Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pearlx schreef:Ik ga er dan ook niet heen als ik niet eerst een foto heb gezien. Maar ik snap er gewoon niks van, het lijken allemaal hele aardige mensen. Ze reageren vlot en aardig en sommigen zijn zelfs professionele fokkers/dierenwinkels en dan krijg ik ineens zo'n antwoord.
HTM schreef:Pearlx schreef:Ik ga er dan ook niet heen als ik niet eerst een foto heb gezien. Maar ik snap er gewoon niks van, het lijken allemaal hele aardige mensen. Ze reageren vlot en aardig en sommigen zijn zelfs professionele fokkers/dierenwinkels en dan krijg ik ineens zo'n antwoord.
Heb je uitgelegd waarom je een foto wil?
Pearlx schreef:Jazeker, zoals in mijn eerste post op een nette manier dat ik wel echt zeker wil weten dat het
allemaal klopt, omdat ik er erg ver voor moet reizen. Ik heb immers ook de moeite genomen
een voorbeeldfoto in te scannen en naar hun te versturen. Maar ineens krijg ik botte antwoorden
die kortaf en onbeleefd zijn of ineens gaat het om een heel ander diertje als waar zij het in het
begin over hadden. Ik wist niet dat de vogelwereld zo in elkaar zat.
Kentaro schreef:Dat hoef je toch niet uit te leggen?!Iédereen snapt toch dat iemand wil zien wat ze eventueel gaan kopen?!
suikermeisje schreef:Degene waarvan ik geld terug moet krijgen reageert niet meer op mails...
Geld staat nog niet op mijn rekening..
pmarena schreef:Wat betreft het cognac-zadel:
het is natuurlijk een 18 inch, en dan ook nog cognac. Daar moet je net een liefhebber voor vinden
En er wordt geen merk bij genoemd en hij ziet er ook wel merkloos uit, dus dubieus wat de kwaliteit is.
Dan nog een adverteerder die spreekt over een verwisselbare boom, wekt bij mij persoonlijk ook geen vertrouwen in de kundigheid van een verkoper als ik zoiets lees
Het komt al met al dus over alsof het wel eens een goedkoop habbie-babbie zadeltje kan zijn dat de verkoper heeft gekocht, tegenviel qua kwaliteit en daarom nu weer te koop staat.
Als je wat meer info in de advertentie zet over de nieuwprijs / merk / wat er echt verwisselbaar is en de kwaliteit enzo dan kan het allemaal al ene heel stuk aantrekkelijker overkomen
pmarena schreef:Het is heel erg begrijpelijk dat je eerst een foto wilt zien
Maar ik kan ook wel begrijpen dat mensen geen zin of tijd hebben of willen maken om een foto te maken en te mailen. Niet iedereen doet dat even snel en makkelijk en als ze het teveel gedoe vinden dan is dat hun goed recht natuurlijk, ze zijn niks verplicht immers
Maar de consequentie is dan wel dat jij daar weer je conclusie over trekt en dan niet komt.
En gelijk heb je want als ene foto maken al te veel moeite is, hoe serieus zijn ze dan in dat ze je willen helpen... rij je daar helemaal naartoe en dan blijkt dat die vogel er toch anders uitziet of dat ze die ene perfecte net verkocht hebben ofzo