Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Mijn werkgever heeft de nieuwe reisvergoeding nog niet doorgevoerd… ik krijg nog steeds 18 cent per km. Het lijkt mij dat het verplicht is dat dit naar 21 cent per km gaat? Weer een ergerpuntje om weer achteraan te gaan…
Ik heb morgen ochtend een sollicitatie gesprek, om 08:30 en dat op 86 km van mij vandaan, moet dus ruim op tijd vertrekken om niet met die file in de knoop te zitten pfff… en kan natuurlijk weer niet slapen
Schuur_ schreef:Gisteren privetraining gehad voor veldwerk met mijn hond. Het ging zo slecht dat de trainer voorstelde om het geld maar terug te betalenHond snapt niet wat de bedoeling dus nu hebben we een heel nieuw plan van aanpak gemaakt en komt het vervolg half april.
Hap klaar alles in brokjes uitzetten zodat ze niet anders dan succes kan hebben en dan ben ik er zeker van dat het kwartje valt bij haar.
Maar je gaat af op zo een veld als er 2 jagers op staan te kijken waar je ook eventueel mee zou kunnen als voorjager en de hond gaat als een idioot een boomstronk aanblaffen en de fazanten lopen achter je door het veld uit
xPabloBokt schreef:Tijd om aan mijn opdracht te werken want stagebegeleidster is naar een gesprek. Ware het niet dat ik me beroerd voel omdat ik zo slecht geslapen heb en ik alleen maar stress en blokkade krijg als ik aan mijn opdracht denk. Ik wist gewoon dat dit weer ging gebeuren. Zit nu een uur achter mijn PC, krijg niks uit mijn vingers en als ik nog even zo blijf zitten dan ga ik zo janken.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Story of my life hier in de UK.Mensen die met 60 km/h invoegen op de snelweg.
Doodeng.