde gesprek. Drie uur later: ik twijfelde ook toen ik een filmpje van jou zag over 2016 op jouw instagram.

Okeeeee.... :') Lekker boeiend wat iemand van mij vond in 2016 hahahah. Zal wel over mijn gewicht gaan. Was toen +10kg, maar dat is er nu allemaal af.

Wat een sukkel. Doet me een beetje denken aan mijn eerste ex. Een jaar nadat ik het uit had gemaakt had meneer het nog niet verwerkt en vroeg waarom ik het nou precies uit had gemaakt. Nadat ik vroeg of hij zeker wist dat ie daar een antwoord op wilde, en meneer toch aan bleef dringen, hem een lijst gegeven met alle dingen waar ik tegenaan liep tijdens onze "relatie" (was 14-16, dus voor zover je dat een relatie kan noemen). Kreeg ik vervolgens een hele waslijst terug met dingen die, volgens hem, mis met mij waren. Uhm hallo banketstaaf, jij vroeg mij om mijn mening, ik niet om die van jou. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:03

Jaa ik denk het. Heb maar gewoon met ''oké'' gereageerd en zijn nummer verwijdert. :+

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:27

Zertab schreef:

Wat een drol zeg, enorm kinderachtig gedrag. Goed dat je er zo nuchter in staat.

Peelie, goed bezig. Ik begrijp idd wat je bedoelt met ‘emotioneel afstand nemen’. Het paste gewoon niet, goed dat die conclusie er nu al is.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 19:45

Wat heerlijk daffodil <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 21:37

Zertab schreef:
Jaa ik denk het. Heb maar gewoon met ''oké'' gereageerd en zijn nummer verwijdert. :+

:') wat een malloot.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:12

*Stille meelezer komt weer even onder steen vandaan :o

@Peelie; Gelukkig had je er voor rekening mee gehouden. Ik heb dit ook eens gehad, alleen waren wij toen al 6 maanden aan het daten en was ik verliefd. Dat was echt geen leuke situatie.

@Zertab: Hij klinkt behoorlijk kinderachtig om eerlijk te zijn.

Ik ben op het moment ruim 2 maanden aan het daten met een jongen. Maar ik heb hem gisteravond een berichtje gestuurd dat het hier wat mij betreft bij blijft. En voel me echt behoorlijk poedersuiker nu :(
Ik had hem al wel verteld dat ik twijfels had en uitgelegd waarom, maar toen we afgelopen weekend samen waren, was het gezellig en was hij lief en had ik weer niet de ballen om eerlijk te zeggen hoe ik erover dacht.
Gisteravond in een bericht dus gedaan.
Hij reageerde met "ik denk er even over na en reageer vanmiddag even".
Zó poedersuiker om teleurgesteld/pijn gedaan te worden maar zo mogelijk nog vervelender om dat bij een ander te moeten doen, helemaal als het gewoon een hele lieve jongen is waar je wel om "bent gaan geven" :(

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:16

Wat was de aanleiding voor je twijfels Martine_R?
Ik vind dat je netjes hebt gehandeld, je hebt hem niet in de twilight zone gehouden. Je hebt toch ook tijd nodig om iemand wat beter te leren kennen, ook om erachter te komen dat het wellicht niks wordt.

Oh en klinkt inderdaad heel fijn Daffodil! Wat ontzettend leuk voor jullie.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:18

Martine, ik was ook wel echt verliefd. Maar de realiteit kwam gewoon ineens heel hard binnen en toen was de verliefdheid ook zo snel als dat hij kwam ook weer weg.

Jeetje wat balen van je date. Ik vind het zelf ook lastig om dit soort gesprekken aan te gaan. Wat voor mij altijd helpt is om heel erg bij mijn eigen gevoel te blijven. Dus bijv. Dit geeft mij dit en dat gevoel. Ik voel mij daar zo en zo bij enz.

En weet je. Als het gevoel niet wederzijds is. En hij is wel helemaak in luvvv en jij niet, dan kan je maar beter gewoon eerlijk zijn en dat heb je nu gedaan. Dus daar heb ik respect voor.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:27

Gelukkig was de verliefdheid snel wel Peelie want ik heb het er echt maanden moeilijk mee gehad. Hoop dat je snel weer verder kunt :)

Wat het lastige is, is dat deze jongen eigenlijk heel veel heeft van wat ik "zoek in een relatie. Daarom heb ik ook lang getwijfeld. Hij is lief, betrouwbaar, eerlijk, kan praten over zijn gevoel en we hebben het gezellig.

Aan de andere kant, en de reden voor het verbreken nu staat dat ik niet verliefd ben, waardoor ik me niet 100% geef. Daarnaast woont hij 1,5 uur verderop en wol hij graag in een stad wonen en ik absoluut in een dorp.
En ook merk ik dat ik me soms stoor Aan hem. Zijn humor, sommige opmerkingen/maniertjes.
Al met al, ik denk dat het op de lange termijn niks wordt maar hij is wel leuk genoeg dat ik behoorlijk heb getwijfeld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:09

Na 2 maanden daten via een appje er een eind aan breien vind ik ook niet zo chique eerlijk gezegd :n

Daffodil, wat leuk! :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:22

Relaxed schreef:
Na 2 maanden daten via een appje er een eind aan breien vind ik ook niet zo chique eerlijk gezegd :n

Dat ben ik met je eens.
Conflictvermijdend gedrag, maar onvolwassen. Ik moet eens een paar ballen krijgen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:26

Hier ligt Tinder weer stil. Die ene jongen die ik via app sprak maar nauwelijks iets zei, heeft wel weer wat dingen gestuurd. Echter blijkt hij gelovig te zijn en beoefent het geloof, door elke week naar de kerk te gaan. Natuurlijk is er niets mis mee, maar ik ben niet gelovig. Mij ga je echt niet in een kerk zien. Dus dat gaat gewoon niet werken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:02

Relaxed schreef:

Zie, niet enkel mannen zijn zo :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:05

Het is ook best lastig.....

Ik was vorig jaar afgrijselijk verliefd maar mijn onderbuikgevoel zei wel dat het niet in evenwicht was. Dat voelde ik al een hele tijd maar toch dan niet de knoop doorhakken om het te bespreken want wat als hij wilde stoppen. Uiteindelijk toch gedaan en ja dat deed zeer maar achteraf is het nooit goed geweest en kwam bijna alles van mijn kant. Dat is hoogst ongezond. KUn je nog zo verliefd zijn maar dat werkt niet.

Ja ik ben er ook echt blij mee, voelt goed en hij komt dit weekend lekker weer naar mij toe!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:08

Jester_ schreef:
Relaxed schreef:

Zie, niet enkel mannen zijn zo :+

Nou, lekkere k*treactie ook #)
Hij vroeg me gisteravond zelf op de app hoe ik er nu over dacht. Toen moest ik het wel zeggen.