Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 09:30

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 10:12

JPitty schreef:
Helaas... Weer een jeans kapot... Overweeg nu weer nieuwe te kopen. Maar ik heb wel een paar (ja, een paar maar) eisen, dit zijn:

* STERK!!! En dan bedoel ik zodanig sterk dat niet binnen de kortste keren de knie erdoor is of het kruis begint te scheuren omdat de benen daar nou eenmaal langs elkaar heen gaan door de vele bewegingen die ik op een dag maak.
* Netjes genoeg voor aan de ontvangstbalie en soepel genoeg om opzij te kunnen springen voor binnenkomende fietskoeriers/langsrijdende postkarren of om pakketjes op te tillen en op te stapelen. Ik wil ze namelijk naar mijn werk (All-roundmedewerker met als belangrijkste speerpunt de ontvangstbalie bij een post- en pakkettenbedrijf) kunnen dragen.
* Aansluitend, slank of skinny model, dus geen slobberende pijpen ofzo waar je ergens mee achter kunt blijven haken.
* GEEN cropped model, gewone lengte!
* Leverbaar in meerdere kleuren/modellen is een pré.
* Duurzaam is een dikke, vette pré!
* Niet té duur. Voor een goede broek wil ik wel wat betalen, maar Ca € 75 per broek is wel echt de max.

Wie weet welke jeans/broeken ik zoek?

Ik vind dat C&A zeker waar voor zijn geld biedt. Goede spijkerbroeken voor weinig geld.
Verder gaan bij mij Levi’s en G star al jaren mee maar die zijn duurder dan jij aangeeft.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:55

Dank voor de tips tot zover! Ik ga eens even rondsnuffelen!

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:01

Ik heb enkele oude broeken van Esprit die al jaren meegaan en niet stuk te krijgen zijn, die zijn ook niet peperduur. Ze zijn wel allemaal +3 jaar oud dus ik weet niet hoe de huidige kwaliteit is. Verder ben ik ook erg te spreken over Lee! Al denk ik dat die misschien wat boven budget liggen.
Heb ook een (oude) broek van Denham, ding is niet stuk te krijgen, maar dat merk is wel erg duur. De broek in kwestie is 6 jaar oud en ziet er nog uit als nieuw. En het is m'n favo broek dus ik draag hem nogal veel. Heb hem destijds bij een online uitverkoop gekocht.

Ik zou zeker geen Garcia doen, heb daar 3 broeken van gehaald in de uitverkoop in de zomer van 2021 en 2 ervan zijn al stuk, een scheurde aan mijn dij toen ik ze de derde of vierde x aan had en de tweede scheurde vorige week aan zo'n riemlus toen ik mijn riem erdoor stak en mijn broek zo wat omhoogtrok... Heb nog nooit eerder een merk gehad dat zo snel stuk gaat. Mijn Garcia's kwamen wel uit de kindercollectie, misschien scheelt dat wel in kwaliteit.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:40

Online bestellen bij Asos en dan de beste tip (vind ik) is, kijk bij de heren! Extreme/super skinny, dan heb je geen overbodige stof aan de voorkant zeg maar, maar wel fatsoenlijke broekzakken! Qua merken wisselt het aanbod, ik heb bijvoorbeeld een broek van Only & Sons die al jaren meegaat, die is ook van wat dikker materiaal dan tegenwoordig normaal is.

Of via zo'n lease systeem, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik meen dat er e.a. in een van de duurzame topics elders op bokt te vinden is. MUD is onder andere zo'n initiatief.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:06

goldyc schreef:
Ik heb enkele oude broeken van Esprit die al jaren meegaan en niet stuk te krijgen zijn, die zijn ook niet peperduur. Ze zijn wel allemaal +3 jaar oud dus ik weet niet hoe de huidige kwaliteit is. Verder ben ik ook erg te spreken over Lee! Al denk ik dat die misschien wat boven budget liggen.
Heb ook een (oude) broek van Denham, ding is niet stuk te krijgen, maar dat merk is wel erg duur. De broek in kwestie is 6 jaar oud en ziet er nog uit als nieuw. En het is m'n favo broek dus ik draag hem nogal veel. Heb hem destijds bij een online uitverkoop gekocht.

Ik ben ook altijd groot fan van Esprit broeken. Meestal gaan ze lang mee. Vaak veel keuze in kleur en maten.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:07

Op het lijstje om eens te Google-en staan nu:

• C&A
  • Lee
  • Esprit
  • MUD
  • Asos (heren)

Dank voor de input zover. Ik heb inderdaad nu vaak van Garcia, die zitten heel mooi bij mij. Maar inderdaad de laatste paar jaar binnen een aantal maanden al kapot, kwaliteit is er niet beter op geworden geloof ik. :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 22:58

Ik vind de Redbutton broeken ook echt fijn. Tot nu toe gaan ze lang mee en zijn ook goed betaalbaar

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 22:59

Ik zoek ontzettend ouderwetse rijhandschoenen maar volgens mij zijn ze ooit verkocht als menhandschoenen. Ze zijn van leer, met zo'n gehaakte bovenkant. Zo nu en dan vind ik ze nog ergens maar mijn laatste paar is nu toch echt bijna op. Ik was pas nog bij Van Rijs en die dacht echt ze nog te hebben maar ook daar niet meer.

Wie is ze nog ergens tegengekomen?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 23:03

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 23:07

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 08:01

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 08:50

JPitty schreef:
Op het lijstje om eens te Google-en staan nu:

• C&A
  • Lee
  • Esprit
  • MUD
  • Asos (heren)

Dank voor de input zover. Ik heb inderdaad nu vaak van Garcia, die zitten heel mooi bij mij. Maar inderdaad de laatste paar jaar binnen een aantal maanden al kapot, kwaliteit is er niet beter op geworden geloof ik. :=

Ik.koop altijd ltb in de sale..

Laatst weer 3 stuks voor 22 euro.p st ipv 50a75..

Ik ben.pakketbezorgster.. en die broeken gaan bij mij een ruim jaar mee..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 09:29

daffodil schreef:
Ik zoek ontzettend ouderwetse rijhandschoenen maar volgens mij zijn ze ooit verkocht als menhandschoenen. Ze zijn van leer, met zo'n gehaakte bovenkant. Zo nu en dan vind ik ze nog ergens maar mijn laatste paar is nu toch echt bijna op. Ik was pas nog bij Van Rijs en die dacht echt ze nog te hebben maar ook daar niet meer.

Wie is ze nog ergens tegengekomen?

Deze zijn wel net even anders, maar wel in grote maten volgens mij, met een stukje mesh op de rug van de hand en bij de vingers: https://www.agradi.nl/br-rijhandschoen- ... 2MQAvD_BwE .

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 09:44

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 12:16

amen schreef:
Ik.koop altijd ltb in de sale..

Laatst weer 3 stuks voor 22 euro.p st ipv 50a75..

Ik ben.pakketbezorgster.. en die broeken gaan bij mij een ruim jaar mee..

Oh ja LTB is ook een fijn merk!

En dank voor al de links mbt handschoenen, ik ga er even naar kijken! Crochet, dat wist ik echt niet!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 16:07

LTB ken ik, maar ben ik niet zo dol op. Had er ooit eentje in mijn maat besteld, maar die maat viel zo anders dan exact dezelfde maat bij Garcia. Wijder en vooral langer. Mijn moeder moest die eerst flink inkorten, anders liep ik op de pijpen. Was trouwens ook al binnen een jaar kapot.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:16

een krabpaal voor katten met meerdere plateaus tot ong 150 cm, goeie recensies, maar zonder zo’n hang mandje/matje. prijs max 100

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:39

iiSunshine schreef:
een krabpaal voor katten met meerdere plateaus tot ong 150 cm, goeie recensies, maar zonder zo’n hang mandje/matje. prijs max 100

Kijk eens bij pets place. Wie weet zit daar wat tussen

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:42

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 14:19

Facebook gooit mij momenteel dood met dit joggingpak: Afbeelding Leek me een leuk verjaardagscadeau voor mezelf, vooral vanwege de kraag van de trui. Alleen de winkels die facebook laat zien zijn allemaal dropshippers. Ga ik dus niet doen :n. Dus ik heb lopen zoeken naar een normale winkel, maar kan hem uiteraard niet vinden. Nou verwacht ik dat ook niet echt, maar wie weet lukt iemand hier het wel.
Patroontje wat erop staat is leuk, maar als dat anders is, is dat ook prima. Eventueel alleen de trui zonder broek zou ook prima zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 14:22

Wil je hem liever niet van een dropshipper of liever niet uit China?

Op Ali een hoop te vinden.

€ 14,88 39%OFF | Vrouw Trainingspak Twee Delige Set Winter Warme Truien + Broek Truien Sweatshirts Vrouwelijke Jogging Vrouw Kleding Sport Pak Outfits
https://a.aliexpress.com/_EG4Z1MT

Mijn ervaring: als je de reviews goed leest prima te doen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 14:45

Op Amazon staat hij ook, maar het komt allemaal uit China.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 01:42

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 05:07

Ik heb zoiets laatst bij de Decathlon gekocht, wel in lichtgrijs. Kan hem alleen zo snel niet vinden op de site.