Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:25

Niobe schreef:
We gingen naar Burgers Zoo, weten wij veel dat de kinderen vakantie hebben nu. Wat een hel!

Vakanties zijn hel.

Als je het rustig wilt hebben is op koude of natte dagen te gaan, of in een hittegolf..
Dat is mij ooit verteld door bezoekers/mensen van Artis.. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:35

Niobe schreef:
We gingen naar Burgers Zoo, weten wij veel dat de kinderen vakantie hebben nu. Wat een hel!

_O- stelletje halfjes zijn jullie ♡♡

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 17:58

Siggislief schreef:
Niobe schreef:

Vakanties zijn hel.

Als je het rustig wilt hebben is op koude of natte dagen te gaan, of in een hittegolf..

Miss is buiten de bouwvak ook wel al een goede tip :)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:14

Urbanus schreef:
Telpeva schreef:
Iedereen nog bedankt voor het meedenken... Vandaag ben ik weer eens boodschappen wezen doen en in de winkel bedacht ik mij weer wat een hel dat is, en met een brommobiel of auto kan je de supermarkt niet in en dat heb ik toch wel nodig want ik kan niks tillen. Ik heb niet het geld voor beide, dus dan wordt het toch maar een scootmobiel voor nu.

Luister vrouw, als jij op dat ding zit met dezelfde flair als je hier op bokt bent, dan zie je er gewoon retetof uit. Alleen maar fijn dat het straks makkelijker is om boskippies te doen.

En een Canta is nooit cool. Zelfs niet met heel veel flair!

Dit <3

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:33

Captain schreef:
Onze trouwambtenaar die de naam van mijn man de hele ceremonie verkeerd heeft uitgesproken. _O-

Oei, weet je zeker dat je dan wel met de juiste man getrouwd bent? :+
Laatst bijgewerkt door journee op 09-08-23 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:38

CupCakes_ schreef:
Ik heb gewoon even frustratie.

Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..

Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn? >;)

Ben je al eens bij een proctoloog geweest, die kunnen net even wat meer in het darm gebied

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:41

Bedankt voor de steun allemaal, ik weet even niet wat ik moet zeggen :o <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:45

Siggislief schreef:
Niobe schreef:

Vakanties zijn hel.

Nee, nooit tijdens een hittegolf gaan. Als het warm is dan hebben de dieren het ook warm en heb je weinig meer te zien dan dieren de slapen.

Mijn man heeft in een dierentuin gewerkt en wij hebben behoorlijk wat vrienden die nog steeds in de branche werkzaam zijn, de beste tip is echt om te gaan als het een beetje koud/fris is. Wij plannen jaarlijks met 2 vriendinnen een vakantie trip waarbij wij ook een dierentuin bezoeken, standaard in oktober/november, omdat ze dan gewoon lekker actief zijn :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:46

Avalanche schreef:
Urbanus schreef:

Luister vrouw, als jij op dat ding zit met dezelfde flair als je hier op bokt bent, dan zie je er gewoon retetof uit. Alleen maar fijn dat het straks makkelijker is om boskippies te doen.

En een Canta is nooit cool. Zelfs niet met heel veel flair!

Dit <3

Helemaal mee eens!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 18:58

Kimberley_ schreef:
fjordjes schreef:
Overprikkeld

Ook vaak last van de de prikkeltaks, overprikkeld en ontprikkelen??

Ja helaas wel. Gelukkig gaat het vandaag weer goed en morgen ben ik lekker een dagje vrij dus kan ik alles doen op m'n eigen tempo.

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 19:00

Ik erger me aan mezelf. M'n favo parfum is in de aanbieding bij Douglas, maar ik heb nog wat andere geuren op voorraad en mijn bankrekening is aardig leeg. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 19:07

Alja schreef:
Siggislief schreef:

Vakanties zijn hel.

Miss is buiten de bouwvak ook wel al een goede tip :)

Oh ja maar dat weet ik ook, alleen dachten we er niet aan het te checken, het was een vrij spontaan uitje :')

Urbanus schreef:
Niobe schreef:

_O- stelletje halfjes zijn jullie ♡♡

Ja eens :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:33

Familie drama en gezeik :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:35

fjordjes schreef:
Familie drama en gezeik :roll:

Dat is nooit leuk :(:)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 20:49

Item over kweekvlees op het nieuws. Ik heb niks tegen kweekvlees, ik wil het tzt ook best proberen maar ik hoef niet te zien hoe het gemaakt wordt. Ik hoef niet zo nodig in een traditioneel slachthuis rond te lopen en hoef ook geen Erlenmeyer met een vage drab erin te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 00:47

Er huilt hier op de camping al vanaf 21.00 uur af en aan een baby, vlak achter ons.
Maar zo overstuur ook steeds dat ik al een uur twijfel om er heen te lopen.
Kan waarschijnlijk niets doen maar 1. Ik kan er niet van slapen en 2. Vind ik het super zielig en het gaat door merg en been.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 00:48

MyWishMax schreef:
Telpeva schreef:
Thanks voor het meedenken, bij mij zijn het mijn armen en handen die stuk zijn, ik heb juist iets nodig wat ik met mijn voeten kan bedienen of met zeer minimale input van mijn handen. Ik heb geen rolstoel, mijn benen zijn goed

Ze blijven idd snel hangen bij de gemeente bij bekende opties. Ik kreeg pas iets passends toen ik een bedrijf langs kreeg om te gaan passen. Die gaven aan een veel betere optie te hebben, maar toen moest de aanvraag weer overnieuw. En dan had ik al iemand van stichting MEE erbij gehad die zelf ook ervaring had en dus tips gegeven had waar gemeente nooit van gehoord had. Gemeente kwam hier niet verder als scootmobiel of rolstoel waarbij ik zelf moest rollen, wat ik niet kan :+ Scootmobiel wilde ik niet, ook niet praktisch want die kon nergens mee naartoe en mkjn dorp is er niet geschikt voor. :') Rolstoel ook niet hoor, ik moet bijna overal over de weg omdat de stoepen te smal zijn of er ineens een versperring op staat en geen mogelijkheid om de stoep af te rijden zonder om te draaien en 50 meter terug te gaan. (En de stoepen waar je wel kan rijden kan je 2 dagen per week niet over door containers, zakken plastic of oud papier)

Je moet eigenlijk al een compleet vooronderzoek doen zelf om iets te vinden wat bij je past. Hopelijk vind je iets waar je en iets aan hebt en waar je niet zoveel voor moet bijbetalen!

Of contacteer even een ergotherapeut in je regio, die werken dagelijks met de WMO, leveranciers van hulpmiddelen en kennen vaak ook de bijzondere (buiten pakket vallende) middelen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 02:18

Afbeelding
Dit :') Gouden tips zijn welkom

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 05:47

Kairos schreef:
[ [url=m/WUNH5W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is dat en wat is het probleem :o?

Hier al een half uur wakker :roll:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 06:03

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:
[ [url=m/WUNH5W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is dat en wat is het probleem :o?

Hier al een half uur wakker :roll:

Huishoudfolie die op verschillende plekken afgescheurd is dus niet meer lekker op de rol ligt?

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 07:05

Merlen schreef:
Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.

:(:)

Wat ik uit jouw berichten lees, is dat je o.a. veel voor je ex betaalt, je dochter in jouw auto rijdt...dus maw dat jij veel dingen voor anderen betaalt.
Geld wat je ook aan jezelf zou kunnen besteden.

De tip van Susanne vind ik een goeie, zoek hulp om overzicht te krijgen.

Waarom voor je kinderen/familie verbergen hoe slecht een financiele situatie is?
Probeer daar het gesprek al eens te beginnen, zodat mensen om je heen ook beseffen hoe het ervoor staat.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 07:16

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:
Oeh Telpeva die wil ik ook

Maar dan in het zwart. Met vlammen op de zijkant. En verchroomde spiegels. En een doodhoofdafbeelding op het zadel en zadeltassen van leer met franjes.

En ergens een schedel erop, beplakt met strass. :j

Cowboy55

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 07:23

Aan de achterkant van de verchroomde Sissybar, want die moet er ook nog op

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 07:26

Cowboy55 schreef:
Aan de achterkant van de verchroomde Sissybar, want die moet er ook nog op

Een watte?? :?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-23 07:28