Fennadev schreef:Ik vond die van mij niet zo heel persoonlijk. Zelfs het gedicht was letterlijk hetzelfde als die bij een andere bokker. Maar kan zijn dat ze samenwerkten. En er zaten dingen in waar ik niks mee kan. Dat waren gelukkig maar twee dingen, de rest is wel leuk en lekker. Ik had zeker genoeg hints gedaan.
Ik voel me nu ook een beetje aangevallen eigenlijk.
Ik kon niet zo heel veel met je tops/flops en heb in je berichten gezocht maar kon weinig vinden. Je postte verder ook geen hints meer. Dit was ook mijn eerste jaar en heb het eerdere topic niet teruggekeken (stom ik weet het) dus wist niet goed wat ik kon verwachten. Heb wel mijn best gedaan om cadeautjes te zoeken wat ik dacht dat je leuk vond. En heb wel dingen van je lijstje. De hint is wat slap maar ik kon niets anders bedenken op dat moment. Ben met een andere bokker gaan shoppen en we hebben samen alles ingepakt en de doos ingepakt. De hint was mijn idee en we hebben hem uiteindelijk samen gebruikt ja. Gedicht ook. Na alles gezien te hebben ga ik het volgend jaar ook anders doen. Nu weet ik hoe of wat. Maar ik heb ook gewoon tijd en geld besteed aan je doos met cadeautjes dus ik vind het eigenlijk niet zo netjes dat je die opmerking nu maakt.