Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:16

Graag gedaan :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:20

Thnx nikki! Maar durf nog steeds niet zo goed jars op de gok te kopen. Iets met teveel miskopen :') .
Bestelling was wel doorgekomen, maar betaling idd niet. Gelukkig deed-ie het vandaag weer, dus order komt helemaal goed :). Had op het laatste nippertje gezien dat Kringle ook nieuwe wintergeurtjes erbij had. Helaas heel veel met dennen, maar toch ook een paar niet. Ben benieuwd!

Klinkt wel heel fijn die branders! Vind ze alleen niet zo mooi, is volgens mij ook wel iets waar je van moet houden. Zijn ze allemaal zo of heb je ze ook gewoon in het wit?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:32

Ik vind ze ook niet zo mooi. Heb deze alleen gekocht, omdat er een jaar of 5 geleden nog niet veel keus was en ik zocht een brander die niet zo heet werd. Maar ik had 'm altijd achter een plant of zo staan :D

Ik ben weer een Scentsy lijstje aan het maken, ik wil nog een keer bestellen bij Anita voordat ze stopt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:45

Er zijn tegenwoordig meerdere modellen van

Deze vind ik wel mooi en dat zijn slechts enkele voorbeelden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er is minder keuze dan de standaard crackelee branders maar als je daar alleen de hoge van kunt is de keuze ook beperkt denk dat ik het echt wel een leuke aanvulling vind.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:57

Nee, sorry, vind ik ook niet mooi. Maar daarom zeg ik, volgens mij moet je er wel van houden, is behoorlijk specifiek. Enige die ik nog wel oke vind (maar niet zou willen) is die met die olifantjes.

Ik heb al vanaf dat ik een jaar of 12 ben van die branders. Wel heel simpel wit enzo :j. Ging toen op visite bij kennissen van mijn ouders in Londen en toen kwam ik door hun in aanraking met die olietjes die je in water moet druppelen. Daar waren toen ook branders voor, beetje bij die bijzondere winkels wel. Olietjes toen bij TBS. Had het toen gekregen, superleuk. Later ging ik over op wierrook, maar dat was meer omdat ik dacht dat ze dan niet zouden ruiken dat ik rookte uit mn raam :').

Oooojjaaaaa dat is een goede van jou Pirouette! Moet ik ook nog doen!
T/m 31 december kan het toch? Of nja, tot dan verzend ze geloof ik?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:04

Ja smaken verschillen, dat is natuurlijk zo. En het is ook moeilijk maar dat is met alles zo.

Ik vind het wel leuk dat er steeds meer keuze komt in deze branders. Alleen zullen ze nooit strak worden gok. Ik ;)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:53

Die met het olifantje is wel leuk, die met de kleurtjes vind ik niet mooi. Die van mij heeft trouwens een metalen laagje in het bakje (koper), daar gaan de melts heel gemakkelijk uit.

Ik weet ook niet precies tot wanneer je kunt bestellen Yv, alleen dat ze eind van het jaar stopt :)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:07

Vind die met dat zonnetje en olifantje ook wel leuk!

First snow van kringle aan :D

Toch wel heel leuk om van iemand anders geurtjes over te kopen, zijn geuren die ik zelf niet snel had gekocht. Maar uiteindelijk toch super lekker ruiken!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:08

waxmeltsenzo schreef:
Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee ;)

Ik heb er ook 1, drama ding, wax kookt (oke rookt :o ) erin, afstand waxinelichtje tot onderkant bakje is 6 a 7 cm.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:17

Ik had Lake Sunset aanstaan met werkelijk een prachtige pool, alleen totaal geen geur.

Afbeelding

Nu Satin Sheets in de brander gegooid.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:46

_sylvia_ schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Even een vraagje, zijn er mensen die een zeep of spek stenen brander hebben? Ze hebben de naam dat ondanks dat ze wat kleiner 10 11 of 12 cm zijn ze toch geschikt zijn voor zachtere was soorten. Ik heb een paar mooie gezien maar ik heb er dus geen ervaring mee en ben daar wat terughoudend mee ;)

Ik heb er ook 1, drama ding, wax kookt (oke rookt :o ) erin, afstand waxinelichtje tot onderkant bakje is 6 a 7 cm.

Dat is minder.
Ja ze zijn kleiner maar het zou zo moeten zijn dat ze minder warm worden. Maar jij hebt er dus andere ervaring mee.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:41

Lisitano schreef:
Italian Winter is gek he? Fruitig, groen en toch lekker winters <3 ik heb de jar en ik ruik 'm echt goed.

Ja ga me nog maar even lekker zitten maken! Vind het echt een heel fijn geurtje, complex maar erg lekker.

@Yv_ Kortingscode Duizendpoot? Heb ik een actie gemist of was dat een persoonlijk gekregen code?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 19:32

Afbeelding

<3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:18

Mooie pooltjes zeg!

Oja Scentsy. Ik heb geloof ik 3 blokjes geprobeerd tot nu toe. Ik moet dat maar weer eens branden.

Hier brandt Lavender Vanilla van YC. Blijft lekker!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:59

Gespaarde code :j.

Oh mijn Scentsies gaan vrij hard :'). En voordat er straks alleen maar bij die poedersuiker besteld kan worden.. Doe ik het liever nu nog f.

Pirouette: 11 dec is laatste dag dat je order kunt sturen kreeg ik net terug!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:59

Hebben jullie van Bridgewater die Sweet Grace collectie gezien? <3 ik heb er een besteld, ben benieuwd hoe het brandt.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:02

Yv_ schreef:
Gespaarde code :j.

Oh mijn Scentsies gaan vrij hard :'). En voordat er straks alleen maar bij die poedersuiker besteld kan worden.. Doe ik het liever nu nog f.

Pirouette: 11 dec is laatste dag dat je order kunt sturen kreeg ik net terug!

Bedankt _/-\o_

Ik ga ook niet bij Kara bestellen, dan zoek ik wel iemand in Duitsland. Volgens mij willen al die Scentsy consulentes maar al te graag bestellingen aannemen!
Mijn Scentsy's waren ook even blijven liggen, van de week een paar blokjes aangehad en nu wil ik meer <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:22

Lisitano schreef:
Hebben jullie van Bridgewater die Sweet Grace collectie gezien? <3 ik heb er een besteld, ben benieuwd hoe het brandt.

Had het nog niet gezien, heb ze even opgezocht, maar niet mijn smaak. Gelukkig maar want ik vind die geur ook niet lekker :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:25

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:28

Ook niet m'n smaak, maar wel een mooi initiatief zeg!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 22:30

little_birdy schreef:
heeft iemand interesse in waxkorrels om zelf kaarsen mee te maken ?
hen zo'n 10 doosjes staan.
kunnen volgens mij alleen met pakket post maar wil ze best in een zakje stoppen en goede envelop ;)
wil ze graag ruilen tegen iets lekkers wax of tarts of iets

niemand? want dan gooi ik het gewoon weg van de week :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:52

Yv_ schreef:
Bedoel je deze Nikki?
http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/c-2 ... al-editon/

Of een andere? want deze is er al heel lang toch?

Die had ik nog helemaal niet gezien. Ik had gewoon even op Sweet Grace Collectie gegoogled en kwam toen allerlei verschillende kaarsen tegen van Sweet Grace, met de toevoeging collectie dus nam aan dat het daarom ging.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:54

Nee, nieuwe! Heel gaaf vind ik zelf :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb die laatste besteld. Sweet Grace is zo'n geur die altijd kan en Bridgewater is qua geur goed sterk. Alleen dat poolen... Maar dat gaan we wel zien dan :j

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:58

little_birdy schreef:
little_birdy schreef:
heeft iemand interesse in waxkorrels om zelf kaarsen mee te maken ?
hen zo'n 10 doosjes staan.
kunnen volgens mij alleen met pakket post maar wil ze best in een zakje stoppen en goede envelop ;)
wil ze graag ruilen tegen iets lekkers wax of tarts of iets

niemand? want dan gooi ik het gewoon weg van de week :)

T is meer dat ik niets te ruilen heb. Ik heb in mijn stash van alles maar 1 en ik wil niks kwijt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 00:15

Wat voor was is het?