Colien schreef:Gezelligheid, vermaak. Wat is de toegevoegde waarde van al het contact dat je op bokt hebt? Van ons hoef je toch ook niet allemaal iets (vriendschap, relatie)?
De discussies vind ik leuk. En ik zoek op bokt toch het meest de mensen uit waar ik wat mee heb, de rest laat ik links liggen. Mannen waar ik niks van wilde verwijderde ik, in vriendschappen ben ik niet geïnteresseerd.
mirthheee schreef:Nou ben ik nieuwsgierig: Zijn er ook mensen die na een week/twee weken geen tinder opeens allemaal matches bij staan die je 100% zeker niet zelf geliked hebt? ik like NOOIT profielen waarvan ik geen duidelijke foto zie.. Maar ik had een match?? En die begon te praten.. en nu wilt ie afspreken

nog steeds geen idee hoe hij eruit ziet.
Hoe staan jullie overigens tegenover drugs? Deze zelfde jongen heeft veel jointjes gerookt en nu nog 'af en toe' . Ik zou het zelf nooit doen, vind ook dat men moet doen en laten wat ie wilt, maar of zo'n iemand relatie materiaal is weet ik ook niet...
Mijn man rookt heel af en toe een jointje. Geen problemen mee, hij gaat er niet raar van doen of iets dergelijks. In niet-zwangere toestand drink ik elke dag wel een wijntje, dat vind ik praktisch hetzelfde.