Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:Oooo die is leuk jorex![]()
Ik zit toch nog even te puzzelen samen met vriend![]()
Ik kwam ook een sticker tegen van oil and vinegar op de doos en de hint was chocolade. En golden bean winnaar met denk ik de cijfers 2017 op volgorde van de kaart.
De doos is groot genoeg voor een adventskalender. En yonker heeft gereageerd dat ze die heeft en chocolade is een go.
Er stond ook op mijn adres in het hoekje een postcode die uitkomt in oss. En jij hebt gezegt uit oss te komen.
Dus yonker ben jij mijn secret santa ?
Yonker schreef:Iloveiswan schreef:Oooo die is leuk jorex![]()
Ik zit toch nog even te puzzelen samen met vriend![]()
Ik kwam ook een sticker tegen van oil and vinegar op de doos en de hint was chocolade. En golden bean winnaar met denk ik de cijfers 2017 op volgorde van de kaart.
De doos is groot genoeg voor een adventskalender. En yonker heeft gereageerd dat ze die heeft en chocolade is een go.
Er stond ook op mijn adres in het hoekje een postcode die uitkomt in oss. En jij hebt gezegt uit oss te komen.
Dus yonker ben jij mijn secret santa ?
Ja kloptWel creatief hoe je daar bent achter gekomen
![]()
Eigenlijkkkkk was dat stukje chocola de golden bean winnaar van 2017 en als je dat googled kom je op Madagascar uit, waar ik dus geweest ben en in het topic had vermeldt haha(Die chocola is trouwens 100% cacao dus hij is heel bitter, ik vind hem niet lekker maar vond het leuk om mee te nemen fvor de heb
)
En de opbergpot... heb je al gekeken wat daar in zit?
Spoiler:
Dat zou ik niet zelf opeten
Ben blij dat je alles leuk vind
Kaatastrof schreef:Na een paar uur opzoekwerk denk ik dat ik de dader gevonden heb.. Pauline, ben jij mijn santa?
Hint 1: Joris (en de draak of toch niet?) - Je had vroeger een Haflinger die Joris heette, aan je berichten te lezen, kon hij nogal een draak zijn.![]()
Hint 2: Muzikaal paard - Je huidige paard noem je Abba, maar eigenlijk heet ze Dancing Queen. Dat maakt haar wel muzikaal in mijn ogen.
Hint 3: Deze kaart. Ik ga toegeven dat ik heb valsgespeeld en mijn Nederlandse vriendin om hulp heb gevraagd om de locatie te vinden.Zij dacht meteen aan Scheveningen. Ik heb dan verder gezocht en kwam exact dezelfde foto tegen als op het kaartje, dus daar was ik zeker van. Na verder te speuren las ik dat je had gereageerd op het feit dat ik een emotional support nodig had om te shoppen. Jij stelde toen voor dat ik naar Den Haag kwam om samen te shoppen. Gelukkig ben ik daar niet op in gegaan want dan had ik je al eerder geraden misschien, hihi. Maar het was wel een heel lief voorstel.
In je profiel staat dat je in Zuid-Holland woont, dus dat komt overeen. Je plaatste ook een foto van je hondjes op het strand, dus dat klopt ook.
Aangezien ik vrij zeker ben van mijn stuk, toch de noodhint geopend omdat ik nu wel benieuwd was wat erop stond. Dat bevestigde de locatie. (Wat slim om het kaartje zo in 2 te knippen!) Ik moet nu wel erg lachen, want mijn moeder gaf me die hint maar dacht dat het op de achterkant van het originele kaartje moest staan. Wij maar zoekenIk had het meteen door (ofwel deed ze alsof om me om 't tuin te leiden).
En de datum met het tijdstip is een reactie op mij toen ik me inschreef voor SS.
Super leuke hints, was idd niet te moeilijk maar ook zeker niet te makkelijk. Ik heb me geamuseerd met het stalken. Dankjewel Pauline.