In Zoetermeer hebben ze (uit mijn hoofd) een hoek met 3 of 4 rijen spullen?
Een voor badkamerspul, een voor beddengoed ed en twee voor hebbedingetjes ofzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fionaf09 schreef:Is er iemand die me misschien kan helpen aan deze knuffel van de primark:
[ Afbeelding ]
Mijn nichtje is erg gehecht aan deze knuffel en nu willen we er graag één op reserve voor als ze hem ooit kwijt raakt. Mocht iemand hem in een Primark hebben gezien afgelopen week dan hoor ik het graag! Als iemand hem gekocht heeft en over heeft zou ik hem graag over willen nemen.
Ash_ schreef:xx_Lyzet schreef:Echt?????? Helaas voor mij nu te ver om te rijden op het moment.... Dus toch echt iemand die voor me wilt kijken eb meenemen??????Citaat:Niemand??????
Krijg beetje de indruk dat ik hier genegeerd word....
Rebeccaa schreef:Ik denk dat mensen het nu echt wel gelezen hebben, maar mensen misschien geen zin hebben om te kijken of om het mee te nemen en moeite te doen met moeten verzenden en dergelijke. Je hebt het al 6? 7? keer gevraagd, ik denk dat mensen het al wel gelezen hebben.
Rebeccaa schreef:Ze hadden in Arnhem het knuffeltje niet, wel zoiets soortgelijks, maar dan in andere kleuren (blauw en roze geloof ik.) Ik kan eventueel volgende week nog wel in Nijmegen kijken voor je, ben dan toch in Nijmegen dus zoveel moeite is dat niet.
In Arnhem hadden ze ook nog een winnie de Poeh onesie, een varken, eentje met allemaal frietjes erop, een met een hartje in het midden en een blauwe van een of andere beer geloof ik. Oh en een bordeaux rode met allemaal konijntjes erop. En nog een paar, maar dat weet ik niet meer haha.Veeeel onesies in elk geval.