Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Dat studeer ik nu toevallig, maar een prof vertelde dar 1/3 van de advocaten onder de armoedegrens leeft en dat het beroep zwaar onder druk komt te staan met veel veranderingen. Daarom vroeg ik me af wat dan in godsnaam wel werkzeker en geldzeker was
Janneke2 schreef:Hoe het bij paarden zit weet ik niet, maar de huisarts geeft gewoon AB zonder test na een tekenbeet.
Waar Damned over spreekt mbt reguliere en alternatieve testen weet ik niet, het betrouwbaarste adres om te testen is een laboratorium dat in Weert staat. Dit werkt volstrekt regulier, maar houdt de vakliteratuur mbt Lyme/ borreliosis bij. Bij de Oosterburen kun je vaak beter terecht.
eilleen333 schreef:De woonkamer kan je spannend en uitdagend maken voor een kat![]()
Snap dat mensen vinden dat katten buiten moeten kunnen spelen, maar ze worden om de haverklap plat gereden. Als je in een woonwijk woont, snap ik echt niet dat je dat riciso loopt, maar goed...
Ik vraag mij af hoe het kan dat het doodnormaal is om katten overal te laten lopen (en poepen), terwijl de hele buurt hem flipt als mijn hond losloopt of mijn paard in de berm poept...
MarlindeRooz schreef:Docentenopleiding Nederlands. Verdiend niet slecht als je kijkt naar de vakanties etc.