Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Fijne opmerking Bienotje.De pijn is een tijdje weg geweest maar nu dus terug.In die tijd heb ik ook gezocht naar tandartsen en haar opgegeven bij meerdere voor mocht er een plaatsje vrijkomen.
Via enkele lokale FB groepen raad gevraagd en daar gaven enkele mensen aan om naar Nederland te gaan als dit mogelijk is via het ziekenfonds(zorgverzekeraar).
De lokale FB groepen puilen uit met vragen of iemand nog een tandarts weet waar men direct bij terecht kan.Wij zijn dus niet de enige.
Westhof schreef:luuntje schreef:Tja, je kan er toch niks mee. Nog wel gebeld, maar dan krijg je te horen dat het gewoon mag, want er is nog niet getekend. Ik vind dat ze dan tegen die andere klant hadden moeten zeggen dat ze al met iemand bezig zijn. En dat als onze deal toch niet was doorgegaan, ze dan alsnog de auto konden kopen.Westhof dat is zuur. En nu?
Andere dealer?
Heel kinderachtig wellicht, maar nog wel even een 1-ster review gegeven op Google. Luchtte wel enigszins opEn nu inderdaad verder kijken bij andere dealers.
rien10 schreef:Ik denk altijd als ik zo'n "met pijn in het hart" advertentie lees: doe het dan gewoon niet.