[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:15

Gelukkige verjaardag lisantjuuh!!
Haha maar het is toch het begin van de maand, staat je loon toch weer op de bank? Ik ben aan het wachten op mijn jurkje van de H&M hoop dat ie op tijd hier is :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:04

@ Nienke: zelf spijkerbroekje afknippen, beetje rafelen, en bleken.
@ Karin: idd niet alles staat op de website :)

En zo stil is het hier toch niet. Maar ook ik kan me niet wekelijks kleding veroorloven ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:00

Arghh. Ik heb dus vorige week die acid wash jeans besteld. Wordt bezorgd door UPS. Vrijdag waren ze langs geweest maar niemand was thuis. En ze brengen het niet bij de buren.

Fiets ik net redelijk gehaast weg van huis, en welk busje zie ik naar mn huis rijden... :'( die van UPS :') maar kon het me niet veroorloven om snel terug te racen haha. Wordt nog een keer wachten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:16

@ Jennifuur dat is echt heel zuur :') Stom dat ze het niet gewoon bij de buren afgeven haha.

Bij mij is het inderdaad gevalletje geldgebrek dus niks nieuws gekocht de afgelopen week :)) Ga namelijk eind v/d zomer op kamers, dus beetje sparen. En ik wil een gitaar + lessen kopen deze zomer dus ook dat is best een uitgave :P Helaas helaas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:37

_mexx_lady_ schreef:
Gelukkige verjaardag lisantjuuh!!
Haha maar het is toch het begin van de maand, staat je loon toch weer op de bank? Ik ben aan het wachten op mijn jurkje van de H&M hoop dat ie op tijd hier is :D

Welk jurkje wacht je op? :)

Ik heb afgelopen maand een tas, een portemonnee, een t-shirt, een trui, een broek, een jurkje, een ketting, en nog een shirtje gekocht (En nog cd's/eten/bioscoop kaartjes/geld dat je pint maar spontaan is verdwenen etc.. :')) dus mijn geld is op. :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:14

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:19

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:23

Niet mijn smaak maar ze lijken me wel hemels lopen!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:26

Ik moet zeggen dat ze er op de site een stuk lomper uit zien dan ze zijn. Maar idd, een vriendin van me heeft ze en die loopt er de hele dag op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:30

Mooi jurkje! Als je hem binnen hebt, wil je dan een aan-foto maken? Misschien bestel ik hem ook nog wel :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:33

Hopen dat ik het niet vergeet Rebecca, je moet ook geen fantastische foto verwachten van mijn gsm'pje
Zag er een meisje op stap mee rond lopen en vond hem ook zo leuk, nu kwam ik hem eindelijk tegen dan heb ik hem ook maar gelijk besteld

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:14

Leuke schoenen/jurkje! :D
Ik heb een tijdje geleden wel een SLB portemonnee gekocht, weet niet of dat ook meetelt? :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:26

Mijn geld is opper dan op :') Ga wel over een half uurtje een nieuwe outfit post online zetten!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:29

Mijn geld is ook op :') Deze maand nieuwe hockeyschoenen moeten kopen, maar dat is niet echt een aankoop voor hier he ;) Maar kostte wel genoeg.
En een jurkje en shirtje bij de H&M en een jurkje bij de Vero Moda die ik al wel hier gepost had... En veel oorbellen geshopt :P

Ik wil nog heul graag een cowboysbag... Volgende maand :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:16

Wat voor hockeyschoenen heb je gekocht? Ik hockeyde alleen maar op asics, maar die zijn inderdaad best wel prijzig haha. Alle hockeyspullen zijn duur jammer genoeg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:26

Het enige wat ik nog op mijn wishlist heb staan zijn lita's <3 <3
Afbeelding

Deze babies zijn volgende maand van mij. Twijfel alleen nog heel erg over de kleur, ben wel heel blij dat ze heel comfortabel schijnen te lopen. Ben niet de grootste held op hakken, kan er wel op lopen maar lang volhouden kan ik niet door rugklachten. Ik vind deze schoenen de pijn echt waard :=
Oh en nog zo'n miniscuul minpuntje, ze kosten iets meer centjes dan mijn budget over het algemeen wilt toelaten :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:49

Peperkroket schreef:
Ik heb schoenen besteld bij de River Island, ik ga ze morgen ophalen! (en nog even passen want ik weet nog niet of ik ze pas)

http://eu.riverisland.com/women/shoes-- ... ots-646719

Oeh tof zijn die :))

Ik heb me ook weer lekker laten gaan op de h&m site, het komt van de week binnen. Er past al niks meer in mijn kast, maar ja :roll:

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:36

Lita's! :~
Die zou ik ook wel willen, maar inderdaad, de prijs...

Ik heb mezelf voorgenomen om de komende tijd geen kleding meer te kopen (of in ieder geval niet meer zo veel). :')
Tijd om te leren sparen, mijn kasten puilen uit en aangezien ik heel graag een longboard wil en mijn galajurk laat maken door een kleermaakster kost dat ook wel wat.
(+ leren sparen voor als ik aankomend jaar op kamers ga kan ook geen kwaad...)
Laatst bijgewerkt door xSaarSaar op 03-02-14 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:39

Tof die schoenen, voor goede schoenen zou ik dat geld nog wel over hebben. Maar met die hakken aan ben ik echt like 1.95. _O-

Ik mag ook niks meer kopen tot april. :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:06

Lita's zijn ontzettend mooi, ook op het punt gestaan om ze te kopen, maar toen toch niet gedaan. Ik hou van hakken, maar sinds ik een paar keer op mijn muil ben gegaan uit het niets durf ik het niet meer zo goed _O- en stiekem ben ik toch ook wel heel erg van de sneakers enzo. Alleen tsja, budget hè. Mooi paar sneakers kost nogal wat geld, en voor een tientje heb je soms al een tof paar hakken. Maargoed :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:21

Ik heb Lita's. De zwarte. Staan op dit moment helaas te verstoffen omdat ik ze hier op school niet aandurf :+
Maar zodra ik in Amsterdam woon, gaan ze weer fijn mee op pad. Lopen hemels, maar je krijgt er wel koude voeten in.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:28

Rebeccaa schreef:
Wat voor hockeyschoenen heb je gekocht? Ik hockeyde alleen maar op asics, maar die zijn inderdaad best wel prijzig haha. Alle hockeyspullen zijn duur jammer genoeg. :')

Mijn nieuwe zijn ook asics :) ik heb steunzolen en om beide enkels een brace, dus ik pas niet veel schoenen dus had geen keuze ;)

Schoenen hierboven zijn niet mijn smaak, maar ik ben wel benieuwd als je ze hebt :)

Ik hou van hakken! Draag ze alleen bijna nooit meer sinds mijn gescheurde enkelbanden... Lage hakken vind ik niet zo mooi en hoge zijn mijn enkels te zwak voor... Kan ik alleen over rechte ondergrond lopen zoals asfalt en geen stoeptegels bijvoorbeeld

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:11

Ik vind die Lita's echt helemaal niks := Heeft iemand een aan foto?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:12

Afbeelding

Ik heb deze net besteld. Ben heel benieuwd hoe die irl uitpakken!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:32