Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Knert schreef:Wie er ervaring heeft bij het weglaseren van een tattoo. Zit te googlen... maar vind wat plaatjes. Maar mis de echte verhalen.
Je kan beter coveren. Zoals je misschien zelf hebt gezien maakt lazeren het echt ontzettend lelijk.
Roos04 schreef:https://isgeschiedenis.nl/nieuws/achter ... etje-halen
Haha, ik vraag me wel vaker de herkomst van een bepaald spreekwoord/gezegde af!
Century schreef:Ik heb het vermoeden dat de frequentie van mijn netspanning veranderd is, omdat mijn elektrische klokken allemaal enorm achter beginnen te lopen. Maar waar moet ik dit in vredesnaam gaan aangeven? Gemeente, energieleverancier? Ik huur all-in dus weet niet eens wie mijn energieleverancier is. Huisbaas dan maar lastigvallen denk ik?
germie schreef:Century schreef:Ik heb het vermoeden dat de frequentie van mijn netspanning veranderd is, omdat mijn elektrische klokken allemaal enorm achter beginnen te lopen. Maar waar moet ik dit in vredesnaam gaan aangeven? Gemeente, energieleverancier? Ik huur all-in dus weet niet eens wie mijn energieleverancier is. Huisbaas dan maar lastigvallen denk ik?
Die van mijn oven wijkt inmiddels ook 4 minuten af van mijn telefoon. Snap het ook niet. Winter?
Riddershow schreef:Het stroom wordt denk ik wat stroperiger door de kou.
xMaxxiee schreef:Geeft divoza nog verjaardagscheques uit?
Heb er dit jaar weer geen gehad... Zal er waarschijnlijk aan liggen dat ik op 29 februari jarig maar vind het wel een beetje jammer
Cowboy55 schreef:Riddershow schreef:Het stroom wordt denk ik wat stroperiger door de kou.
Stroom, zoals bekend, is AC/DC.
Om van AC naar DC te komen moet de stroom door BC en CC.
Maar omdat het zo koud is verandert de stroom van BC in BrrrrbrrrbrrrC.
Daarna gaat ie dan pas naar CC en DC.
En dat duurt wat langer.
Heus waar......
Eske_B schreef:Waarom mogen internationale studenten meestemmen in de gemeenteraad? Ze wonen hier meestal een jaar (tot hooguit 4) en spreken meestal geen woord Nederlands.
Anoniem schreef:xMaxxiee schreef:Geeft divoza nog verjaardagscheques uit?
Heb er dit jaar weer geen gehad... Zal er waarschijnlijk aan liggen dat ik op 29 februari jarig maar vind het wel een beetje jammer
Ja doen ze nog. Even een berichtje sturen op facebook, dan krijg je er een via de mail. Heb ik toen ook gedaan.
oomens schreef:Eske_B schreef:Waarom mogen internationale studenten meestemmen in de gemeenteraad? Ze wonen hier meestal een jaar (tot hooguit 4) en spreken meestal geen woord Nederlands.
Omdat iedere inwoner van een gemeente mag stemmen voor de gemeenteraad. Internationale studenten dus ook, of ze nou vier jaar of vier weken hier zijn. Nederlanders mogen toch ook stemmen voor de gemeenteraad van een gemeente waar ze een week later al niet meer wonen. Is dat dan minder vreemd?