Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 08:49

Ik kreeg net mijn salaris binnen van mijn ‘echte’ baan, voor het eerst na mijn afstuderen en het was meer dan ik had verwacht dus ik schrok me rot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:03

Vakantie :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:06

theadora99 schreef:
Ik kreeg net mijn salaris binnen van mijn ‘echte’ baan, voor het eerst na mijn afstuderen en het was meer dan ik had verwacht dus ik schrok me rot :')

Haha heerlijk!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:39

Dat ik eindelijk eens een nacht goed heb doorgeslapen en het vandaag zo'n mooi weer is.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 10:50

Net een kennismakingsgesprek gehad bij een detacheringsbureau, en ik ga voorgesteld worden voor een vacature. Is wel onder mijn niveau, maar het is een totaal ander werkveld, waardoor alles nieuw gaat zijn. En ik heb wel de kans om snel een certificaat te halen waar ik wel meer mee ga kunnen op termijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 12:36

Oeh zomaar 2 extra dagen vakantie :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:23

Lieve vriendin die mijn zoon en mij naar de decathlon wil brengen. Pfft zo lastig als je zelf niet kunt rijden. Bus is bijna uur enkele reis en gaat uiteraard maar 1x per uur. Auto nog geen 10 min.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:51

Vandaag weer even een fotomoment met m'n paard. Ben zo trots op m'n ventje. Ik wil na de winter denk ik maar eens starten (hij loopt echt als een zonnetje momenteel).

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 18:28

Heerlijke training met personal trainer gehad vandaag. Voor het eerst in jaren weer aan het sporten. Stiekem wel trots op mezelf. :o

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 21:39

Iemand heeft mijn paard lange lijnen leren longeren en daarna mij :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 12:43

Ik kwam net thuis met de auto en moest gaan inparkeren, file parkeren wel te verstaan. Dat doe ik dagelijks hier in de straat dus dat is voor mij peanuts om te doen. Er stopten twee fietsers om te wachten tot ik klaar was met mijn manoeuvre en ik zag de man van het gezelschap al kijken 'hoe gaat ze dit doen'. Super strak geparkeerd en toen ie langsfietste daarna kreeg ik een goedkeurende blik en een dikke duim _O-

Maakte toch wel even mijn dag dit hahaha.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:44

Negerzoen schreef:
Ik kwam net thuis met de auto en moest gaan inparkeren, file parkeren wel te verstaan. Dat doe ik dagelijks hier in de straat dus dat is voor mij peanuts om te doen. Er stopten twee fietsers om te wachten tot ik klaar was met mijn manoeuvre en ik zag de man van het gezelschap al kijken 'hoe gaat ze dit doen'. Super strak geparkeerd en toen ie langsfietste daarna kreeg ik een goedkeurende blik en een dikke duim _O-

Maakte toch wel even mijn dag dit hahaha.

Heerlijk!

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 15:03

Heerlijke week gehad met een paar dagen Efteling en als ik straks thuis ben heb ik nog tot zondag dat ik geheel alleen ben, heerlijk.

En morgen even een korte kennismaking met de juf van de kleutergroep waar ik vanaf maandag stage ga lopen *\%/*

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 15:11

Goede dag op het werk :)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 15:46

Van de geweldige pianist op het station die een aantal mooie stukken speelde, waaronder een van m’n lievelings nocturnes van Chopin <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:39

Eersgister een jurk besteld, die stond veel leuker dan verwacht! Dus gister meteen dezelfde besteld in een andere kleur, en nu ook al binnen *\o/*

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:12

Gisteren weer fijne rijles gehad met mijn merrie waarvan ik 3 maand geleden nog vreesde dat ik haar zou moeten laten inslapen wegens hoefbevangenheid. Nu loopt ze als een zonnetje!

En vandaag teambuilding gehad op het werk. Normaal not my cup of tea, maar is heel goed meegevallen. En toen we elkaar moesten omschrijven, was ik aangenaam verrast door de complimentjes die ik kreeg van de collega's. Ik was de laatste tijd al behoorlijk trots op mezelf, maar blijkbaar schatten mijn collega's me zelfs nog hoger in dan ikzelf, zelfs die van andere afdelingen die maar sporadisch met mij in contact komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:37

Vandaag een massage gehad bij de fysio, en daarna een uurtje pijnvrij geweest <3 dat klinkt vet dramatisch maar ik heb de afgelopen 2,5 weken vrijwel constant pijn gehad en die opluchting was echt zo enorm :') en de pijn is nu ook weer terug, maar nog niet zo hevig als eerder. Zo blij!!!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:49

O maar dat kan ik me goed voorstellen Telpeva! Dat ene uurtje kan zo’n opluchting zijn.

Ik ben blij met mijn paardjes aan huis die ‘morgens hinniken ter begroeting <3. Iets harder als ze vinden dat we NU moeten opstaan 8-).

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:00

Ik was gewoon weer even oprecht blij vanmiddag! Dat maakt me blij ;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:01

Nouja eigenlijk was ik gister hier blij om,

Maar er zat een eekhoorn in de tuin *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:04

Dat ik gewoon voor mezelf opkom als dat nodig is en me niet meer laat kleineren of pesten. Door wie of wat dan ook.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:24

2e gaatjes laten zetten *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 18:30

De voorbije weken van enkele passanten een thumbs up gekregen als ik aan het lopen ben. Zo blij mee als ze dat doen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:12

Marocje schreef:
Eersgister een jurk besteld, die stond veel leuker dan verwacht! Dus gister meteen dezelfde besteld in een andere kleur, en nu ook al binnen *\o/*

Ik ben wel benieuwd welke jurk dit is. O:)