Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:05

Jibbel schreef:
lieveli schreef:
Ik zie ook niet hoe Goof onvriendelijk is.

Dat zeg ik ook niet? :?

Iemand gewoon blokkeren/verwijderen als diegene iets aan je vraagt, vind ik persoonlijk bot. En dat is iets wat niet bij mij past. En ik dus ook niet doe.

Je noemt haar bot?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:07

Ehh, nope..dan lees je het verkeerd. ;)

Ik vraag waarom ik zo bot zou reageren op berichtjes via messenger door te blokkeren/verwijderen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:09

Ja en daarna breek je een lans voor meer vriendelijkheid? Nou ja, maakt verder niet uit.

Ik ben ook team blokkeren en verwijderen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:14

Ik snap dan weer niet waarom je elke date zou moeten blokkeren en verwijderen als je er niks mee wil? Ik heb ook alleen de mega vervelende geblokkeerd en verwijderd hoor. Met sommige app ik ook heel sporadisch nog eens, ze weten allemaal dat ik geen interesse heb en dat ik dat ook niet ga krijgen. Dan is het aan hen om ermee te doen wat ze willen. Zolang je ze geen (valse) hoop gaat geven zie ik er geen kwaad in. Tuurlijk je hoeft echt niet met al je ex-dates contact te onderhouden, maar bij sommige kan het wel alsnog gezellig zijn ze zo nu en dan te spreken.

Goof

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:16

Maar colien, wat is dan de toegevoegde waarde van dat contact?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:19

Gezelligheid, vermaak. Wat is de toegevoegde waarde van al het contact dat je op bokt hebt? Van ons hoef je toch ook niet allemaal iets (vriendschap, relatie)?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:22

Lieveli, geen idee wat je nu bedoelt, volgens mij communiceren we lekker langs elkaar heen. Maar dat ik iets bot vind (iemand dus negeren/blokkeren/verwijderen nav berichtjes die hij stuurt en me daarmee niet lastigvalt) staat volgens mij totaal los van of ik Goof bot zou vinden of niet (wat ik overigens niet vind en ook niet beweer), het was gewoon puur een vraag (waarom zou ik zo bot daarop terug reageren?) Voor mij voelt het iig niet goed om op zo'n manier met iemand om te gaan.

Danku Colien. Jij omschrijft wat ik bedoel. ;)

Goof, waarom moet er per se een toegevoegde waarde zijn aan contact? Het is toch ook gewoon leuk om wederzijdse interesse te hebben in mensen waarmee je iets hebt gedeeld? En dat hoeft dan niet wekelijks te zijn, maar als je sporadisch eens contact hebt, waarom niet? Ik word niet slechter van contact met iemand, tenzij t een stalker betreft. :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:08

Ik heb ook met zoveel mensen contact hoor, ook oude tinders dates of scharrels. Niet dat ik iets van ze moet of nodig heb, van beiden kanten is wel duidelijk hoe het zit, maar gewoon gezelligheid, interesse. Ik vind afkappen ook niet zo nodig. Vriendinnen vragen het zich ook wel eens af hoor, waarom ik met bepaalde mensen nog contact heb, tja ze zijn aardig en gezellig en ik ben altijd wel oprecht geïnteresseerd hoe het met ze gaat. Maar daar mag iedereen anders in staan toch?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:15

Dames, make love, not war :+

Nog 1 werkelijke match over, maar die loopt ook al bijna tegen het maximale stilte-termijn aan :P
ja en daarnaast nog een paar bekenden als match dus die reken ik niet mee :')
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 05-07-17 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:16

Jeetje Fles, het is maar een discussie.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:18

Ik blokkeer ook niet iedereen waar ik verder niks van wil hoor, ik geef eerst gewoon heel duidelijk aan dat ik niks met ze wil maar gewoon vrienden wil zijn. Nu heb je er altijd een paar tussen zitten die het niet snappen en die blijven heel vervelend doorpraten en die gaan meestal na een paar dagen wel op de blok want dat is gewoon heel vervelend.

Ik ben zelf ook niet super goed in het onderhouden van contacten, ik sta erom bekend om ineens een paar dagen nergens op te reageren omdat ik dan gewoon heel druk ben. :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:02

Nou ben ik nieuwsgierig: Zijn er ook mensen die na een week/twee weken geen tinder opeens allemaal matches bij staan die je 100% zeker niet zelf geliked hebt? ik like NOOIT profielen waarvan ik geen duidelijke foto zie.. Maar ik had een match?? En die begon te praten.. en nu wilt ie afspreken :+ nog steeds geen idee hoe hij eruit ziet.

Hoe staan jullie overigens tegenover drugs? Deze zelfde jongen heeft veel jointjes gerookt en nu nog 'af en toe' . Ik zou het zelf nooit doen, vind ook dat men moet doen en laten wat ie wilt, maar of zo'n iemand relatie materiaal is weet ik ook niet...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:05

Colien schreef:
Gezelligheid, vermaak. Wat is de toegevoegde waarde van al het contact dat je op bokt hebt? Van ons hoef je toch ook niet allemaal iets (vriendschap, relatie)?

De discussies vind ik leuk. En ik zoek op bokt toch het meest de mensen uit waar ik wat mee heb, de rest laat ik links liggen. Mannen waar ik niks van wilde verwijderde ik, in vriendschappen ben ik niet geïnteresseerd.

mirthheee schreef:
Nou ben ik nieuwsgierig: Zijn er ook mensen die na een week/twee weken geen tinder opeens allemaal matches bij staan die je 100% zeker niet zelf geliked hebt? ik like NOOIT profielen waarvan ik geen duidelijke foto zie.. Maar ik had een match?? En die begon te praten.. en nu wilt ie afspreken :+ nog steeds geen idee hoe hij eruit ziet.

Hoe staan jullie overigens tegenover drugs? Deze zelfde jongen heeft veel jointjes gerookt en nu nog 'af en toe' . Ik zou het zelf nooit doen, vind ook dat men moet doen en laten wat ie wilt, maar of zo'n iemand relatie materiaal is weet ik ook niet...

Mijn man rookt heel af en toe een jointje. Geen problemen mee, hij gaat er niet raar van doen of iets dergelijks. In niet-zwangere toestand drink ik elke dag wel een wijntje, dat vind ik praktisch hetzelfde.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:43

mirthheee schreef:

Dat van die matches had ook wel eens ja :=
Drugs heb ik niks mee en mijn vriend ook niet. We drinken af en toe wel en gaan dan ook op stap, maar dat is ongeveer 1 keer in de 2 maand, dus niet bijzonder veel.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:49

mirthheee schreef:

Ik geloof niet dat ik dat gehad heb van die matches.. soms wel dat ik twijfel maar voor hetzelfde geld heb ik die 3 maanden terug geliked en weet ik het gewoon niet meer. In ieder geval geen matches gehad waarvan ik dacht, dat kan ik nooit zelf gedaan hebben (behalve vlak na een stapavond waarbij een vriendin geswiped heeft haha :+ )

Drugs blijft toch ieder voor zich, ik ben er nogal op tegen, net als roken, dus ik zou echt niet met iemand samen willen zijn die rookt of drugs gebruikt. Maar gelukkig staat iedereen daar anders in :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:51

Drugs was ik heel sterk tegen, maar mijn mening heb ik bijgesteld. Mijn vriend doet niet aan drugs maar heeft het wel eens geprobeerd.
Zolang iemand niet wekelijks/maandelijks drugs doet heb ik er niks tegen. Je moet zegmaar niet enkel nog kunnen functioneren (of kunnen feesten) met enkel nog drugs op. En je moet mij niet "verplichten" om mee te doen of uit te proberen.

Iemand die vaste roker is zou ik dan wel op afknappen. Mijn astma vind dat gewoon een not-done.

@lieveli dat is dan verschil in mensen denk ik. Ik vind tinder ook prima voor het opbouwen van contacten. Dus misschien dat ik daarom de contacten niet afkap.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:56

Ja ik probeer heel erg voor mezelf te bedenken of ik een relatie of vriendschap aan zou willen gaan met iemand die drugs gebruikt. Ik krijg zelf moeite met ademen als iemand in mijn buurt rookt dus dat wil ik sowieso niet. Ik weet ook niet of iemand stinkt als ze jointjes oid roken..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 18:44

mirthheee schreef:
Ja ik probeer heel erg voor mezelf te bedenken of ik een relatie of vriendschap aan zou willen gaan met iemand die drugs gebruikt. Ik krijg zelf moeite met ademen als iemand in mijn buurt rookt dus dat wil ik sowieso niet. Ik weet ook niet of iemand stinkt als ze jointjes oid roken..

Als je er zo erg niet tegen kan zou ik er al niet aan beginnen. Ik kan er zelf aardig tegen maar mijn beide zussen absoluut niet. Die selecteerden er ook behoorlijk actief op :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 20:12

mirthheee schreef:

Heb je serieus nog nooit wiet geroken? :')
Mijn huisgenootje blowt en dat ruik ik vaak zat. Net als wanneer je over een plein loopt oid, komt er altijd wel een zuchtje wietlucht langs. :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 20:40

Ik heb nog nooit wiet of een andere drugs gebruikt en dat is 1 van de weinige dingen waar ik trots op ben :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 20:52

MarlindeRooz schreef:
mirthheee schreef:

Heb je serieus nog nooit wiet geroken? :')
Mijn huisgenootje blowt en dat ruik ik vaak zat. Net als wanneer je over een plein loopt oid, komt er altijd wel een zuchtje wietlucht langs. :P

Ja die lucht ken ik natuurlijk wel, maar ik bedoel of het net zo erg aan iemand hangt als bij rokers

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:09

BarryPlopper schreef:
Ik heb nog nooit wiet of een andere drugs gebruikt en dat is 1 van de weinige dingen waar ik trots op ben :')

Zelfde, ook nog nooit gerookt. Niet nodig dus lekker belangrijk. :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:28

Ik zou erop afknappen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:33

BarryPlopper schreef:

Braafste kindje in de klas _O-

Trots zijn op dat soort dingen vind ik altijd heel bijzonder.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:33

Flessuh schreef:
BarryPlopper schreef:

Zelfde, ook nog nooit gerookt. Niet nodig dus lekker belangrijk. :P

Hier ook *\o/*