fransje23 schreef:Bij https://www.thekindreds.com/nl/inez-boots-141908.html gaan ze ook tot en met 42 maar er staat bij (sommige modellen) dat ze normaal tot ruim vallen.
Bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Bij https://www.thekindreds.com/nl/inez-boots-141908.html gaan ze ook tot en met 42 maar er staat bij (sommige modellen) dat ze normaal tot ruim vallen.
JPitty schreef:Helaas... Weer een jeans kapot... Overweeg nu weer nieuwe te kopen. Maar ik heb wel een paar (ja, een paar maar) eisen, dit zijn:
* STERK!!! En dan bedoel ik zodanig sterk dat niet binnen de kortste keren de knie erdoor is of het kruis begint te scheuren omdat de benen daar nou eenmaal langs elkaar heen gaan door de vele bewegingen die ik op een dag maak.
* Netjes genoeg voor aan de ontvangstbalie en soepel genoeg om opzij te kunnen springen voor binnenkomende fietskoeriers/langsrijdende postkarren of om pakketjes op te tillen en op te stapelen. Ik wil ze namelijk naar mijn werk (All-roundmedewerker met als belangrijkste speerpunt de ontvangstbalie bij een post- en pakkettenbedrijf) kunnen dragen.
* Aansluitend, slank of skinny model, dus geen slobberende pijpen ofzo waar je ergens mee achter kunt blijven haken.
* GEEN cropped model, gewone lengte!
* Leverbaar in meerdere kleuren/modellen is een pré.
* Duurzaam is een dikke, vette pré!
* Niet té duur. Voor een goede broek wil ik wel wat betalen, maar Ca € 75 per broek is wel echt de max.
Wie weet welke jeans/broeken ik zoek?
goldyc schreef:Ik heb enkele oude broeken van Esprit die al jaren meegaan en niet stuk te krijgen zijn, die zijn ook niet peperduur. Ze zijn wel allemaal +3 jaar oud dus ik weet niet hoe de huidige kwaliteit is. Verder ben ik ook erg te spreken over Lee! Al denk ik dat die misschien wat boven budget liggen.
Heb ook een (oude) broek van Denham, ding is niet stuk te krijgen, maar dat merk is wel erg duur. De broek in kwestie is 6 jaar oud en ziet er nog uit als nieuw. En het is m'n favo broek dus ik draag hem nogal veel. Heb hem destijds bij een online uitverkoop gekocht.
JPitty schreef:Op het lijstje om eens te Google-en staan nu:
- C&A
- Lee
- Esprit
- MUD
- Asos (heren)
Dank voor de input zover. Ik heb inderdaad nu vaak van Garcia, die zitten heel mooi bij mij. Maar inderdaad de laatste paar jaar binnen een aantal maanden al kapot, kwaliteit is er niet beter op geworden geloof ik.
daffodil schreef:Ik zoek ontzettend ouderwetse rijhandschoenen maar volgens mij zijn ze ooit verkocht als menhandschoenen. Ze zijn van leer, met zo'n gehaakte bovenkant. Zo nu en dan vind ik ze nog ergens maar mijn laatste paar is nu toch echt bijna op. Ik was pas nog bij Van Rijs en die dacht echt ze nog te hebben maar ook daar niet meer.
Wie is ze nog ergens tegengekomen?