Niet eerlijk moeder natuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steeph schreef:Dat er (alweer) geen werkrooster mijn kant op is gekomen, betreft de planning van komende week.
Werk via een uitzendbureau en zou via daar de planning moeten ontvangen. Vorige week niet gehad, week daarvoor niet gehad, allebij aan de bel getrokken en de laatste keer zelfs schriftelijk bevestiging gehad dat ik hem deze week wel zou moeten krijgen.
Geen idee of mijn collega's wel iets gehad hebben. Morgen even vragen.
Wat denken jullie hier nou van? Al helemaal omdat wettelijk gezien de planning 4 dagen van te voren bekend moet worden gemaakt, en de planning die ik nu moet krijgen dus maandag in gaat.
Lau schreef:Steeph schreef:Dat er (alweer) geen werkrooster mijn kant op is gekomen, betreft de planning van komende week.
Werk via een uitzendbureau en zou via daar de planning moeten ontvangen. Vorige week niet gehad, week daarvoor niet gehad, allebij aan de bel getrokken en de laatste keer zelfs schriftelijk bevestiging gehad dat ik hem deze week wel zou moeten krijgen.
Wat denken jullie hier nou van? Al helemaal omdat wettelijk gezien de planning 4 dagen van te voren bekend moet worden gemaakt, en de planning die ik nu moet krijgen dus maandag in gaat.
Ik zou heel erg erin zijn en gewoon niet gaan. En als het werk dan belt zeggen dat je geen rooster hebt ontvangen. En ze vriendelijk doorverwijzen naar het uitzendbureau.
Dorus schreef:Steeph schreef:Dat er (alweer) geen werkrooster mijn kant op is gekomen, betreft de planning van komende week.
Dan heb je ook geen inkomen en kans dat ze zeggen dat je niet meer hoeft te komen.
Ik had voor einde van die dag dat het rooster uiterlijk bekend moet zijn al in de telefoon gehangen. Komt hij nog? Want de werk dag is bijna voorbij en ik heb nog niks gezien.
lieveli schreef:ScarOfWars schreef:Aan mijzelf, en dan voornamelijk mijn uiterlijk
Why? Je bent hartstikke knap. Mooi haar. Schop jezelf!