Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee
_sylvia_ schreef:waxmeltsenzo schreef:Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee
Ik heb er ook 1, drama ding, wax kookt (oke rookt) erin, afstand waxinelichtje tot onderkant bakje is 6 a 7 cm.
Lisitano schreef:Italian Winter is gek he? Fruitig, groen en toch lekker wintersik heb de jar en ik ruik 'm echt goed.
Yv_ schreef:Gespaarde code.
Oh mijn Scentsies gaan vrij hard. En voordat er straks alleen maar bij die poedersuiker besteld kan worden.. Doe ik het liever nu nog f.
Pirouette: 11 dec is laatste dag dat je order kunt sturen kreeg ik net terug!
little_birdy schreef:heeft iemand interesse in waxkorrels om zelf kaarsen mee te maken ?
hen zo'n 10 doosjes staan.
kunnen volgens mij alleen met pakket post maar wil ze best in een zakje stoppen en goede envelop
wil ze graag ruilen tegen iets lekkers wax of tarts of iets
Yv_ schreef:Bedoel je deze Nikki?
http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/c-2 ... al-editon/
Of een andere? want deze is er al heel lang toch?
little_birdy schreef:little_birdy schreef:heeft iemand interesse in waxkorrels om zelf kaarsen mee te maken ?
hen zo'n 10 doosjes staan.
kunnen volgens mij alleen met pakket post maar wil ze best in een zakje stoppen en goede envelop
wil ze graag ruilen tegen iets lekkers wax of tarts of iets
niemand? want dan gooi ik het gewoon weg van de week