Het weertopic #29!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paard89

Re: Het weertopic #29!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:40

Hier hoosbui gehad 20 minuten geleden. Wij blij!! Is heerlijk afgekoeld en niet meer benauwd. (Omg.Zwolle)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:57

Het is inmiddels al weer 20 minuten droog. Voor de regen was het hier 33 graden. Na de regen 28. En inmiddels is de temperatuur weer opgelopen naar 30 graden.

"We hebben toch echt meer water nodig hoor, pelleboer" :)

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 18:15

Ik zie iedereen hier praten over regen in omgeving Zwolle... maar ik krijg weer geen regen ;( in omgeving Zwolle

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 19:13

Veulen84 schreef:
Het is inmiddels al weer 20 minuten droog. Voor de regen was het hier 33 graden. Na de regen 28. En inmiddels is de temperatuur weer opgelopen naar 30 graden.

"We hebben toch echt meer water nodig hoor, pelleboer" :)

Hadden jullie een regenbui?????????????????????

Zo ver zit ik niet van het gooi....

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 19:24

Hier hebben we ook regen gehad.......maar het mag eigenlijk geen naam hebben -O-
Praktisch droog voor het de grond raakte........jammer hoor.

Maar ja....als we om regen gaan smeken krijgen we zo veel dat de dijkbewaking ingezet moet worden

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:13

Nu regent het hier en het dondert een beetje.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:16

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:48

De wind is gedraait *\o/* hij is nu Noord-West,heerlijk fris windje.
Ging net boodschappen doen en wat zie ik staan in de winkel? ik werd er helemaal blij van.
Afbeelding
De HERFST Chrysant! _/-\o_
Wel vroeg,maar toch een teken dat het einde v.d. zomer in zicht is. *\o/*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:50

Nou dat beetje zomer dat we tot nu toe gehad hebben... erg jammer ! ik heb een pest hekel aan de herfst en winter :n
Wel leuke bloempjes

Robin

Er liggen ook al pepernoten in de winkel en de winter is nog ver weg :')

quartel

gohya schreef:
De wind is gedraait *\o/* hij is nu Noord-West,heerlijk fris windje.
Ging net boodschappen doen en wat zie ik staan in de winkel? ik werd er helemaal blij van.
[ Afbeelding ]
De HERFST Chrysant! _/-\o_
Wel vroeg,maar toch een teken dat het einde v.d. zomer in zicht is. *\o/*

_O- _O- _O-

Je kan maar op tijd zijn :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:03

Uhm niet gaan lachen hoor,maar ik ben al begonnen vandaag met de tuin wat Herfst klaar te maken.
Dus veel snoeien en oude planten eruit trekken.
Maar het werd me te heet,het zweet liep over me rug.Ben maar gestopt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:05

hier nu een GIGA hoosbui met onweer, het is in 1x uhm.. aan het storten (musselkanaal, groningen), gewoon eng!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:07

Ik wil ook een hoosbui.Onweer hoeft niet hoor.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:09

Hier trok het net aardig dicht, ik helemaal blij want het werd super donker. Helaas, alles overgewaaid. :(

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:09

Zo te zien krijgen Drenthe en Groningen weer de volle laag. Hier nog steeds niks gehad, die 7 druppies van gister deden het niet. Het is nu wel lekker fris met een fris windje :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:11

Ja heerlijk he dat windje!
Veel beter dan die wind uit het Oosten,die was gewoon warm,dit is veel beter.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:14

Ik heb een vraagje, sommige van jullie zijn hier heel goed in het kijken wat voor weer het wordt. Ik ben dus (nog steeds haha) onwijs bang voor onweer en ben momenteel alleen thuis. Maar ik ben dus zo bang, dat ik niet alleen durf te zijn als het onweert en 's nachts al helemaal niet. Eigenlijk wil ik er ook weer niet te veel mee bezig zijn, want ik word er super zenuwachtig van.

Zou iemand voor mij willen kijken of mij nog veel te wachten staat vannacht/morgen/zaterdag? ik woon in mijdrecht, het westen van Utrecht. Als er namelijk echt wat komt, moet ik kijken of er iemand hier wil komen logeren, maar ik wil ook niet iemand vragen terwijl het helemaal niet nodig is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:15

Hoofd knal er nog net niet af van de koppijn. %) En ik vermoed dat het door lage bloeddruk kom alleen durf ik even niet teveel zout te eten wegens dikke oedeem benen. -O-

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:22

DewiRox schreef:
Ik heb een vraagje, sommige van jullie zijn hier heel goed in het kijken wat voor weer het wordt. Ik ben dus (nog steeds haha) onwijs bang voor onweer en ben momenteel alleen thuis. Maar ik ben dus zo bang, dat ik niet alleen durf te zijn als het onweert en 's nachts al helemaal niet. Eigenlijk wil ik er ook weer niet te veel mee bezig zijn, want ik word er super zenuwachtig van.

Zou iemand voor mij willen kijken of mij nog veel te wachten staat vannacht/morgen/zaterdag? ik woon in mijdrecht, het westen van Utrecht. Als er namelijk echt wat komt, moet ik kijken of er iemand hier wil komen logeren, maar ik wil ook niet iemand vragen terwijl het helemaal niet nodig is.

Vannacht gebeurd er niet zoveel meer. Maar morgen schijnen er wel flink wat buien te gaan plaatsvinden met evt onweer en hagel. Met zekerheid is het natuurlijk nooit te zeggen, maar anders is het toch ook leuk om iemand te logeren te hebben :)?
Vannacht misschien een beetje regen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:28

DewiRox ik zou voor de zekerheid toch maar iemand bij je in huis halen.Ze voorspellen voor morgenavond en nacht zware regen en onweersbuien voor héél Nederland.Oke het kan natuurlijk zijn dat het allemaal gaat meevallen,maar ik denk zelf dat het echt flink tekeer zal gaan.

Marcella van een lage bloeddruk krijg je toch geen hoofdpijn? Ik heb regelmatig hele lage bloeddruk,maar dan ben ik duizelig en ik tril.Dan neem ik gewoon wat dubbelzoute drop,dan is het snel weer over.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:31

Ik krijg wel hoofdpijn bij te lage bloeddruk dit kan natuurlijk per persoon verschillen, maar een dinsdag weer naar huisarts. En een maandag bij assistente oren uitspuiten.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:32

hier geen regen nog gehad!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:35

Hier is de lucht hardstikke blauw.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:44

DewiRox schreef:

Ik zou zeggen, lees de onweerstopics op onweer-online en topshelfmeteo. Zij houden de kaarten goed bij en ze weten er veel van af (oke sommige doen alsof).
Ik ben ook bang voor onweer maar door daar veel mee te lezen ben ik voorbereid en begin ik onweer zelfs mooi te vinden.

Er komt inderdaad wat heftig weer aan, de plekken zijn gewoon niet te zeggen nu.
En denk maar zo, in een huis ben je veilig. Stekkers er uit als het dichtbij komt en gewoon binnen blijven.

Komt goed meid. :)