Het valt hier nu mee net de wind. Dak van de stal herstellen is uitgesteld naar maandag. Ze gaan nu gelijk het hele dak vervangen I.p.v alleen de kapotte platen. De paarden moeten dus nog een extra nacht buitenblijven, mocht het qwa wind meevallen zou de mijne wel op stal kunnen, boven zijn stal is alles nog heel, en de stal naast hem ook. Alleen de 2 voorste stallen en de 2 achterste stallen zijn beschadigd.
Pandora2
Geplaatst: 11-01-15 10:20
Toen ik vanmorgen de paarden ging voederen, kreeg ik gelijk een hagelbui op m'n kop De weerman zei gister nochtans dat vandaag de betere dag ging worden...dat hopen we dan maar want ik ga zo meteen rijden
PrizTwir
Geplaatst: 11-01-15 10:54
Dat lijntje had ons gisteren hier ook bereikt. Flink harde wind en tegen om en uur of half 2 was het droog. De zon kwam er zelfs door. De wind bleef alleen wel hard. De terugweg met de fiets was echt niet geinig.
Vanmorgen vroeg hagelde en regende het hier flink. Af en toe nog wat windstoten en redelijk harde wind.
Hier ook nog steeds last van harde wind en het is vergeleken met gisteren ook een stuk kouder geworden. Wel zie ik dat het zonnetje zich af en toe zich laat zien,maar een aantal minuten later wil het ook wel weer wat gaan regenen.
Het voelt kouder dan gisteren en de wind was nog best straf! Wel droog... op een paar verdwaalde druppels na. Als ik naar BR kijk, lijkt het of het droog gaat worden, maar je ziet ook de buien ter plekke ontstaan. Niets over te zeggen dus...
Volgens mij zeer onbetrouwbaar weer en dat kom volgens mij door de wind.
dravergekkie
Geplaatst: 11-01-15 13:21
Het lijkt harder te waaien dan gister...
gohya
Geplaatst: 11-01-15 17:33
Helemaal geen verkeerd weer vandaag.Op die ene hagelbui na,heel de dag droog.Wel een stevig windje,maar niet heel erg koud. Om ook ons medeleven te tonen in Parijs: http://i61.tinypic.com/2s7tki9.jpg
Britta31
Ze zullen het ook niet doen om het dier, maar in dit geval mogelijk om de provocerende eigenaar te kwetsen....
PrizTwir
Geplaatst: 11-01-15 19:00
Moest vanmiddag tegen de wind met m'n weduwe fietsje, dat was een pittig stukje. De parkeerwacht zat me uit te lachen. verder was het best mooi weer hier.