Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 21:50

Aan mijn buik die weer rommelt/zwaar voelt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 21:51

Heerlijk zo'n lijf dat al bij een simpele beweging de kramp houding in schiet.
Vanavond optijd naar bed, dan hopelijk dat het morgen minder is.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 23:59

Yes!We hebben antibiotica gekregen.
Ik ben in de auto gesprongen en ben met haar naar de spoeddienst van een ander ziekenhuis gereden.
Daar probeerden ze ons weer af te wimpelen:"Ja,maar dan moeten we ze inschrijven hier en dat kost jullie nog meer.Extra werk voor ons.Geen spoedtandarts aanwezig"
Blah,blah,blah,...
Ben ik daar toch even heel boos geworden zeg.Er komen verdomme mensen naar spoed voor een schrammetje en ons zouden ze weer wandelen sturen.
Nu moet ik even bekomen want het ligt totaal niet in mijn aard om me zo kwaad te maken maar ik besef dat ik dat wel meer moet doen in plaats van me altijd in te houden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 00:49

Goed gedaan Merlen :D

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 01:32

Merlen schreef:
Fijne opmerking Bienotje.De pijn is een tijdje weg geweest maar nu dus terug.In die tijd heb ik ook gezocht naar tandartsen en haar opgegeven bij meerdere voor mocht er een plaatsje vrijkomen.
Via enkele lokale FB groepen raad gevraagd en daar gaven enkele mensen aan om naar Nederland te gaan als dit mogelijk is via het ziekenfonds(zorgverzekeraar).

De lokale FB groepen puilen uit met vragen of iemand nog een tandarts weet waar men direct bij terecht kan.Wij zijn dus niet de enige.

Ik weet dat ze bij tandheelkunde Oss veel Belgische klanten hebben.
https://www.tandheelkunde-oss.nl/

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 08:16

Goed bezig Merlen! Hopelijk slaat het snel aan!

Siggislief schreef:
Heerlijk zo'n lijf dat al bij een simpele beweging de kramp houding in schiet.
Vanavond optijd naar bed, dan hopelijk dat het morgen minder is.

En ik heb 2 zere knieën, dit komt door de behandeling van gisterochtend bij de fysio.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 08:21

Goed zo Merlen. En nu nog opzoek naar een tandarts om het probleem aan te pakken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 08:31

Goed zo Merlen. En zet dit door in de rest van je leven. Heb echt het idee dat je wel wat assertiever mag zijn. Meer voor jezelf en naasten op mag komen. Ik denk dat je heel conflictmijdend bent. Dit kan een goede eigenschap zijn maar mijn ervaring (zeker als alleenstaande moeder) is dat je regelmatig jezelf moet laten gelden. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor je hè?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:08

Het is wel jammer dat mensen steeds echt boos / gefrustreerd moeten zijn voordat er eens iets gebeurd. Dat zou niet nodig moeten zijn toch…
Maar ik merk het ook hoor, het kost alleen zoveel ( negatieve) energie.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:11

Vandaag alleen maar brandjes blussen op de zaak *jeej

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:18

Wakker geworden met koorts en giga koppijn. Dat gaat leuk worden straks met ziekmelden :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:21

Ben al een uur wakker maar lig nog in bed. Moet nog zoveel doen en buiten m’n bed is het zó koud. :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:26

Buikgriep. Vandaag maar rustig aan dooremmeren en mijzelf maar ziekgemeld. Ellende.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:30

Merlen schreef:
Hahahatsjoe,een mok ja.Niet aan gedacht dat jullie dit in Nederland anders noemen.
Ik neem 100ml.In mijn kleine sprayflacon gaat ook niet meer in.

Dank :-)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 10:47

Westhof schreef:
luuntje schreef:
Westhof dat is zuur. En nu?
Andere dealer?
Tja, je kan er toch niks mee. Nog wel gebeld, maar dan krijg je te horen dat het gewoon mag, want er is nog niet getekend. Ik vind dat ze dan tegen die andere klant hadden moeten zeggen dat ze al met iemand bezig zijn. En dat als onze deal toch niet was doorgegaan, ze dan alsnog de auto konden kopen.

Heel kinderachtig wellicht, maar nog wel even een 1-ster review gegeven op Google. Luchtte wel enigszins op :') En nu inderdaad verder kijken bij andere dealers.

De dealer waar ik altijd naar toe ga (Subaru) die reserveert de auto tijdelijk als je een afspraak hebt om ernaar te komen kijken.
In onze huidige auto hadden ook meerdere mensen interesse, maar omdat ik de afspraak al had staan om te kijken, moest de rest wachten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 11:15

SpikkelFire schreef:
Vandaag alleen maar brandjes blussen op de zaak *jeej

Toepasselijk met je bokt naam.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 11:27

Vrij zeker dat dit bijholte ontsteking is...sinds gisteravond Al last en kan nu mijn hoofd amper bewegen zonder stekende pijn boven mn ogen. Kom mn bed ook niet uit op dit moment want bij overeind komen om te zitten zag ik al vlekken. Maar moet wel het dorp in om nog een cadeautje te kopen voor mijn moeder want die is morgen jarig :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:05

De communicatie tussen de HAP, ziekenhuis en de huisarts ‍ -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:45

Rat is een week van de antibiotica af en heeft weer een dikke ontstoken poot. Beest is 13 weken en heeft al 6 weken antibiotica gehad.

Denk dat het afscheid nabij komt. ;(

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:53

Buurvrouw van de wei. Zegt zelf een leek te zijn met paarden, maar weet wel alles beter. En als ik in ga tegen haar bullshit, dan heb ik het recht niet om zo tegen haar te praten.

Echt, uit de mond van die vrouw komt alleen maar onzin.

Er lag ook mest bij het hooi en dat was wel zo smerig. Zij liep daar dan langs en dan zag ze dat, dat vind ze vies. En zielig voor de paarden.
Ze staan gewoon op een weiland en we zetten daar steeds een grote baal hooi in, ik kan er weinig aan doen dat ze in de buurt van die baal mesten %)

En we maken zo'n troep in de wei. In een hoekje staan 2 grote specitonnen en een klein zitbad, voor water. Die we daar overigens neergezet hebben omdat mevrouw maar blijft drammen dat ze nooit water hebben, terwijl we 2 grondwater punten hebben met zelf drinkers... -O-

En we doen nooit wat met ze en ze vind het onzin dat we paarden hebben, als ze niet aan huis staan.

Echt, 2 van de 3 zijn al 10 jaar met pensioen, die gaan echt nooit meer een nieuw huis vinden.. Zeker niet in deze tijd. Ik heb ze nog omdat ik mijn dieren na hun leven werken niet wil afdanken.
Maar deze vrouw maakt echt dat ik me dood en doodongelukkig voel. Ik slaap slecht, zit de hele dag te piekeren...

Gisteren kwam ze naar me toe. Dat ik eerder altijd kwam als het licht was en nu in het donker. En dat ze het gevoel had dat ik dat doe om vragen te voorkomen. Sowieso is het onzin, ik kom 9 van de 10 keer gewoon begin van de middag. Maar ik woon een half uur van de wei af. Wat dus in de winter idd wel eens kan betekenen dat ik in het donker kom, na het avondeten. Ik heb ook een leven..

Sowieso snap ik niet waarom ik s avonds zou komen om vragen te voorkomen... Ik sta dan met een bouwlamp en mijn auto bij de wei. En iedereen daar is dan terug van z'n werk. Als ik dan mensen wil ontlopen, kan ik beter s middags gaan..

Ik zorg slecht voor m'n dieren, ik maak er een bende van, ik kom op verkeerde tijden...

|(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:58

"Buurvrouw. Het zijn mijn dieren. Niet die van U. Ik ga niet meer met u in discussie over de verzorging van mijn dieren. Ik praat niet meer met u over mijn dieren. We kunnen gezellig over het weer kletsen, maar het onderp Mijn Dieren is een no go."

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:03

Ach Daphne, ene oor in andere uit. Zulke mensen kijken uit een ''schoothond'' perspectief(mijn moeder is er één van), niets kan en het liefst moeten ze binnen, bij de kachel, met een dekentje aan. :+ . Of 24 uur in een stal, weg van de ''kou''. Dat ze jou er constant op aanspreekt, kan niet, maar probeer het te relativeren dat het niet slecht bedoelt is, en dat jij je er zeer zeker niets van aan moet trekken. Jij weet dat je goed bent voor je paarden want zo te lezen staan ze er heerlijk bij. Misschien kun je het gewoon zeggen, dat je geen commentaar van haar wilt, soms moet je even extra duidelijk zijn wilt het doordringen.
-
Eigen ergenis; zie nu al een aantal adv. met oudere paarden die worden afgedankt, nadat ze een leven lang ''gedient'' hebben. Uitzonderingen daargelaten maar vind het best triest.
Laatst bijgewerkt door Anastasia24 op 06-02-24 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:04

Ik denk altijd als ik zo'n "met pijn in het hart" advertentie lees: doe het dan gewoon niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:12

rien10 schreef:
Ik denk altijd als ik zo'n "met pijn in het hart" advertentie lees: doe het dan gewoon niet.

ja zoveel pijn is het dan niet denk ik dan.

Natuurlijk in uitzonderlijke gevallen wel, in de meeste is het ik geef liever geld uit aan een jonkie.

ergernis, coming home from Christmas op de radio

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:27

Met pijn in mijn hart ben ik gewoon te laf om dit dier in te laten slapen.

}:)