Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:28

Jaaaa mijn Schatjes zijn ook binnen!

Afbeelding

Vind ze echt super vet maar twijfel een beetje. Heb nu een 39 besteld maar loop zo net niet tegen de voorkant aan, ben bang dat een 40 te groot gaat zijn en dus gaat uit slippen, een 39,5 zou perfect zijn maar die bestaat niet.
Wat is wijsheid om te doen? 40 bestellen met een zooltje? Of deze houden want ze lopen toch nog wel uit (of niet?)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:34

_mexx_lady_ schreef:
Jaaaa mijn Schatjes zijn ook binnen!

[ [url=m/l2lZq3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind ze echt super vet maar twijfel een beetje. Heb nu een 39 besteld maar loop zo net niet tegen de voorkant aan, ben bang dat een 40 te groot gaat zijn en dus gaat uit slippen, een 39,5 zou perfect zijn maar die bestaat niet.
Wat is wijsheid om te doen? 40 bestellen met een zooltje? Of deze houden want ze lopen toch nog wel uit (of niet?)

Ik had hetzelfde probleem en heb voor 40 met een zooltje gekozen! Ben bang dat je met een 39 echt je tenen kapot gaat lopen.

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:50

Gelukkig dat jij mijn gevoel bevestigd! Heb de 40 besteld maar hou de 39 ook nog even thuis om te vergelijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 15:24

Ik heb dat met nike ook altijd (37 bestaat niet). Pas 36.5 ook, maar net wat te klein. Ik ga dus altijd voor 37.5 en dat loopt prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:52

Zou dan 40 nemen idd, schoenen lopen in de lengte nooit uit.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:53

Leuke schoenen Saar! Succes ook met wit houden :D !

Ik weet niet of ik nog verteld had wat ik uiteindelijk naar mijn diploma uitreiking had aangedaan?
Het is een rood jurkje geworden. Heb even een foto van de winkel opgezocht.
http://ijdeltuitheeze.nl/wp-content/upl ... al-red.jpg

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:14

Toffe schoenen & mooi jurkje! <3

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:22

Dames, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb in de uitverkoop bij c&a in december een high waist skinny gekocht medio december.
Deze heb ik 3 keer gedragen, ik was erg blij met deze broek omdat de kont zakken van de broek niet ergens op m'n rug zaten en m'n billen niet uit deze broek leken te vallen. Wat ik erg vaak heb met high waist skinny's.
Nu ben ik de broek kwijt. Ergens na het wassen ben ik hem uit het oog verloren
Overal gezocht, heel m'n kast door gespit, ook zo de kant van m'n vriend maar hij is gewoon verdwenen. Hoe? I don't know!
Maar nu zoek ik dus naar dezelfde skinny. Misschien dat jullie mij met de zoektocht kunnen helpen.
High waist skinny, maat 36 in de korte versie van c&a.
Afbeelding
Foto van het gehele setje met broek

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:06

Even op de site kijken misschien hebben ze hem nog gewoon in het assortiment?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:32

Seventje schreef:
Dames, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb in de uitverkoop bij c&a in december een high waist skinny gekocht medio december.
Deze heb ik 3 keer gedragen, ik was erg blij met deze broek omdat de kont zakken van de broek niet ergens op m'n rug zaten en m'n billen niet uit deze broek leken te vallen. Wat ik erg vaak heb met high waist skinny's.
Nu ben ik de broek kwijt. Ergens na het wassen ben ik hem uit het oog verloren
Overal gezocht, heel m'n kast door gespit, ook zo de kant van m'n vriend maar hij is gewoon verdwenen. Hoe? I don't know!
Maar nu zoek ik dus naar dezelfde skinny. Misschien dat jullie mij met de zoektocht kunnen helpen.
High waist skinny, maat 36 in de korte versie van c&a.
[ [url=m/ZPJWNc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van het gehele setje met broek

Of kijk op de site van wehkamp, daar haal ik ook altijd broeken van c&a vandaan die niet meer in de winkel liggen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:36

Iemand trouwens een tip waar ik goedpassende high wasted broeken kan kopen? Zonder dat ik ineens van maat 36 naar maat 42/44 hoef te gaan?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:17

Lous schreef:
Iemand trouwens een tip waar ik goedpassende high wasted broeken kan kopen? Zonder dat ik ineens van maat 36 naar maat 42/44 hoef te gaan?

ik heb twee high waised stretch broeken van de h&m en die lopen niet zo erg uit! Zijn super comfi

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:06

Ik draag ook de high waisted van de h&m met gewoon mijn eigen maat. Lopen inderdaad niet echt uit, heb ze nu een half jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:56

Ik vind high waisted broeken vreselijk zitten, dus kan je er helaas niet mee helpen!

Heeft iemand ervaring met het schoenmerk Bronx? Ik heb echt super leuke schoenen gezien, maar twijfel heel erg over de maat. Ik zit tussen 36 en 37 in, heb in beide maten heel veel schoenen staan namelijk. :')

http://images.asos-media.com/inv/media/ ... ge1xxl.jpg
<3 <3

Aan de ene kant denk ik, kan beter gewoon voor 37 gaan, want kan eventueel wel lage sokjes erin dragen (van die speciale sneaker sokjes die je niet ziet zitten) en de veters wat strakker strikken, maar als ze groot vallen, dan heb ik toch liever een maatje kleiner.

Ik heb trouwens eindelijk mijn Adidas stan smith's in de juiste maat. :') Had ze eerst besteld in 37 1/3, toen in 36 2/3 en daarna heb ik het opgegeven (want online waren ze uitverkocht ook in mijn maat), maar nu heb ik ze, in 36 1/3. :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:10

Ik heb Bronx (timberland model) en heb ze een maatje kleiner geloof ik. Ik zit vaak tussen een 39 en 40 in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:29

Ik had zaterdag iets bij de H&M besteld, krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestellling gewijzigd was en er een artikel geannuleerd was:

'Geannu­leerd: Dit artikel bleek helaas niet aan onze kwaliteitseisen te voldoen of wordt niet meer geleverd. We hebben je bestelling voor dit artikel geannuleerd.'

Nou, lekker is dat dan. En er kan geeneens een sorry o.i.d. van af, fijne service...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:35

Ik snap niet zo goed dat je beledigd bent... Ze geven toch netjes aan dat ze het niet kunnen leveren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:41

Als iets bestel ga ik er ook vanuit dat het geleverd word, dus vind het irritant dat het dan plots toch geannuleerd word. Hou dan de site wat beter up to date.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:45

Snap best dat je het vervelend vind hoor maar voor hetzelfde geld leveren ze jiu een product van barslechte kwaliteit waar je 25 euro voor hebt betaald en dan kan je weer iets hebben dat het zo een slechte kwaliteit is.
Vind het al netjes dat ze je een mailtje sturen dan het geanuleerd is

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:59

Zoiets kan gebeuren toch? Ik vind je reactie ook een beetje fel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:16

Ja klopt sorry is inderdaad zo, heb mij vandaag mateloos lopen irriteren aan een roddelende collega en iemand van MP die iets op zou halen maar niet komt opdagen, dus het is mijn dag niet zo. :o

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:50

Snap wel dat vervelend is, krijg je dus helemaal niks op dit moment?

Owwwwee dat suède zwarte rokje, ik kwijl hier. Heb helaas niet veel geld op dit moment en al een spijkerrok met zulke knopen bij primark gekocht. Maar zwart is zoveel makkelijker te combineren! Misschien voor m'n verjaardag vragen :+

Ik heb nu 2 h&m 'shape' high waisted broeken van 50 euro en die zitten heerlijk. Stretch en krijg je goede billen in!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:55

Een pagina geleden had ik gevraagd voor advies over een jasje voor op mijn werk.
Het is dit vest geworden: http://www.hm.com/nl/product/37993?arti ... le=37993-C
Op het plaatje vind ik het er een beetje *bleh* uitzien, maar met mijn kleren van vandaag was het een leuk vestje :)

Deze paste het beste bij de collectie van de winkel waar ik werk en was ook leuk voor mijn budget :P

Bedankt voor de tips :*

Ik heb ook regelmatig dat de H&M producten niet levert. Het zijn vaak de dingen die ik het liefst wil hebben -O- Niks aan te doen... Maar wel altijd even een baalmomentje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:05

Bedankt Saar! Ik denk dat ik ze dan maar gewoon in 36 bestel..

Ik heb echt nooit problemen met h&m. Mijn pakketjes komen de laatste tijd ook bijzonder snel aan en nooit wat kapot o.i.d.
Vind je reactie ook erg heftig, juist goed dat ze de kwaliteit controleren en dat ze het niet naar je gestuurd hebben toch? Ik zou liever iets niet ontvangen omdat de kwaliteit niet goed genoeg is, dan dat ik het wel ontvang en ik het zelf weer terug moet sturen. :)

Afbeelding
Mijn outfitje van vandaag, had vandaag 3 uurtjes school dus had lekker iets makkelijks aangetrokken. Mijn trein kwam alleen nooit aan op plaats van bestemming en door de storing kon ik ook niet terug naar huis, dus na een half uur wachten heb ik het opgegeven en ben ik de stad maar ingegaan. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:06

En Pippaa, mijn zus heeft dat vestje ook! Inderdaad echt leuk voor die prijs.