Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 22:35

RenskeFrea schreef:
Ik heb dat ook een keer gehad en toen bleek ergens een rubber slangetje gescheurd te zijn waardoor het door de ventilator binnen kwam. Dat was goedkoop en snel door de garage opgelost maar ik heb heel lang in de winter met de ramen open moeten rijden om te luchten en durfde ook de wasstraat lang niet meer in :P

Ik hoop dat het bij jullie ook iets simpels op te lossen is

Ah...
Dit herken ik.
Mijn lekt ook water!
Maar nog geen tijd gehad voor onze garage. :')

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 23:46

Maar, was er niet iets misgegaan met de opleiding of een docent die de datum voor het examen verkeerd had gedaan waardoor niet optijd diploma om HBO te starten?

Ten eerste, rete kinderachtige zus (met haar mot je niet de oorlog willen winnen) en ten tweede, super rot en onhandig en mag je echt wel gefrustreerd om zijn... Maar om nu te zeggen dat je geen toekomst hebt... Vaak gebeuren dit soort idiote dingen met n reden maar dat ontdek je later pas.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 00:13

M'n pup heeft weer diarree, kan 't arme beestje niks aan doen maar ik lig dan weer met 1 oor op bed omdat ik degene ben die hem dan moet buiten laten!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 06:21

Naar alle waarschijnlijkheid fysieke overbelastingsklachten veroorzaakt door werk. Maar ik vind het heel lastig om een exacte oorzaak aan te wijzen en daar het gesprek over aan te gaan, want an sich zijn we er wel veel mee bezig, maar like ik ben 21, het is niet normaal dat ik niet soepel door mn knieën kan zakken. En nu ook mn arm pijn begint te doen :(

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 07:59

opvoeden is loslaten.. ik weet het. Maar zit nu wel met een knoop in mn maag omdat mn kindjes alleen naar school fietsen (9 en 11 jaar, 7 km).
man is boos omdat ik ze heb laten gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 08:11

AH hier heeft de Marcel's green soap allesreinigergeur die ik altijd gebruik, niet meer in het assortiment :(.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 08:25

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 08:36

Femke_Tweety schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik heb 'maar' een MBO en ik doe een HBO baan.

En ik een volwaardige HBO, bezig met universiteit maar door omstandigheden heel weinig kans op de arbeidsmarkt.

Een papiertje zegt iets, maar écht niet alles.

En al zeker een halfjaartje vertraging niet.

Een papiertje zegt zeker niets en je kunt bij bedrijven ook opleidingen en trainingen doen. Omdat ik thuis steevast van mijn moeder te horen kreeg "Kun je niet, moet je niet doen, is niets voor jou", was mijn motivatie ver te zoeken om het advies van HAVO/Antheneum op te volgen. Ik heb bewust voor MBO gekozen (had ik ook meer tijd voor de paarden :P ) en heb uiteindelijk een HBO baan gehad. Omdat ik mij totaal niet op mijn plek voelde (het werk was eentonig, ik voelde me opgesloten en nutteloos), heb ik uiteindelijk mijn kont tegen de krib geduwd en mijn eigen keuzes gemaakt.
Mijn zoon heeft zijn hakken in het zand gezet met zijn HAVO/VWO opleiding, omdat hij deze niet af wilde maken. Hij heeft alle klassen glansrijk doorlopen en z'n leerkrachten hebben alles op alles gezet dat hij zijn examen maar zou doen, maar hij had geen zin meer om het af te ronden. Hij is via een omweg evengoed erg goed terecht gekomen, heeft door zijn technisch inzicht en motivatie een baan waar zijn collega's speciaal voor in de schoolbanken hebben gezeten en krijgt zelfs een veel hoger loon dan ik.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 08:42

Ik weet nu niet meer of mijn misselijkheid nog van de buikgriep is of zenuwen omdat ik mijn klas ga ontmoeten vandaag..in ieder geval kan/durf ik nog steeds niks vasts te eten, dus ik blijf nog wel even aan de yoghurt :') desnoods haal ik een maaltijdshake bij de AH om de dag wat beter door te komen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 08:46

Oh ik kom op een idee (en dat is geen ergernis)

Wat wel rete irritant is, is dat sommige collega’s de definitie van ‘systeemstoring’ niet begrijpen. En mij gaan aanvallen om iets wat ik niet kon uitvoeren, want ik had storing. En wat eigenlijk gewoon via de normale procesroute had gekund (wat ik ook had aangegeven). Nog liever had ik eerst met haar overlegd, maar ze was met vakantie. Dus om geen vertraging op te lopen in het dossier (voor klant en collega) een keuze gemaakt, met het idee dat deze altijd nog aangepast kan worden. Win win in mijn ogen, maar dat zie ik blijkbaar verkeerd.

Mijn frustratielevel qua storingen is inmiddels dusdanig dat ik overweeg om de laptop uit het raam te gooien en ontslag te nemen :Y) Maar ja, dan moet ik weer zoveel leuke en lieve collega’s missen, plus dat ik mijn werk eigenlijk best heel leuk vind :+

En om te reageren op de posts hierboven. Ik heb twee HBO opleidingen afgerond, plus een hele zwik vakopleidingen op HBO+ niveau (heb letterlijk een map vol diploma’s). En ik heb nagenoeg alles in de container gedonderd (inhoud interessant, werkveld niet passend bij mijn persoonlijkheid, op zich best een eind gekomen, maar icm persoonlijke omstandigheden funest voor gezondheid ) en werk nu op MBO/HBO niveau. Verdien niet een topsalaris, maar heb geen stress (af en toe frustratie van de systemen) en leuk werk met leuke collega’s. Dat is me voor nu zoveel meer waard en wat de toekomst brengt, zie ik dan wel weer.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:07

Zorgen om paard beginnen me op te breken.. elk uur wel wakker geworden om de camera te checken. Rond 4 uur zag ik haar even slapen, om haar vervolgens op te zien springen en in paniek te zien raken..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:16

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:17

Ik heb de toiletreiniger sinaasappel, vind hem erg lekker ruiken.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:25

Mannen.... Need I say more? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:50

De buren die gisteren een stinkend rokende vuurkorf hadden waardoor ik mijn raam niet kon openen om door te luchten. Je woont dicht op elkaar mensen... Doe dit even niet :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:02

Mijn ongeduld. Als je een review plaatst kreeg je korting. Maar het duurde maar... en toen toch maar besteld. Zo juist. Een uur geleden. Zonder kortingscode. En nu krijg ik een mail met... juist. Een kortingscode. Waarom kon ik niet langer wachten haha. Nu moet ik nog een bestelling plaatsen :+ (een supplement dat toch wel op komt)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:40

iirrssjjee schreef:

Ja! Spill the tea! }:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:52

Dierenarts had geen echo apparaat bij, dus volgende week nog een afspraak. Nou zou ze was dat sowieso het advies geweest, maar ik wil gewoon weten wat er is.

En mijn moeder die loopt te zagen dat ik dan maar op het paard van mijn zus moet. Mijn merrie gaat helemaal over de pis als ik die meeneem. Ik heb geen zin om een blessure erger te maken.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:56

Ik had iets besteld bij AliExpress en mijn nieuw adres ingesteld als standaard afleveradres.Helaas werd het toch verzonden naar mijn vorig adres.
Dit was voor nu nog geen probleem want ik ben hier nog wel dagelijks en heb het pakketje zonet ontvangen maar nu durf ik niets meer te bestellen,stel dat dit weer gebeurt.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:03

Dat het gewoon echt koud is op kantoor. Snap dat de airco aanstaat zodat het hierbinnen geen 30 graden is, maar zit met een blazer aan en koude handen van de airco (zit ook in de blaasrichting dus dat helpt niet). Maar standje diepvries hoeft ook weer niet...

Herstellende van een luchtweginfectie dus helpt niet. Ben al wel de koukleum op kantoor maar goed een andere collega heeft er ook al last van.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:16

fleurtjeuh schreef:
iirrssjjee schreef:

Ja! Spill the tea! }:)

Hahahhaha

Mijn man zeurde altijd dat het weer tijd werd om de kattenbak schoon te maken. Nu ben ik zwanger en moet hij het dus doen, 3x raden wat al 1,5wk niet gebeurd is :+ .
Een hele poos geleden al een maat van m uitgenodigd voor aankomend weekend, jaa ik kom hoor. Komt ie vandaag; oh het komt eigenlijk toch niet lekker uit (moet ineens voetballen hahaha). Dat soort dingen :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:19

Suzanne F. schreef:
Ik heb de toiletreiniger sinaasappel, vind hem erg lekker ruiken.

Ik vind sinaasappel helemaal niks, die hebben ze hier nu.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:20

De teckel eet jonge vijgen die uit onze boom vallen. Raad eens wie er constant moet pissen :roll: ...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:23

iirrssjjee schreef:
Mijn man zeurde altijd dat het weer tijd werd om de kattenbak schoon te maken. Nu ben ik zwanger en moet hij het dus doen, 3x raden wat al 1,5wk niet gebeurd is :+ .

Dan heb je mazzel dat de kat er nog op gaat := Dat moet je met die van mij niet proberen, die vinden het na anderhalve dag al te vies en gaan dan op zoek naar alternatieve locaties :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:24

_San87_ schreef:
De teckel eet jonge vijgen die uit onze boom vallen. Raad eens wie er constant moet pissen :roll: ...

Mijn hond vind het geweldig om eikels op te pakken, we moeten nu zo scherp zijn dat ze niks meepakt tijdens het uitlaten. Laatst kwamen we thuis en spuugde ze doodleuk eentje uit die ze blijkbaar de hele tijd gewoon vast had gehouden. Ik heb al meerdere keren gedreigd met de muilkorf om doen tijdens het lopen zodat ze niks meer kan pakken :')