Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 08:57

Sowieso klanten die vinden dat de regels niet voor hin gelden zijn verschrikkelijk irritant :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:14

Ik hou het toch maar op erwtensoep.Lekker veilig.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:59

Wie er ervaring heeft bij het weglaseren van een tattoo. Zit te googlen... maar vind wat plaatjes. Maar mis de echte verhalen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:14

Knert schreef:
Wie er ervaring heeft bij het weglaseren van een tattoo. Zit te googlen... maar vind wat plaatjes. Maar mis de echte verhalen.

Je kan beter coveren. Zoals je misschien zelf hebt gezien maakt lazeren het echt ontzettend lelijk.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:26

SavannahNx schreef:
Knert schreef:

Je kan beter coveren. Zoals je misschien zelf hebt gezien maakt lazeren het echt ontzettend lelijk.

Heb alleen zwarte kleuren. Oude tattoo van 17 jaar terug. Coveren is zeker geen optie

Vind het niet lelijk. Kan me voorstellen dat als mensen de laserbehandeling niet afmaken dat het dan wel lelijk is.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:20

Waar komt het spreekwoord “wit voetje halen” vandaan?

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:28

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 08:55

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:36

Waarom levert de Decathlon nooit op tijd? Ik bestel er geregeld en telkens wordt er een verwachte leveringsdatum genoemd en die is in de 5 bestellingen die ik daar gedaan heb nog nooit gehaald. Nu heb ik ook weer eentje lopen die morgen zou moeten komen, maar de bestelling is nog niet eens in behandeling genomen. Het wordt wel geleverd uiteindelijk is mijn ervaring, maar nooit op tijd. Wil je iets snel hebben moet je daar niet zijn in ieder geval. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima, maar kennelijk is het moeilijk om een reële levertijd te noemen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:40

het heeft vaak te maken met de beschikbaarheid van goederen, een werkend systeem, de post...

mijn ervaringen zijn juist heel positief. Een verwachtte levertijd is helaas geen fix levertijd

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:54

Ik heb het vermoeden dat de frequentie van mijn netspanning veranderd is, omdat mijn elektrische klokken allemaal enorm achter beginnen te lopen. Maar waar moet ik dit in vredesnaam gaan aangeven? Gemeente, energieleverancier? Ik huur all-in dus weet niet eens wie mijn energieleverancier is. Huisbaas dan maar lastigvallen denk ik?

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 15:05

Ik bestel nooit meer iets online bij de decatlon, dan ga ik het wel halen. Ooit een snorkelmasker besteld, zou 3 dagen later binnen zijn... Werden er 30, dus heb er nog een gehaald vlak voor ik op vakantie ging en heb die ik online had besteld teruggestuurd zodra ik terug kwam :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 15:25

Century schreef:
Ik heb het vermoeden dat de frequentie van mijn netspanning veranderd is, omdat mijn elektrische klokken allemaal enorm achter beginnen te lopen. Maar waar moet ik dit in vredesnaam gaan aangeven? Gemeente, energieleverancier? Ik huur all-in dus weet niet eens wie mijn energieleverancier is. Huisbaas dan maar lastigvallen denk ik?

Die van mijn oven wijkt inmiddels ook 4 minuten af van mijn telefoon. Snap het ook niet. Winter?

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 15:44

Geeft divoza nog verjaardagscheques uit?

Heb er dit jaar weer geen gehad... Zal er waarschijnlijk aan liggen dat ik op 29 februari jarig maar vind het wel een beetje jammer :(

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 16:37

germie schreef:
Century schreef:

Die van mijn oven wijkt inmiddels ook 4 minuten af van mijn telefoon. Snap het ook niet. Winter?

Het stroom wordt denk ik wat stroperiger door de kou.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 16:50

Riddershow schreef:

Stroom, zoals bekend, is AC/DC.
Om van AC naar DC te komen moet de stroom door BC en CC.
Maar omdat het zo koud is verandert de stroom van BC in BrrrrbrrrbrrrC.
Daarna gaat ie dan pas naar CC en DC.
En dat duurt wat langer.
Heus waar...... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:09

xMaxxiee schreef:

Heb er dit jaar weer geen gehad... Zal er waarschijnlijk aan liggen dat ik op 29 februari jarig maar vind het wel een beetje jammer :(

Ja doen ze nog. Even een berichtje sturen op facebook, dan krijg je er een via de mail. Heb ik toen ook gedaan :).

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:31

Cowboy55 schreef:
Riddershow schreef:

Stroom, zoals bekend, is AC/DC.
Om van AC naar DC te komen moet de stroom door BC en CC.
Maar omdat het zo koud is verandert de stroom van BC in BrrrrbrrrbrrrC.
Daarna gaat ie dan pas naar CC en DC.
En dat duurt wat langer.
Heus waar...... :j

_O- _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:36

Zo, mijn decathlongpakketje is onderweg. Maar morgen zal het niet geleverd worden, want het komt uit Duitsland. Dus dan hopelijk dinsdag. Kan ik mijn deur weer omtoveren tot krachthonk :D.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:09

Waarom mogen internationale studenten meestemmen in de gemeenteraad? Ze wonen hier meestal een jaar (tot hooguit 4) en spreken meestal geen woord Nederlands.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 09:20

Eske_B schreef:
Waarom mogen internationale studenten meestemmen in de gemeenteraad? Ze wonen hier meestal een jaar (tot hooguit 4) en spreken meestal geen woord Nederlands.

Omdat iedere inwoner van een gemeente mag stemmen voor de gemeenteraad. Internationale studenten dus ook, of ze nou vier jaar of vier weken hier zijn. Nederlanders mogen toch ook stemmen voor de gemeenteraad van een gemeente waar ze een week later al niet meer wonen. Is dat dan minder vreemd?

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 09:59

Anoniem schreef:
xMaxxiee schreef:

Ja doen ze nog. Even een berichtje sturen op facebook, dan krijg je er een via de mail. Heb ik toen ook gedaan :).

Gister gedaan maar kreeg een bijdehante reactie terug. Ga wel naar EJ want de klantenservice van divoza komt me onderhand de neus uit :roll:

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:10

Divoza service is inderdaad ruk soms had ik ook met ruilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 12:10

oomens schreef:
Eske_B schreef:

Omdat iedere inwoner van een gemeente mag stemmen voor de gemeenteraad. Internationale studenten dus ook, of ze nou vier jaar of vier weken hier zijn. Nederlanders mogen toch ook stemmen voor de gemeenteraad van een gemeente waar ze een week later al niet meer wonen. Is dat dan minder vreemd?

Daar moet wel bij dat alleen studenten uit de EU mogen stemmen als ze op uitwisseling zijn. Voor non-EU studenten geldt dat ze minstens vijf jaar permanent moeten wonen in het land waar ze hun stem uit willen brengen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 01:19

Hoevaak kan je je schaatsen laten slijpen voor je nieuwe ijzers moet?
Schaatsen waar niet mee over zand/gras/asfalt wordt gelopen en dus niet extreem stomp worden.