En volgende week zie ik mijn date van vrijdag weer! Gaan we naar de pizzeria en film kijken bij hem thuis. Heerlijk met zijn werk/hobby en mijn laatste week school dat het ook gewoon niet eerder kon dan zaterdag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat hele proces heeft ruim drie maanden geduurd... En ik ben m nog steeds dankbaar dat hij mij die tijd gegeven heeft
Hij had het niet hoeven doen.
Hij heeft een best sterke mening en ik ook, kan nooit goed gaan haha. Voor mij zat er ook niet echt gevoel bij ofzo, maar was wel gezellig
Maar het is hier prachtig en we vermaken ons uitstekend! 
dan valt het bij ons nog mee idd
Afijn...
Al krijg ik weinig respons op mijn flirtopmerkingen, maar dat is volgens mij meer omdat hij het niet door heeft. 
Do tell..
totdat hij over dingen ging praten..
En ik was daar niet om te praten.. Dus dat

Cer schreef:Oh, nee, op een varkentje lijken is niet geheel de bedoeling nee.![]()
![]()
maar dan ook echt![]()
Ik word daar zo niet opgewonden van![]()
Ze gaan dan op een varkentje lijken ook ...
#raapmeopecht..
Ailill... en bedankt he, dat wordt niks de volgende keer... godsarrie![]()
ik was net klaar met dat kloterige geswipe ook...![]()

Linda_Fleur schreef:Yvanka, wauw hebben jullie zo lang nog contact gehouden dan? Of elkaar weer opnieuw tegengekomen?
Cer, haha bedoel jij dat jij nu aan het daten bent voor de fysieke behoeftes? Je bent iig wel duidelijk naar je dates toe, heerlijk!
Hier is het rustig, spierbundel is koest en er komt niet echt een gesprek meer uit. Misschien heeft hij het te druk met voetbal kijken. Als hij voorstelt wat te doen ga ik maar eens aangeven hoe ik erin sta, ben stiekem ook wel benieuwd wat zijn intenties zijn/waren.

dat tuigje/zweepje
maar de tijd vliegt hoor!
toch maar naar rechts geswiped...

) leeftijd... kan er niet helemaal aan wennen nog 
"