Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:10

Tancreda4 schreef:
Ik blijf het bizar vinden dat levende dieren überhaupt zo met de post worden en mogen worden verstuurd. Niet oké en al helemaal niet als er dan wat mis gaat met het pakket.

Mee eens. Eigenlijk zou je de moeite moeten nemen om dieren, hoe klein ook, ergens zelf op te halen. Ik snap dat bestellers boos zijn op de pakketdiensten, maar dan nog. Ook al staat er 'breekbaar' op, dan nog wordt er rustig gevoetbald met pakketten op een distributiecentrum (weet ik van een pakketbezorger zelf, die dit al vele malen heeft zien gebeuren en hier ook vele malen melding van heeft gemaakt. Het boeit medewerkers in een distributiecentrum niet). Ik durf er niet eens over na te denken wat er gebeurt als er 'living animals' op staat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:13

Suzanne F. schreef:
Op het dark web schijn je wel beestjes te kunnen kopen maar zelf geen ervaring mee. Ik zag op TikTok iemand die een konijntje had besteld. Ze dacht dat het een grapje was maar ze kreeg echt een konijntje opgestuurd, hij leefde gelukkig nog.

Oh jakkes, wat een doodsangsten moet dat diertje hebben uitgestaan... |(

Absolem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:26

Ik moet morgen een uur rijden om een nieuwe achterklep op te halen voor mijn auto omdat de mijne schade heeft en ik een andere spoiler wil gezien die toch gefixt moet worden . En dan weer een uur terug -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:27

Ik wil nog even een uurtje relaxen. Is m’n buurman met z’n brommer aan het sleutelen. En hij laat hem de hele tijd lopen. En dan steeds gas geven etc. Echt zo’n intens walgelijk geluid. :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 19:31

Ik verstuurde ooit poelsslakjes..
En heb gezeik gehad omdat dit in NL dus verboden is... Het mag dus helemaal niet...

Dus ben ermee gestopt..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:06

Vanochtend om 7 uur moest er persé een gat in een oude deur worden geboord. Zodat ze daar een afvoerslang van een bouwkachel doorheen konden steken om lekker warm te blijven. Buren verbouwen een hooiberg op 3mtr van mijn slaapkamer met een niet geïsoleerd dak. Ik schrok me de pleuris want lag nog in dromenland :O :Z _-:(
Bedankt mannen!
Die frikandellen tussen de middag kunnen jullie voorlopig wel vergeten!

Vandaag ook geprobeerd met telefoon te betalen na het debakel bij de ING gisteren en waarempel het werkt! +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:32

Theater update: er is geen verhoogd podium. Het is gelijkvloers met de eerste rij. Ik zit 1,5 meter van “het podium” af. _O-

Dit helpt niet.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:33

MarlindeRooz schreef:
Theater update: er is geen verhoogd podium. Het is gelijkvloers met de eerste rij. Ik zit 1,5 meter van “het podium” af. _O-

Dit helpt niet.

Sterkte :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:34

RIP in pieces :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:52

Adem in, adem uit :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:28

Ik sta nu buiten de zaal iemand kreeg een soort gekke aanval dus de zaal is ontruimd. Wat vreselijk naar zeg.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:28

MarlindeRooz schreef:
Ik sta nu buiten de zaal iemand kreeg een soort gekke aanval dus de zaal is ontruimd. Wat vreselijk naar zeg.

Jeetje jij maakt het weer mee…

Sterkte

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:36

He bah, hopelijk gaat het snel weer beter met die persoon.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:47

MarlineRooz wow dat is dan weer het andere uiterste.

Absolem: nou jouw auto doet het tenminste . Die van mij wil niet meer starten (niet de accu, de basic truukjes al geprobeerd maar helaas). Duurde nogal lang voordat de garage tijd had in de agenda en ze zouden m uiteindelijk dus afgelopen donderdag ophalen (slepen) en op de brug zetten maar niks hoor. Staat hier bijna 2 dagen later nog steeds te staan en ik wordt zo zachtjesaan wel sjagrijnig hierover. Helemaal nu er een periode van veel regen aankomt….
En als ik ernaar vraag is het ja nog niet aan toegekomen. Dus met andere woorden, als ik m wel had kunnen brengen op de afgesproken dag was die daar ook nog niet van de parkeerplaats afgekomen. En had ik ten onrechte gewacht op een belletje dat die klaar is. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 22:03

Mijn ergernis is dat ik net naar buiten liep om iets weg te gooien in de ondergrondse vuilnisbak
dat ik eerst bijna aangereden door een persoon (met bijrijder) op een fatbike zonder licht.

En daarna toen ik terug liep hoorde ik de 2e aanrijden ook zonder licht en ook met bestuurder en bijrijder.
Op zo'n moment kan je beter je smoelwerk houden, voor dat je door 4 personen voor je bek geslagen word.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 23:02

Ja diegene is wel weer oké geloof ik. Ambulance was erbij etc.

Show ging ook weer door na een tijdje en het was wel erg leuk. Ben gelukkig thuis want vond het toch wel naar hoe die man het uitschreeuwde en lag te schokken etc. :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 23:04

Oh jakkes :(
Ondanks dat t ogenschijnlijk goed is afgelopen zou me dat ook lang bij blijven!
Gelukkig was de rest van de show nog goed geslaagd!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Pff, ik erger me er zo aan dat ik tegenwoordig niet meer dan 2 glazen alcohol aan kan en dat mijn lijf anders de hele nacht loopt te stuiteren/op de oppervlakte slaapt.

Gisteren een derde glaasje gehad en nu dus op de blaren zitten na een gezellige en lekkere avond gisteren. En vanavond kijken of ik wel ruggengraat heb bij het uit eten.

Nu sta ik voor straf op de crosstrainer. :7

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:42

Marigold schreef:
MarlineRooz wow dat is dan weer het andere uiterste.

Absolem: nou jouw auto doet het tenminste . Die van mij wil niet meer starten (niet de accu, de basic truukjes al geprobeerd maar helaas). Duurde nogal lang voordat de garage tijd had in de agenda en ze zouden m uiteindelijk dus afgelopen donderdag ophalen (slepen) en op de brug zetten maar niks hoor. Staat hier bijna 2 dagen later nog steeds te staan en ik wordt zo zachtjesaan wel sjagrijnig hierover. Helemaal nu er een periode van veel regen aankomt….
En als ik ernaar vraag is het ja nog niet aan toegekomen. Dus met andere woorden, als ik m wel had kunnen brengen op de afgesproken dag was die daar ook nog niet van de parkeerplaats afgekomen. En had ik ten onrechte gewacht op een belletje dat die klaar is. -O-

Mijn auto rijd nog omdat die MOET blijven rijden ivm mijn dochtertje op het speciaal onderwijs. Ik heb er net 2000 euro ingepompt om alle problemen op te lossen intern voor de apk keuring ( met behulp vd gemeente). Dus de binnenkant is bijna nieuw ongeveer :') :') maar de buitenkant laat te wensen over . En ik heb nu zoveel geld er in gestoken dat ik m over vier jaar als een beginners auto wil verkopen en niet naar de stort wil brengen. En dat gaat niet als de buitenkant uit elkaar valt. Dus de achterklep vervang ik in zijn geheel ( zelf) omdat dat 300 euro goedkoper is dan laten uitdeuken en overspuiten. En de zijpanelen ga ik wel laten overspuiten . Het is een fiesta 2010/2012 model . Dus als die netjes in de lak zit zijn het leuke auto's om aan de buitenkant te tunen met een bodykit voor een jonge beginner.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Mijn auto zit vast op een betonblok op een parkeerplaats ^)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:20

Hoe dan?

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:29

Ik heb neiging om een foto te vragen Black_kelpie want net zoals Bella heb ik de vraag: "hoe dan?"

Hopelijk raakt je auto snel verlost zodat je weg kan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:30

black_kelpie schreef:

Dat is wel een uniek talent!

Ik erger me aan de teckel. Ik ben moe en wil uitrusten.

Teckel: ik wil nu wandelen
Ik: oké, ik ga douchen en aankleden dan gaan we
Teckel: ah je bent klaar dan ga ik nu even rustig m’n eten opeten en drinken
Ik: maar je wilde net per se gaan
Teckel: ah nu ik eenmaal buiten ben heb ik toch weinig zin en ga ik de hele tijd traag doen

Alle mannen zijn hetzelfde. Ze moeten nog allerlei dingen doen wanneer je weg wil. :))

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:33

black_kelpie schreef:

oeps, en nu?

Ik heb ooit in het donker een keer mijn auto op een boomstronk geparkeerd, vond ie niet leuk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:36

Ik zag net een auto op een gekke plek staan. Leeg.

Weer een flapdrol die hem niet op de handrem of in de versnelling had staan. Diegene mag blij zijn dat de auto geen schade heeft gemaakt…
Afbeelding