Maar ik voel me nooit echt helemaal lekker schoon zonder washandje onder de douche.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Kan je ook een tongtransplantatie ondergaan?Je verliest bv door een ongeluk de helft van je tong en kan niet meer praten.Zou je dan een tong van een overleden persoon getransplanteerd kunnen krijgen?
Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb bij tijd en wijle last van exceem op mijn handen, en met name op mijn vingers. Als ik nou mijn vingers zou (laten) afhakken, zou het dan weg zijn of zich ergens anders gaan uiten?
Janine1990 schreef:Mijn badkamer ruikt wat onprettig, en ik kan het niet vinden...
Raam staat altijd wat open, putje onlangs schoongemaakt, er ligt geen kleding op de vloer.
Mijn laatste idee is het vloerkleed, maar ik twijfel daaraan.
Wie heeft andere opties?
Ohja, handdoeken zijn schoon en droog.
Janine1990 schreef:Mijn badkamer ruikt wat onprettig, en ik kan het niet vinden...
Raam staat altijd wat open, putje onlangs schoongemaakt, er ligt geen kleding op de vloer.
Wie heeft andere opties?
san4nie schreef:Janine1990 schreef:Mijn badkamer ruikt wat onprettig, en ik kan het niet vinden...
Wie heeft andere opties?
Afvoer van de wasbak? Of als je een bad hebt, daarvan?
Mizora schreef:Wat denken jullie? Zou een blog hierover (paardenvoeding in zijn algemeenheid) aanslaan?
Veulen84 schreef:Iemand met verstand van roofvogels hier?
In mijn wei liggen sinds gisteren ronde cirkels van veren. Lijken kippenveren en denk duif. Vanavond hoorde ik in de verte een paar keer pieeew pieew. Vroeg me af welke roofvogel is er in mijn polder neergestreken?