Haha maar het is toch het begin van de maand, staat je loon toch weer op de bank? Ik ben aan het wachten op mijn jurkje van de H&M hoop dat ie op tijd hier is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar kon het me niet veroorloven om snel terug te racen haha. Wordt nog een keer wachten.
Stom dat ze het niet gewoon bij de buren afgeven haha.
Ga namelijk eind v/d zomer op kamers, dus beetje sparen. En ik wil een gitaar + lessen kopen deze zomer dus ook dat is best een uitgave
Helaas helaas! _mexx_lady_ schreef:Gelukkige verjaardag lisantjuuh!!
Haha maar het is toch het begin van de maand, staat je loon toch weer op de bank? Ik ben aan het wachten op mijn jurkje van de H&M hoop dat ie op tijd hier is

) dus mijn geld is op.
Ga wel over een half uurtje een nieuwe outfit post online zetten!
Deze maand nieuwe hockeyschoenen moeten kopen, maar dat is niet echt een aankoop voor hier he
Maar kostte wel genoeg.

Peperkroket schreef:Ik heb schoenen besteld bij de River Island, ik ga ze morgen ophalen! (en nog even passen want ik weet nog niet of ik ze pas)
http://eu.riverisland.com/women/shoes-- ... ots-646719

en stiekem ben ik toch ook wel heel erg van de sneakers enzo. Alleen tsja, budget hè. Mooi paar sneakers kost nogal wat geld, en voor een tientje heb je soms al een tof paar hakken. Maargoed

Rebeccaa schreef:Wat voor hockeyschoenen heb je gekocht? Ik hockeyde alleen maar op asics, maar die zijn inderdaad best wel prijzig haha. Alle hockeyspullen zijn duur jammer genoeg.
ik heb steunzolen en om beide enkels een brace, dus ik pas niet veel schoenen dus had geen keuze 

Heeft iemand een aan foto?