Ik twijfel even of ik de jas op internet ga bestellen of 2 dagen wacht en hem in de winkel koop.. Koop eigenlijk nooit wat bij de H&M... Heb namelijk nog een retourbon liggen van een tientje.. Jas is nu maar 20 euro (had hem bijna voor 40 euro gekocht afgelopen donderdag)...
@ Kelly, niet zoveel bijzonders eigenlijk haha! O.a. deze bodywarmer, ik wacht echt al heel lang voordat hij in de sale komt.. Lijkt me fijn voor bij de paarden, deze is iig budgetproof!
Nee, helaas niet... Althans, dat vertelde ze mij in de winkel.. Wilde namelijk eerst een andere kleur, maar die hadden ze niet meer. Dus ik vroeg of ik de code ook online kon gebruiken met een retourbon, maar dat kon helaas niet zei ze....
M'n moeder gaat nu speciaal naar de h&m om voor de jas te kijken
Lieve mensen, ik heb jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar Adidas Flux 2.0. Alleen ik kan ze nergens in mijn maat of iets in de buurt vinden (hoe vallen ze eigenlijk?)! Zowel offline en online niet. Vrij frustrerend, ben elke keer te laat als ik mooie sneakers zie. Heeft iemand enig idee welke site ik kan nog kan proberen? Zalando, pro-shoes, sneakerdistrict, sneakers.nl, intreza, wehkamp, nelly, coach, kingoftrainers, idenza/omoda/sarenza allemaal al geprobeerd... Ben ook niet zo thuis in het sneaker wereldje dus zie vast iets over het hoofd. Alvast bedankt!!
Ik heb op internet gekeken en daar zijn wel positieve reacties. Ik ken de site verder ook niet. Misschien even verder googlen? Je zou eventueel met paypal kunnen betalen (als je dat hebt) dan ben je verzekerd!
Ja die heeft ze ook, alleen het is een beetje vaag. Beide websites hebben dezelfde groene balk aan de bovenkant (levering nog voor kerstmis). Maar jij hebt goede ervaringen met stylefile, Amira? Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Ja ik heb een goede ervaring Weet niet hoelang de levertijd is, want ik had schoenen besteld die een langere levertijd hadden omdat ze niet op voorraad waren. (2 weken)
En deze misschien als kerstcadeau voor mijn broer http://www.hm.com/nl/product/40847?arti ... le=40847-D En kijken of ik bij de primary een grappig T-shirt kan vinden. Iemand die weet of ze daar leuke shirts hebben voor mannen nu?
De maten van de jurkjes vallen op zich hetzelfde. Ik had een hele tijd een broek besteld daar in mijn maat, maar die was mij veel te klein. De rest weet ik niet